Autor Tema: Preus Play-off  (Llegit 11732 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re:Preus Play-off
« Respondre #80 el: 18 de Maig de 2011, 15:29:19 pm »
per un altre any tindrien que provar de vendre entrades per servicaixa o facilita a la gent a comprar entrada desde caixer  automatic,molta gent no viu a sabadell i li es dificil venir per comprar entrada!no pot ser que per anar a una festival del area es poguin comprar entrades per servicaixa, i per un partit de play off  d'ascens a 2s A no.

el preu ja m'imaginaba que seria aixi,lo que no trobo normal es que fins dijous no es puguin comprar entrades anticipades,hi ha molta gent que viu fora i no te facilitats per venir!

Pero las anticipadas no se puede comprar YA en las oficinas del club? Creo que si eh! Lo que pasa es que lo de las paradas en el Corte Inglés i Plaça Sant Roc sí que es a partir del jueves.

pues gracias por la información,no me habia quedado muy claro leyendo la noticia web del sabadell.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #81 el: 18 de Maig de 2011, 15:32:44 pm »
jo tinc diversos amics que m'han dit d'agafar li una entrada, i avui anire a buscar unes 15 entrades, vaig a portar gent perquè vegi el que és un partit de playoff, ha veure si es venen moltes.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #82 el: 18 de Maig de 2011, 15:40:46 pm »
Encara hi ha gent que es queixe de les entrades pel feisvuc, i ho compara amb els preus de les del Barça.

Mira tu, si prefereixes pagar 15 euros per veure al pinto o al maxwell en un aprtit contra el ceuta a la copa del rey abans que gastartels en el equip de la teva ciutat que es juga un ascens a la lliga adelante, ja et pots quedar a casa, que a sabadell no t'hi volem.

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #83 el: 18 de Maig de 2011, 15:48:53 pm »
tens tota la raó per veure un partit d'aquests vint ha veure el sabadell que fa
 molts anys que no està en aquesta situació que és el teu equip i s'ho mereix.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #84 el: 18 de Maig de 2011, 15:51:40 pm »
Mira tu, si prefereixes pagar 15 euros per veure al pinto o al maxwell en un aprtit contra el ceuta a la copa del rey abans que gastartels en el equip de la teva ciutat que es juga un ascens a la lliga adelante, ja et pots quedar a casa, que a sabadell no t'hi volem.

Aquesta comparativa, és el més absurd que he sentit.

Barça-Ceuta, a 9€ les entrades... si, les que alliberaven els socis a Tercera graderia, just els socis que fa poc que tenen seient i aprofiten quasi tots els partits per anar. Les més accessibles per comprar en aquell partit eren a 18€, i si a això li sumes baixar en cotxe (5€), pàrquing (6€), sopar un parell d'entrepans i 2 coca-coles (10€), et surt a 57€ (28.5€ per persona si vas en parella), veure un Segona B al Nou Camp.

A mi, 20 a guixeta em sembla excessiu i negatiu per als que som de fora la ciutat, simplement per que som molts més dels que es pensen alguns directius que no veuen més enllà del poble de Sabadell, però queixar-se per pagar 15€ per el partit que ens pot fer pujar, molta gent que pot comprar la entrada en 10-20 minuts, em sembla bastant absurd.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #85 el: 18 de Maig de 2011, 16:33:31 pm »
Els que critiquen els preus aqui al foro, sembla que no son socis i ara
es queixen perque han de pagar ....
a veure..... els socis NO PAGUEN...que es que hem de donar facilitats ?....la hem de donar , ara a aquests
que no venen mai i encara xiulen???? facilitats al que no son  socis i ara s'apunten com
a "ocupes" ???...no volem a aquesta gent....volem a la gent que es va implicar desde el principi
pagan i sentin els colors:  EL SABADELL NO VOL "AFICIONATS DEL DARRER MOMENT"
si som  5.000 o 8.000  o 10.000  ,millor, pero aixo no fará que fem mes gols...
Jo ja proposo per l'any que be, sols aumentar el preu de soci als "nouvinguts" la resta,
la mateixa "tarifa"

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #86 el: 18 de Maig de 2011, 16:52:36 pm »
Els que critiquen els preus aqui al foro, sembla que no son socis i ara
es queixen perque han de pagar ....
a veure..... els socis NO PAGUEN...que es que hem de donar facilitats ?....la hem de donar , ara a aquests
que no venen mai i encara xiulen???? facilitats al que no son  socis i ara s'apunten com
a "ocupes" ???...no volem a aquesta gent....volem a la gent que es va implicar desde el principi
pagan i sentin els colors:  EL SABADELL NO VOL "AFICIONATS DEL DARRER MOMENT"
si som  5.000 o 8.000  o 10.000  ,millor, pero aixo no fará que fem mes gols...
Jo ja proposo per l'any que be, sols aumentar el preu de soci als "nouvinguts" la resta,
la mateixa "tarifa"

Totalment d'acord amb tu!!!! :ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #87 el: 18 de Maig de 2011, 17:07:02 pm »
sabeu si ja es poden recollir a les oficines del club ?

Q hi voldria anar avui.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #88 el: 18 de Maig de 2011, 17:35:18 pm »
Perdón, me equivoqué, quería poner este post aquí...

En años anteriores ya he expresado mi opinión al respecto. Para mí tampoco es una cuestión de dinero (acudir a este partido me va a costar unos 100 euros... pero lo hago con mucho placer!!!!). Soy socio y sólo he podido ir al campo una vez esta temporada. La cuestión es que tenemos que pensar en el Sabadell y NO a nivel individual. ¡Qué más da lo que he pagado aún sin poder ir! ¡Por qué tengo que sentirme comparativamente agraviado con lo que yo (socio) he pagado... y mirar con malos ojos a los nuevos! ¡Leñe, es una oportunidad para transmitirles lo que significa el Sabadell! ¡Y qué más da lo que hagan en Llagostera!
Hay que pensar en lo bueno para el club, para el Sabadell, y NO en nosotros mismos.
Mi intención es llevar amigos de fuera de Sabadell que sienten mucha simpatía por el Sabadell (por mi extrema pesadez, cierto) y que querrían ayudar y estar presentes en un momento como éste. Pero hay que ser consecuentes con el momento económico actual y con la prioridad deportiva sobre la económica (llenar el campo... lo que además puede enganchar a futuros socios o simpatizantes arlequinados). Si yo pensaba llevar a 10 amigos x 10 euros = 100 euros. Ahora tendré que intentar conseguir 7 x 15... y será mucho más difícil. Al final incluso siguiendo la lógica económica, no creo que alzar precios sea lo conveniente.
De todos modos, lo hecho hecho está... y ahora toca centrarse en lo deportivo   :bola y remar en la misma dirección. Sabadell!!!!    :visca
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2011, 17:38:34 pm per josedv »
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #89 el: 18 de Maig de 2011, 17:40:15 pm »

Q hi voldria anar avui.

Pel que entenc en el facebook del Sabadell si que es pot anar-hi ja. de pas pregunta per lo de Eibar, aviam si et diuen alguna novetat jeje
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #90 el: 18 de Maig de 2011, 17:46:02 pm »
Josedv, los dos hacemos los mismo esfuerzos y nuestra devoción es la misma, el Sabadell (esta tarde voy a retirar 9 entradas) pero está claro que notod el mundo hace lo que hacemos nostros y por tanto el club piensa a nivel individual, y aquel que quiere venir al campo, 5 euros de diferencia no le va a suponer un impedimento, y para el club son muy necesarios. Creo que es un acierto total la poñitica de precios y como bien dices, no tenemos que fijarnos en el Llagostera ni en nadie, pero a veces uno piensa que debe poner algún ejemplo para hacer ver que es sensata la política del club.  Por cierto, puedes pedirles 5 euros a cada uno, y te sigues gastando los cien, que no tengan tanto morro... jejeje (es broma)

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #91 el: 18 de Maig de 2011, 17:47:05 pm »
Jo sóc un soci que SI es queixa i MOLT pels preus establerts per aquest diumenge, i t'asseguro que no sóc de darrera hora, doncs porto 16 anys renovant religiosament, any rera any el seu carnet de tribuna fent un sacrifici que considero menys per tractar-se del club de la meva vida.
Tinc la sensació de que qui no combrega amb totes i cadascuna de les decisions que pren aquesta directiva ja molesta o se l'arriba a titllar d'aficionat d'última hora... Molt probablement els seus familiars i amics tindrán accés gratuït a l'estadi o inclús a la llotja.
En fi, sóc un soci de tribuna que per portar dos acompanyants a aquest partit hauria de pagar, a banda d'haver pagat ja el seu carnet i tres jornades econòmiques, 70 euros més, i jo us asseguro que de ric no en sóc. Realment no us hagués semblat més raonable que un soci hagués pogut retirar entrades anticipades a un preu més raonable, tant a general com a tribuna???? Tant demano???
Estem davant una oportunitat històrica de tornar a omplir l'estadi i sincerament crec que amb aquests preus l'estem desaprofitant del tot. De veritat creieu que aquest diumenge veurem la Nova Creu Alta del dia de l'Atlético Madrileño??? Espero equivocar-me, però ho dubto, per desgràcia, moltíssim! Realment una autèntica llàstima.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #92 el: 18 de Maig de 2011, 17:54:32 pm »

Q hi voldria anar avui.

si ferni ya han dicho por aqui algun forero que ya a ido esta mañana
si algun forero va y se acuerda que pregunte como va la venta por fa, yo mañana por la mañana me acercare a comprar un par de ellas que tengo encargadas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #93 el: 18 de Maig de 2011, 18:30:07 pm »
He llegit per aqui...:

NO VOLEM AFICIONATS DE DARRERA HORA

Home...   com seguim pensant aixó mai serem un equip de 1a i en cas d'ascendir, baixarem fijo a la 1a.
Amb 2000 socis/espetcadors de mitja no es manté un equip a 2aA i menys a 1a.

I tard o d'hora, necessitarem aquests socis de darrera hora.

COM ES POT SER TANT TANCAT I TANT TALÒS?

Jo crec que a 15€ era el preu. Múrcia en cobrarà 15 i Eibar he llegit avui a 20. Peró Eibar té un estadi petit que omplirà per que amb poca gent el té ple.

Espero que s'apuntin molts aficionats de darrera hora, centenars de persones que fa anys es van desencantar de tantes decepcions, o noves generacions que mai han vist al Sabadell a la LFP. I espero que molts d'ells ens pugin a veure a la NCA cada quinze dies i torni la il·lusió de lluitar de nou per ascendre a 1a divisió, a la ciutat de Sabadell.

SOM-HI!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #94 el: 18 de Maig de 2011, 18:49:15 pm »
Jo sóc un soci que SI es queixa i MOLT pels preus establerts per aquest diumenge, i t'asseguro que no sóc de darrera hora, doncs porto 16 anys renovant religiosament, any rera any el seu carnet de tribuna fent un sacrifici que considero menys per tractar-se del club de la meva vida.
Tinc la sensació de que qui no combrega amb totes i cadascuna de les decisions que pren aquesta directiva ja molesta o se l'arriba a titllar d'aficionat d'última hora... Molt probablement els seus familiars i amics tindrán accés gratuït a l'estadi o inclús a la llotja.
En fi, sóc un soci de tribuna que per portar dos acompanyants a aquest partit hauria de pagar, a banda d'haver pagat ja el seu carnet i tres jornades econòmiques, 70 euros més, i jo us asseguro que de ric no en sóc. Realment no us hagués semblat més raonable que un soci hagués pogut retirar entrades anticipades a un preu més raonable, tant a general com a tribuna???? Tant demano???
Estem davant una oportunitat històrica de tornar a omplir l'estadi i sincerament crec que amb aquests preus l'estem desaprofitant del tot. De veritat creieu que aquest diumenge veurem la Nova Creu Alta del dia de l'Atlético Madrileño??? Espero equivocar-me, però ho dubto, per desgràcia, moltíssim! Realment una autèntica llàstima.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!

Estoy de acuerdo, si la anticipada no se quería rebajar, el precio se podría haber dejado en 15€ hasta el domingo y proporcionar una entrada por 10 a cada socio, sobretodo en casos como el que comentas tú, en el que si quieres un acompañante o dos en tribuna te puedes morir...  :beer2

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #95 el: 18 de Maig de 2011, 20:34:56 pm »
Lino, cada uno tiene su opinión y la tuya me parece muy coherente.

Yo simplemente reivindico -y lo digo orgulloso por la campaña arlequinada permanente a nivel privado que he hecho durante años y años desde fuera de mi ciudad, Sabadell- que SÍ QUIERO AFICIONADOS DE ÚLTIMA HORA.

Hay que crecer y para ser de Primera no basta con los que somos. Es bonito sentirse especial, poder decir que yo ya estaba allí cuando el Sabadell jugaba en Tercera... pero eso no quita que nos alegremos de que el club crezca y caras nuevas se unan a la causa arlequinada. Esa debe ser la mentalidad... y por aquí (desde la lejanía este último año) a veces leo cosas que me cuesta comprender en este sentido. De todos modos, los precios son los que son y ahora toca empujar para que la marea arlequinada sea más potente que nunca.  :bandera
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #96 el: 18 de Maig de 2011, 21:09:13 pm »
Aviam, esta clar que el preu correcte eren 15 euros i estic molt d'acord amb el vicenç que els socis haviem d'haber tingut alguna facilitat per a treure entrades a 10 euros.

El que no estic d'acord es que es facin comparatives entre el Barça i el Sabadell. A mi m'es igual qui vingui al estadi, mentre s'anima i es disfruta ( precisament vaig el passat diumenge a uns no habituals que feia goig veure'ls ) pero el que no m'agrada es tota aquesta gent amb mentalitat " per pagar 15 euros m'envaig a veure el barça ".

Jo ho sento molt, pero a aquests no els vull. Al final son els que venen, i als 15 minuts començen a xiular contra l'equip i estan tot el sant partit despotricant dels jugadors i del club. Son dos coses diferents.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #97 el: 18 de Maig de 2011, 21:35:27 pm »
Estamos de acuerdo todos, claro está que siempre se pueden matizar las cosas, y los matices que indicais son mas que correctos.Seria bueno que se tomara buena nota de ello para una próxima ocasión pero tampoco creo que la directiva sea la culpable si hay menos gente, cosa que no creo pues espero una Creu Alta de no menos de 12 000, y si no es así, debemos de empezar a pensar si merecemos como afición estar a la altura de la 2ªA.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #98 el: 18 de Maig de 2011, 22:04:03 pm »
Estamos de acuerdo todos, claro está que siempre se pueden matizar las cosas, y los matices que indicais son mas que correctos.Seria bueno que se tomara buena nota de ello para una próxima ocasión pero tampoco creo que la directiva sea la culpable si hay menos gente, cosa que no creo pues espero una Creu Alta de no menos de 12 000, y si no es así, debemos de empezar a pensar si merecemos como afición estar a la altura de la 2ªA.

Dudo mucho que seamos12000. 9000 a todo estirar, es lo que veomas factile ahora mismo.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #99 el: 18 de Maig de 2011, 22:08:34 pm »
esta tarde he estado en el campo comprando 6 entradas que tenia encargadas con un familiar y se veia bastante ambiente gente delante comprando 2 otro 3 otro preguntando por lo del viaje a Eibar y le han dicho que aun no se sabe el horario ni oficialmente las entradas qeu mandaran, le he preguntado a un hombre que habia vendiendolas que como iba la venta y me ha dicho que muy bien que de seguir asi llegariamos a los 10.000  :beer2 :beer2
visca el sabadell