Autor Tema: Preus Play-off  (Llegit 11722 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re:Preus Play-off
« Respondre #100 el: 18 de Maig de 2011, 22:23:40 pm »
esta tarde he estado en el campo comprando 6 entradas que tenia encargadas con un familiar y se veia bastante ambiente gente delante comprando 2 otro 3 otro preguntando por lo del viaje a Eibar y le han dicho que aun no se sabe el horario ni oficialmente las entradas qeu mandaran, le he preguntado a un hombre que habia vendiendolas que como iba la venta y me ha dicho que muy bien que de seguir asi llegariamos a los 10.000  :beer2 :beer2

Yo tambien pienso k seremos sobre los 10000, k tampoco estaria tan mal.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #101 el: 19 de Maig de 2011, 00:22:49 am »
la NCA ha de ser una olla pressió que aquest omple 10.000 goles al vent cridant sabadell.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat KAELUM

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #102 el: 19 de Maig de 2011, 05:12:41 am »
Els que critiquen els preus aqui al foro, sembla que no son socis i ara
es queixen perque han de pagar ....
a veure..... els socis NO PAGUEN...que es que hem de donar facilitats ?....la hem de donar , ara a aquests
que no venen mai i encara xiulen???? facilitats al que no son  socis i ara s'apunten com
a "ocupes" ???...no volem a aquesta gent....volem a la gent que es va implicar desde el principi
pagan i sentin els colors:  EL SABADELL NO VOL "AFICIONATS DEL DARRER MOMENT"
si som  5.000 o 8.000  o 10.000  ,millor, pero aixo no fará que fem mes gols...
Jo ja proposo per l'any que be, sols aumentar el preu de soci als "nouvinguts" la resta,
la mateixa "tarifa"

Aixó....quedeu-vos només "els que esteu sempre".....per favor....tinc 44 anys y porto anant a la Creu Alta desde petit, hi han hagut temporades que tots els partits, d´altres només 2 o 3, amb l´arribada dels fills, els hi portat a veure el Nostre Sabadell. Segueixo l´equip sempre, SOC del Sabadell, i ni tu ni ningú te el dret de dir qui es més Sabadellenc i qui no. No podem fer distincions, no has generat cap dret diferent per estar ""sempre" al camp, i si pujem (que ho farem) t´haurás d´acostumar a que la gent xiuli, aplaudeixi, o es cagui en la mare que va parir algun jugador, àrbitre, linier o directiu, per molt que tu no estiguis d´acord. El que el Sabadell necessita es sumar, no restar i fer distincions, que per altre banda, només crean mala maror a l´estadi.
Sumem tots, els vells i els joves, els de "tota la vida" i els nouvinguts, els que xiulen (ja els farem callar) i els que animen (pocs, molt pocs), i portarem al Sabadell a 1ª en unes temporades més.
« Darrera modificació: 19 de Maig de 2011, 12:03:53 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #103 el: 19 de Maig de 2011, 12:11:10 pm »
Jo nomes volia dir que els que esqueixen No son socis majoritariament, de pagar 15 euros
una general, i que "els altres" que hem aguantat el carnet desde el principi s'ens respecti.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #104 el: 19 de Maig de 2011, 12:18:12 pm »
Jo nomes volia dir que els que esqueixen No son socis majoritariament, de pagar 15 euros
una general, i que "els altres" que hem aguantat el carnet desde el principi s'ens respecti.

Pero no desde el principi de la temporada sino de fa anys que som socis!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #105 el: 19 de Maig de 2011, 18:05:13 pm »
Algú sap si els preus establerts pels jubilats, és a dir 12 euros, són vàlids només per anar a general, o també per entrar a tribuna? Doncs llavors també em pregunto si un juvenil per entrar a tribuna també hauria d'abonar 35 euros... En fi, agareixo les possibles respostes.

PD: Quins nervis, bufffffffffffffffff ffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
« Respondre #106 el: 19 de Maig de 2011, 18:59:36 pm »
nnonononononon un jubilat per 12 euros te entrada a tribuna, al bar amb bocata i cervese i taxi per anar i tornar...el juvenil
no podra nar al bar.....
auuuuuuuuuu va es conya!!!

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #107 el: 20 de Maig de 2011, 23:57:27 pm »
JO ,penso que es molt senzill, compres la entrada a 15 euros anticipada i pagues lo mateix que un partit normal de tota la temporada, i estem parlant del partit mes important de la historia  recent del nostre club , jo estic amb el AXEL  TORRRES LO QUE DIU AL ARTICLE DEL DIARI SABADELL,SOBRAN LES PARAULES. VISCA EL SABADELL I E3LS SEUS AFICIONATS. :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera