Es nota que és jornada de reflexió, esteu molt reflexius avui.
Lamento no està d'acord amb tu, potser si que hi ha el que dius però també hi han arquitectes metges infermeres economistes intel·lectuals diversos.
Doncs jo estic content que no estiguem d'acord. Vol dir que hi ha debat i segur que tu i jo ens comprenem encara que no compartim les coses.
Si, hi han arquitectes, metges, infermers, però son la minoria. La majoria estan intentant realitzar la seva feina o buscant feina de la seva per tirar endavant a aquesta vida. Segur que aquests titulats no tenen temps només a passar per allà, fel la seva queixa momentànea i anar a moure la seva economia, però moltes de les imatges que he vist, hi ha molt penjat per allà, com al centre de Terrassa, que hi han 50 peluts sense ofici ni benefici (
http://www.terrassadigital.cat/detall_actualitat/?id=8012) i desprès hi han alguns que van i venen, uns 250 ahir a la casserolada, que aquests se'ls veia d'un altre percal, inclòs un sub-director bancari que vaig reconèixer per allà.
Una de les condicions que van pactar amb l'ajuntament es que ells netejarien la plaça cada dia i de moment o han fet i si hi ha gent d'aquesta per exemple totes les infermeres que van fer la marxa de de el clínic son allà al comitè de sanitat, tot esta organitzat per comitès i al front gent que sap el que fa, no obstant amb aquestes coses sempre si pot infiltrar gent de moltes maneres de ser i sempre saps com comença i mai com pot acabar
Veus? Aquí és on vaig. Si resulta que ens entenem més del que et pensaves i tot.
Votar en blanc afavoreix als partits grans. L'abstenció, no.
Són coses del quorum i una de les raons que busca el moviment, la reforma de la llei electoral.
Millor no votar que votar en blanc.
És un error comú que té la gent, Kita... Si tu i 4 persones més voten per exemple al partit **** (Plataforma Unitària de Treballadors Autònoms), 45 persones voten al CACA (Coordinadora d'Acció Comunista Autònoma), i uns 50 més voten al EDS (Estem Dormint Tranquils) per escollir 10 representants, el **** entre al parlament encara que sigui amb un escó per superar el 5% de mínim dels ajuntaments, i ningú tindrà la majoria absoluta. En canvi, si tu no votes al partit minoritari, tens la majoria absoluta per al EDS.
L'abstenció, és reduïr un porcentatge i per tant afavorir als altres, segurament més votats.
Per altra banda, s'ha magnificat molt... són quatre arreplegats els que estan asseguts por ahi... No representen a ningú.
Molt d'acord amb tu, però tingues en compte que aquesta gent, si que representen a algú... es representen a si mateixos, no poden pretendre representar a la resta de la societat.
Ostres birrero... em sorprens i no m'esperava aquestes paraules tan dures tipiques de caverna madrilenya de tu...
4 peluts fumant porros?? on ho has vist aixo? a Interlobotomia potser?? Per una vegada hi ha gent de tots els colors i de totes les edats... i perdona, pero ser pelut i fumar porros, per sort, encara no es cap delicte que jo sapiga
La plaça plena de m****?? El primer que fan de bon mati es netejar, precissament, la plaça...
Et sorprenc? M'agrada que em diguis això.
En el video de Terrassa i amb el que vaig veure ahir a la nit allà al centre de Terrassa, em dona
'en part', la raó. És llastimós, però son els que més es veuen, i desacrediten qualsevol protesta.
En part alguns netegen la plaça, però no son aquests okupes pijo-progres, ho son gent més conscienciada i que es fa notar menys.
El Felip Puig que tregui els Mossos?? que potser vols que hi hagi una masacre com a Tunissia o Egipte potser?? Com vols treure a tota la gentada sense ferits i sense que hi hagi sang?? Com va dir algu encertadament -al meu parer- no pots solucionar un problema i crear-ne 100 de pitjors soci...
Doncs si, hagués estat molt definitori que els Mossos sortissin a fer la seva feina, que no estar supeditats al 'que diran' en el dia de reflexió d'unes votacions. Ha faltat valor, directament.
La idea es bona: les perdues dels banquers que les paguin ells i no la gent del carrer... Els partits politics actuals? "Los mismos ***** con diferente collar" que es deia en temps dels grisos... tots a la **** calle i que entri gent nova!!
Aquí és on vaig... acampats davant els ajuntaments, no faran res... seran simplement manipulats per alguns partits. On farien coses és bloquejant la entrada de la central de 'La Caixa', bloquejant el Govern Militar de Barcelona, Hisenda d'Urquinaona, etc... van al fàcil, però no al pràctic.
Ep, una cosa pero... d' "SPANISHREVOLUTION" res de res eh... aqui es fa la "CATALANREVOLUTION"... pq els de madrit el primer que volen fer es circumscripcio unica a les eleccions i aixo deixa als catalans amb nomes 3 o 4 representants a madrit... cuidadin... i si realment volen fer cas al seu primer lema "DEMOCRACIA REAL YA" que diguin clarament que deixaran decidir als pobles el que volen ser
Aquí és al que vaig també... SPANISHREVOLUTION? Molt lamentable i manipulat absolutament. Cada cop que hi ha hagut una Spanish Revolution, ens ha anat com el cul, com el Segle XIX, on ens van treure els Furs, que ens protegien de el merderam econòmic de la resta de l'estat, o al 1936... on desprès ens varen venir 36 anys de prohibició de la llengua catalana...
Es lo que hay, circunscripción única ya, acabar con el bipartidismo y dejar de estar todos en manos de lo quieran los neo-carlistas de CiU y PNV que han infectado con sus historietas a gran parte de la clase política catalana y vasca, incluso la que se cree de izquierdas, favoreciendo a los de siempre, de Madrid, de Barcelona o de San Sebastián, con el discurso cultural-racial como pretexto. Luego en base a estos pactos el PPSOE maneja el poder judicial según le convenga, como por ejemplo la legalización o no de Bildu y nos quejamos. Los de Democracia Real ya se han pronunciado en cuestiones como la del bilingüísmo de una forma que antes nunca se había planteado dentro del Estado Español. Hay que abandonar a los que aprovechan el sistema desde uno y otro lado para enfrentarnos entre nosotros y seguir controlando las instituciones.
I et descuides els més neo-carlistes, com molts dels de la ex-Batasuna, encara que et sorprengui (EKA molts cops s'ha coaligat amb ells), o al Penedès amb molta gent de CUP, provinents del carlisme autèntic, que per cert, el bilingüisme al segle XIX se'l passaven per el forro i per molt que cridessin Visca Espanya, als castellanoparlants els veien com a basura liberal i els tallaven el cap.
Circunscripció única en tot l'estat, és treure representativitat a Ceuta, Melilla, Rioja i llocs on viuen 4 i els seus vots estan sobrevalorats. És trencar el bipartidisme, però s'ha de fer amb totes les conseqüències... Aquest és el problema d'Euskadi, on Araba i els seus votants tenen dominats la que seria una majoria nacionalista del EAJ-PNV, i que coaligat amb EA, la ara Bildu i Aralar, podrien proclamar la independència d'Euskadi demà mateix. Espanya ho acceptaria democràticament? Em temo que no.
Mientras no degenere en cosas extrañas, estoy completamente de acuerdo en la mayoría de los puntos que la plataforma presenta como principales. Hay que votar a partidos minoritarios y provocar que a los poderes fácticos económicos, financieros, etc. les cueste más controlar a la clase política, y si no mirad lo que está pasando en Islandia y Bélgica.
En això, totalment d'acord. Islàndia ha de ser el nostre mirall econòmicament parlant. Bèlgica ho hauria de ser culturalment. Suïssa, per mi seria l'ideal. Aquí, desgraciadament, és inviable.
Veremos a ver si esto acaba en alguna concreción y en cambios estructurales en España o Europa, si esto se extiende y sirve de algo me sentiría muy orgulloso de que se la conociera por el nombre de SPANISH REVOLUTION.
Aquí no estem gens d'acord... Si ha de ser una Spanish Revolution, m'esborro totalment. Ha de ser un canvi absolut en l'economia a nivell europeu o fins i tot a nivell mundial, però oblidar-nos de l'encorsetament 'Spanish', 'French' o 'Catalan'. O tota la classe treballadora està unida, o ens anirà com a totes les crisi, que el cul el pararem els de sempre, els treballadors.
Nomes et recordare que aquesta gent Abertzale tenen una forquilla de vots de entre 200.000 i 300.000 votants/persones... i si tan real ha de ser la democracia, podran dir la seva... o potser no??
És la democràcia de PP, PSOE i alguns més... desprès aquests han fet una llei on et pots presentar en qualsevol ajuntament d'Espanya encara que ni sàpigues on és el poble aquell, en una llista d'un partit qualsevol, encarint el sistema i aprofitant-se d'ell i de la ignorància de molta gent.
Bilinguisme? perdona pero no em crec que la gent vulgui que ara, a madrit, a fuencarral i a los Oliveros del Tio Pepe donin les classes en castella, catala, gallec i euskera... AIXO SI SERIA BILINGUISMO REAL!! no son llengues co-oficials segons la constitucio ejjpaññola?? doncs tothom a aprendre-les i a fomentar-les...
Bilingüisme, Federalisme... tots aquests conceptes, només els sentiràs a Euskal-Herria, als Països Catalans o a Galiza... al resta de l'estat, son 4 comptats.
Metre'ns els estats no puguin controlar els mercats, seran els mercats els que qui controlin els estats, encara que es voti partits petits, que quant se'ls voti ja deixaran de ser petits i estarem al mateix lloc, el que no pot ser es que la gent pasi de votar, si tothom participa amb la vida publica hi haura mes gent per guaitar el que fan els que ens representen si els deixem sols faran el que voldran, com ara
Absolutament d'acord. Veus com tu i jo ens anem entenent en algunes coses?
Yo no he dicho que vaya en contra o a favor de Bildu, he dicho que su legalización o su no legalización parece que ha estado supeditada en todo momento al poder ejecutivo (concretamente al posible pacto entre el PSOE y el PNV) antes que al poder JUDICIAL, que es el que tiene que decidir en base a unas pruebas si lo legaliza o no, yo en eso no me meto por que ni tengo delante las pruebas ni la competencia para legalizarlo o no. Yo lo que quiero es SEPARACIÓN DE PODERES, algo que ya reconoció por primera vez la Constitución de Cádiz de 1812 y que ahora está en duda.
On dius
PARECE, és que és totalment així, però no oblidis que també el PP ha influït i molt en que els poders siguin controlats per els de sempre. Ells saben que amb Bildu a les eleccions, perden molt poder en ajuntaments d'Euskalherria i a las Juntas Generales forals, que és on es talla molt bacallà a EH.
me molesta que haya un sistema, sobretodo en el ámbito educativo y mediático, que ya esté preparado para configurar la ideología de unos y otros y lo que puedan decidir con tal de beneficiar a los de siempre.
Això sempre serà així, per molt que ningú vulgui, aquí o a la Xina popular. Sempre ha sigut així i desgraciadament sempre ho serà.