Enquesta

quien quieres que gane el sabado??

sabadell
40 (97.6%)
barça
1 (2.4%)

Total de vots: 40

Autor Tema: quien quieres que gane??  (Llegit 1825 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
quien quieres que gane??
« el: 23 de Maig de 2011, 14:15:04 pm »
esto es una pregunta para los aficionados del barsa que sigen el sabadell...que el barça pierda la champions contra el machester o que el sabadell suba??

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:quien quieres que gane??
« Respondre #1 el: 23 de Maig de 2011, 14:56:44 pm »
Jo prioritzo totalment que el Sabadell puji, ja que el Barça porta uns anys guanyant molts títols i el Sabadell fa molt temps que no està a 2a A. Ara bé, millor que guanyin els dos :icon_mrgreen:
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #2 el: 23 de Maig de 2011, 15:17:55 pm »
Esto es un foro del Sabadell, la pregunta tendría sentido en un foro del Badalona, por ejemplo, o del Nàstic, pero en el foro del Sabadell la respuesta es un poco obvia.  :scut
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 23 de Maig de 2011, 16:02:52 pm »
vaya pregunta si a m i me aseguran que el Sabadell sube el Sabado me da igual que gane o empate a mas de un gol o que suba en los penaltis ma da iguael como sea solo que me aseguren que se suba firmo donde sea que al Barça le metan 25-0 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #4 el: 23 de Maig de 2011, 16:54:45 pm »
No entiendo la pregunta. Xq no hay + variantes? Como nastic, badalona, aloyano o ajax? Si és un foro del CES . . .

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #5 el: 23 de Maig de 2011, 19:34:55 pm »
jo soc dels 2,pero si em diuen que nomes pot guanyar un, evidentment vull que el sabadell puji a 2a A, i si el barça guanyar la champions dons encara millor, sera un dels millors dies futbolisticament parlant.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat sabadell69

• Aleví
  • Missatges: 95
« Respondre #6 el: 23 de Maig de 2011, 21:43:47 pm »
por los que no entiendan la pregunta me refiero a que hay muchos que son del barsa pero ke viven en sabadell y tambien son del sabadell como es normal y  gente ke son socios del barsa i socios del sabadell, a la ke la pregunta eran para los del barsa que si prefieren perder contra el manchester o perder el sabadell contra el eibar

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #7 el: 24 de Maig de 2011, 21:21:55 pm »
Els dos. Una cosa no treu l'altri.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #8 el: 24 de Maig de 2011, 22:37:48 pm »
Sabadell.

Sincerament, no m'agradaria que quan l'equip tornés d'Ipurúa, la ciutat estigui tintada de blaugrana.
Imagineu que l'Eibar guanya i el Barça també. Per colors, semblaria que la gent celebra la derrota   :closedeyes:

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #9 el: 24 de Maig de 2011, 23:12:28 pm »
Sabadell.

Sincerament, no m'agradaria que quan l'equip tornés d'Ipurúa, la ciutat estigui tintada de blaugrana.
Imagineu que l'Eibar guanya i el Barça també. Per colors, semblaria que la gent celebra la derrota   :closedeyes:

Ei va prou, deixeu de ser pessimistes, jo soc el primer pessimista, pero feu nomes de pensament, us ho demano sisplau, escribim en positiu  :ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat sabadeeeell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #10 el: 25 de Maig de 2011, 18:18:26 pm »
A veure... No n'hi ha prou en estar contents si el Sabadell guanya!??!! Tan debò la ciutat estigui tenyida de blaugrana i arlekinada... Però no entenc perquè ha de "fer ràbia" el fet de que el Barça guanyi i se celebrin les dues coses!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #11 el: 25 de Maig de 2011, 19:48:51 pm »
 :scut :bandera :bandera
Això es fàcil de triar, el Barça pot guanyar la xampions l'any vinent, nosaltres no podrem pujar a segona A........!!!!.perquè ja hi serem  ¡¡¡¡¡¡

(Però si poden ser les dues coses millor)
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #12 el: 25 de Maig de 2011, 20:30:39 pm »
Siempre me había imaginado una disyuntiva similar y siempre había tenido dudas de qué es lo que preferiría una vez llegado el caso. Ahora no tengo dudas. Ante el posible ascenso del Sabadell, todo lo demás pasa a un segundo plano. Primero, el Sabadell y si luego gana el Barça, mejor; pero primero el Sabadell.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #13 el: 25 de Maig de 2011, 22:21:55 pm »
Los dos. ¿Por qué leñe hay que renunciar a una de las dos opciones? Yo soy culé.

PS: Ahora, si el día que jueguen entre ellos vuelves a hacer la misma pregunta... te diré que yo quiero que gane EL SABADELL!
Para ser un buen arlequinado hay que ser del Sabadell a muerte y basta! No hace falta ser anti nada, eso son elecciones personales de cada uno muy respetables!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat sabadeeeell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #14 el: 25 de Maig de 2011, 22:59:10 pm »
Exacte!! Sí, sí...! Que guanyin tots dos!!  :hurra

Jo sóc del Barça. Tinc apreci al Sabadell (per motius obvis). Però vist el més objectivament possible, crec que aquest any el Sabadell ha jugat com molts pocs equips en aquestes categories fan. Cada vegada que he anat amb el Roger a la Nova Creu Alta he gaudit d'un bon joc i penso que moltes vegades, el Sabadell s'ha merescut inclús millors resultats dels que ha obtingut (per falta d'encert o per mala sort). El Sabadell es mereix passar a 2a A. Així que...una mica d'optimisme! Que el Sabadell passarà! I si segueix jugant així... el futbol ho agrairà.

Visca el Barça i el Sabadell!

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #15 el: 28 de Maig de 2011, 10:16:44 am »
que gane mi sabadell es lo mas importante hoy vamos sabadell :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra