Autor Tema: Pantalla Gegant  (Llegit 24634 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
Re:Pantalla Gegant
« Respondre #80 el: 25 de Maig de 2011, 22:25:58 pm »
Els que paguem impostos a Sabadell...hem d'exigir que aquests diners es destinin per temes relacionats amb Sabadell---

Doncs fixa't que jo pago impostos a Sabadell, soc del Sabadell i no vull que els meus impostos es gastin en posar pantalles gegants por ahi... els calers es necessiten per coses mes importants.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #81 el: 25 de Maig de 2011, 22:26:39 pm »

De todas formas no se porque no se hace en el ayuntamiento. Si el dia del caudal se pudo hacer,p orque ya no?

"El ayuntamiento no puede asumir los costes", contra el Caudal y contra el Irún si, pero si ya ponen una con el Barsa como prioridad pa que los van a asumir para el Sabadell...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #82 el: 25 de Maig de 2011, 22:30:30 pm »

De todas formas no se porque no se hace en el ayuntamiento. Si el dia del caudal se pudo hacer,p orque ya no?

"El ayuntamiento no puede asumir los costes", contra el Caudal y contra el Irún si, pero si ya ponen una con el Barsa como prioridad pa que los van a asumir para el Sabadell...

flipando osea que si ponen una del Barça la paga el Ayuntamiento? yo crei que si se ponia para ver el Baarça o cualquier otro equipo que no fuera el de la ciudad las pagaban empresas privadas, y si el Ayuntamiento solo puede asumir los gastos de una es facil que ponga el partido del Sabadell nada mas y cuando acabe el partido que no ponga nada la pare y la desmonten, los cules que se vayan a Barna  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #83 el: 25 de Maig de 2011, 22:34:01 pm »

flipando osea que si ponen una del Barça la paga el Ayuntamiento? yo crei que si se ponia para ver el Baarça o cualquier otro equipo que no fuera el de la ciudad las pagaban empresas privadas, y si el Ayuntamiento solo puede asumir los gastos de una es facil que ponga el partido del Sabadell nada mas y cuando acabe el partido que no ponga nada la pare y la desmonten, los cules que se vayan a Barna  :beer2 :beer2

No Toni, la del Barsa la pondrá una empresa privada, entonces el Ayuntamiento llega a un acuerdo con esa empresa (que tiene como prioridad el Barsa, con todo lo que eso puede acarrear) para que pongan también el Sabadell, y así se ahorra ponernos una en el centro sólo para nosotros pagada de "su bolsillo".

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #84 el: 25 de Maig de 2011, 22:36:05 pm »

No Toni, la del Barsa la pondrá una empresa privada, entonces el Ayuntamiento llega a un acuerdo con esa empresa (que tiene como prioridad el Barsa, con todo lo que eso puede acarrear) para que pongan también el Sabadell, y así se ahorra ponernos una en el centro sólo para nosotros pagada de "su bolsillo".

total una chapuza, pues como acaben  haciendo eso ya se de uno que no  va a ir lo vere en casa o en algun bar y ya esta, pero no quepa duda de que como hagan eso me voy a acordar de el alcalde y se su familia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #85 el: 25 de Maig de 2011, 23:00:14 pm »
Imaginaos que haya prorroga, como nos quiten el partido a medias se puede liar una bacanal tremenda.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #86 el: 25 de Maig de 2011, 23:09:18 pm »
Imaginaos que haya prorroga, como nos quiten el partido a medias se puede liar una bacanal tremenda.

no a medias por mucho que se alarge es dificil, tendria que aver panaltis y todo, pero lo que tmb joderia es que en los 90 minutos se resuelva y al acabar lo quiten corriendo si nos han eliminado me daria igual por que no tendria ganas de estar alli ni 2 minutos, pero si acabamos subiendo seria una p****a  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #87 el: 25 de Maig de 2011, 23:13:19 pm »
Amb tots els perdons, però en aquest fòrum hi ha molts que viviu en els móns de Yupi.

Contra el Caudal, Juny de 2007... Pantalla gegant, pagada per l'Ajuntament. Eleccions Locals  el 28 d'Octubre de 2007.

Contra la Cultural, Maig del 2009... Ràdio Sabadell posa un txiringo a la Rambla per a que visquem el moment, fent cas a les peticions populars.

Contra el Real Unión, Maig del 2009... Les JERC demanen una pantalla per veure el Barça (Final de Champions) i aprofitar-la per a fer el CE Sabadell. Les rajades per a aquesta idea van ser brutals, tant a l'ajuntament com en aquest fòrum. Al final, Bora-Bora la va patrocinar per al Barça i en varem tenir una pròpia, per aquell 6 de Juny, pagada per l'Ajuntament. Eleccions Parlament Europeu 07 de juny de 2009.

Aquest cop, ni s'està plantejant.

Digueu-me si voleu malpensat, però jo en dic ELECTORALISME.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #88 el: 25 de Maig de 2011, 23:34:42 pm »
pese a mis simpatías culés, no me parece bien que el Ajuntament ponga pantallas para cualquier equipo que no sea el Sabadell. ni Barça ni Madrid.

... si quisieran aprovechar que primero juega el Sabadell para LUEGO seguir con el Barça, no es el final del mundo y hay que convivir con tranquilidad... pero siempre que no difiera mucho el gasto, en mi opinión.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #89 el: 25 de Maig de 2011, 23:38:30 pm »
Os lo juro, tengo unas ganas de que el p*** varsa se hunda en la miseria como en la temporada de los bogarde y rochemback. Estoy HARTO de esta m***** de liga española en la que solo se habla de dos equipos. Harto de la egemonia. Que se acabe ya *****.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #90 el: 25 de Maig de 2011, 23:44:49 pm »
Os lo juro, tengo unas ganas de que el p*** varsa se hunda en la miseria como en la temporada de los bogarde y rochemback. Estoy HARTO de esta m***** de liga española en la que solo se habla de dos equipos. Harto de la egemonia. Que se acabe ya *****.

no le eches las culpas al Barça en el caso que pusieran pantalla gigante para los dos seria culpa de el Ayuntamiento que no le de permiso a los cules y en paz, ahora si se los da para ahorrarse unos duros que culpa tiene el Barça, si llegara el Madrid en vez de el Barça en la final tal vez pasaria lo mismo, y si por casualidades esa final la jugara el Betis pues los beticos de nuestra ciudad tmb pedirian que se pusiese una para poder ver su partido y en ningun caso tendriamos que decir por eso p*** Madrid o p*** Betis quiero que desaparezcan, creo que no tiene nada que ver, y mira que estoy en contra de que pongan el Barça y si fuera el Madrid ya no te digo nada pero no por eso tengo que decir que desaparezcan o se hundan en la miseria, si el Ayuntamiento se planta y dice que no se pone mas pantallas que la de el ekipo de la ciudad no habria mas problemas, ahora si no lo hacen culpa de ellos no del Barça con v que hace daño a la vista jajajaja  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #91 el: 25 de Maig de 2011, 23:51:42 pm »
la sensació q tinc és q s'ens està deixant totalment tirats...només falta q ens diguin q ens quedem a casa a veure el partit per TV  i q no molestem gaire al personal, de fet estic convençut q si un centenar d'arlekinats si pugem decidim anar a la pça catalunya ho ha fotre una mica d'escàndol pel carrer ens cridaran l'atenció i ens fotaran anar cap a casa abans no vinguin els del Barça a fer de les seves.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #92 el: 25 de Maig de 2011, 23:52:27 pm »

no le eches las culpas al Barça en el caso que pusieran pantalla gigante para los dos seria culpa de el Ayuntamiento que no le de permiso a los cules y en paz, ahora si se los da para ahorrarse unos duros que culpa tiene el Barça, si llegara el Madrid en vez de el Barça en la final tal vez pasaria lo mismo, y si por casualidades esa final la jugara el Betis pues los beticos de nuestra ciudad tmb pedirian que se pusiese una para poder ver su partido y en ningun caso tendriamos que decir por eso p*** Madrid o p*** Betis quiero que desaparezcan, creo que no tiene nada que ver, y mira que estoy en contra de que pongan el Barça y si fuera el Madrid ya no te digo nada pero no por eso tengo que decir que desaparezcan o se hundan en la miseria, si el Ayuntamiento se planta y dice que no se pone mas pantallas que la de el ekipo de la ciudad no habria mas problemas, ahora si no lo hacen culpa de ellos no del Barça con v que hace daño a la vista jajajaja  :beer2 :beer2

El que el barça vaya tan bien nos perjudica y MUCHo. No tienes mas que ver cuanta gente ha venido este año al estadio y cuanta gente venia hace 4 a poco que nos jugaramos algo, aunque fuera el descenso.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #93 el: 25 de Maig de 2011, 23:56:58 pm »

El que el barça vaya tan bien nos perjudica y MUCHo. No tienes mas que ver cuanta gente ha venido este año al estadio y cuanta gente venia hace 4 a poco que nos jugaramos algo, aunque fuera el descenso.

eso seria largo de discutir tmb nos quita gente el Madrid, se tendrian que poner carnets mas baratos y no los mas caros casi de toda la 2ªB etc en fin muy largo y este no es el post adecuado para discutir eso, pero en este post se esta hablando de la pantalla gigante y no de la gente que va ahora al campo y la que iba hace 4 años, y no creo que la culpa de eso sea del Barça :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #94 el: 26 de Maig de 2011, 00:10:08 am »
Si el barça va bién a nosotros nos perjudica, solo miralo de esta manera... si el barza no hubiera llegado a la final, el sabadell juega el domingo a las 18h o 19h y tenemos PANTALLON GIGANTE en la ciudad y la esplanada del parc catalunya a rebentar!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #95 el: 26 de Maig de 2011, 00:17:03 am »
Si el barça va bién a nosotros nos perjudica, solo miralo de esta manera... si el barza no hubiera llegado a la final, el sabadell juega el domingo a las 18h o 19h y tenemos PANTALLON GIGANTE en la ciudad y la esplanada del parc catalunya a rebentar!

Ni de conya, Resis, ni de conya. No s'apropen eleccions, ara els sua el que la gent s'emprenyi per aquestes coses.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #96 el: 26 de Maig de 2011, 00:35:46 am »
Jo no vull fer de teloner del partit del Barça! I menys al Parc Catalunya allunyats de tothom. PANTALLA GEGANT AL CENTRE, on hi han bars, hi passa la gent, etc,...

Suisplau, els que ho sapigueu, digueu quins bars faran el Eibar - Sabadell com a prioritat! Gràcies.

Al centre tindras el Bar La Llar si vols veure el Sabadell per pantalla gegant, i es veura tot el partit integre, primer es el primer  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #97 el: 26 de Maig de 2011, 06:53:10 am »
Segons Diari Sabadell
Al final la pantalla es posara al park Catalunya  :wall:
 i sera compartida amb el Far$a  :rant:

VISCA EL SABADELL

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #98 el: 26 de Maig de 2011, 07:15:06 am »

Una VERITAT ABSOLUTA.  Només cal repassar la història....

¿quan es va produïr el doble descens del 1993?;   "època daurada de l´anomenat dream-team"
¿descens en 3 temporades des de Primera a Tercera 1972-1975?.....  "arrivada de Johann Cruyff"
¿què passava quan el Sabadell va aguantar-se 7 anys a primera, jugant fins i tot a Europa?....El FCB ni les "olorava"
¿ascens a primera a l´any 1986?....El FCB estava en un clar decliu, que va portar al "motín de Hesperia".

Es evident que a una botiga tradicional sempre li fot mal que li instal.lin una gran superficie al costat, més si estan bombardejant de propaganda les 24 hores.  La botiga no té més remei que crear un estil propi i fidelitzar un segment de gent....i tot i així és difícil.

Obviament un Barça gegant ens perjudica i no molt, moltíssim....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #99 el: 26 de Maig de 2011, 09:04:36 am »

Una VERITAT ABSOLUTA.  Només cal repassar la història....

¿quan es va produïr el doble descens del 1993?;   "època daurada de l´anomenat dream-team"
¿descens en 3 temporades des de Primera a Tercera 1972-1975?.....  "arrivada de Johann Cruyff"
¿què passava quan el Sabadell va aguantar-se 7 anys a primera, jugant fins i tot a Europa?....El FCB ni les "olorava"
¿ascens a primera a l´any 1986?....El FCB estava en un clar decliu, que va portar al "motín de Hesperia".

Es evident que a una botiga tradicional sempre li fot mal que li instal.lin una gran superficie al costat, més si estan bombardejant de propaganda les 24 hores.  La botiga no té més remei que crear un estil propi i fidelitzar un segment de gent....i tot i així és difícil.

Obviament un Barça gegant ens perjudica i no molt, moltíssim....

vale de acuerdo pero no ganamos nada poniendonos a llorar, ademas aki se esta hablando de la pantalla no del daño que nos a echo el Barça en la historia, tmb no la ha echo el Madrid, o el Betis cuando venia a jugar a la nca y eran el doble que nosotros, pero lo de la pantalla es culpa del ayuntamiento que cada vez estoy yo mas convencido de que es lo que dice el birrero, hace 4 dias ya a conseguio mayoria absoluta que es lo que queria y ahora pasa de ponernos una pantalla para nosotros solos :beer2 :beer2
visca el sabadell