Aquí és q hi ha una cosa q jo no sabia. Segons m'han dit fa 2 anys ja es va montar una pantalla gran per la final Barça-Manchester aquí a Sabadell, amb lo qual el q donc per entés en aquesta situació és q la pantalla gegant principalment està pensada pels aficionats del Barça i bueno, per a q no protestem ens donaran 2 hores abans del partit del Barça el nostre partit per tal de q els 4 gats q sóm del Sabadell no ens queixem i llavors a les 20 H de la tarda ja podem fotre el camp i ràpid per a q tots els barcelonistes agafin lloc per la final de Champions (això comptant q no hi hagi prórroga, llavors directament ens la tindrem perquè a les 20.30 H justes voldran conectar amb Wembley hi o bé ens perdrem el final de la prórroga o bé ens fotaran enlaire tan els penals si n'hi haguessin com la nostra celebració). Resumint, q si tinc q anar allà amb la mentalitat i amb els nervis de que a les 20 H ja puc anar desfilant perquè tindrem marabunda blaugrana i no t'hi encarís perq hi sortiràs escaldat 300 arlekinats contra 5.000 barcelonistes, no hi tenim massa a fotre a discutir allà.
SOLUCIONS: Com tot problema a la vida, aquí hi ha una solució justa i que penso que satisfaria tan a uns com als altres. La meva solució és q montin la super mega gran pantalla pel Barça a l'anfiteatre tal com tenien previst però que apart d'això ens en montin a nosalres una potser no tan gran a la Pça Dr. Robert, així cadascú celebra el q vulgui però en diferents zones i sense molestar-se.....