Si el barça va bién a nosotros nos perjudica, solo miralo de esta manera... si el barza no hubiera llegado a la final, el sabadell juega el domingo a las 18h o 19h y tenemos PANTALLON GIGANTE en la ciudad y la esplanada del parc catalunya a rebentar!
Una VERITAT ABSOLUTA. Només cal repassar la història....
¿quan es va produïr el doble descens del 1993?; "època daurada de l´anomenat dream-team"
¿descens en 3 temporades des de Primera a Tercera 1972-1975?..... "arrivada de Johann Cruyff"
¿què passava quan el Sabadell va aguantar-se 7 anys a primera, jugant fins i tot a Europa?....El FCB ni les "olorava"
¿ascens a primera a l´any 1986?....El FCB estava en un clar decliu, que va portar al "motín de Hesperia".
Es evident que a una botiga tradicional sempre li fot mal que li instal.lin una gran superficie al costat, més si estan bombardejant de propaganda les 24 hores. La botiga no té més remei que crear un estil propi i fidelitzar un segment de gent....i tot i així és difícil.
Obviament un Barça gegant ens perjudica i no molt, moltíssim....
Aixo es una xorrada com una catedral.
I com a argument no es vàlid en absolut. Aportes dades per demostrar que les inèrcies eren diferents però no mostres cap causística ni conexió entre les dues.
Et saps la història de la pedra que repelia els atacs dels óssos?
Portes 59 missatges i ja m´has tractat de "xorrada" dos dels meus missatges, cosa que cap forero ha fet des de que escric a aquest fòrum (any 2004). Simplement no penso tolerar una 3ª....Una altra cosa molt diferent és que puguis no estar d´acord amb el contingut d´un missatge meu, cosa que respecto perfectament, però les formes s´han de cuidar, O.K.?
I bé, com tu dius, jo estic aportant dades (4 exemples és una bona mostra). Evidentment la casuística no és directa, perquè el futbol no és una ciència exacta....Per tant, m´agradaria que aportéssis dades en sentit contrari, encara que estiguin desprovistes de casuística....
Un Barça simplement normal (i m´estic referint com a normal a un club d´un tamany proporcionat a una ciutat de 1.619.000 habitants -xifres de 2010), deixaria respirar bastant més a la resta d´equips catalans i s´evitaria aquesta hegemonia tant asfixiant.
Hi ha una dita que diu, si et diuen cavall una vegada, pots pegar a qui t'ho hagi dit, si t'ho diuen una segona et pots enfadar però si t'ho diuen una tercera, amic, ves-te comprant una cadira de montar...
Vols dades aleatòries?
Temporada 1932/33 El Sabadell aconsegueix per primera vegada l'ascens a Segona Divisió. El Barça és 4º a la lliga.
Temporada 1934/35 Tot i no quedar en bona posició a la lliga (6º), el Barça fa una gran campanya amb inclòs un 5-0 al Madrid. El Sabadell arriba a la final de la Copa del Rei i queda segona a Segona Divisió.
Temporada 1941/42 El Sabadell es campió de Segona Divisió tot i que no aconsegueix pujar (és el millor resultat de la història fins aleshores). El Barça guanya la Copa del Generalíssim.
Temporada 1942/43 El Sabadell queda segon i aconsegueix, per primera vegada, l'ascens a Primera Divisió.
Temporada 1944/45 Primer descens a Segona Divisió del Sabadell. El Barça queda tercer fent una mala temporada i és humillat a la Copa.
Temporada 1945/46 El Sabadell queda campió de Segona i torna a la maxima categoria només un any després. El Barça defensa el campionat de lliga després de molts anys però queda a un punt de repetir èxit.
Temporada 1948/49 El Sabadell torna a baixar a Segona Divisió. El Barça guanya la lliga.
Temporades 56/57 57/58 i 58/59 El Sabadell queda segon a Segona Divisió però no aconsegueix pujar. El Barça guanya dos lligues i dues copes.
Temporada 1962/63 Descens a Tercera Divisió després de 30 anys sense estar-hi. El Barça queda fora fins i tot d'Europa (6ª posició), és un dels equips que menys gols marca.
Temporada 1963/64 El Sabadell, a la primera, torna a la divisió de plata. El Barça també es recupera i queda segon a la lliga i guanya la copa.
Temporada 1964/65 Directes a Primera, a la primera! El Barça fa una temporada discreta.
Temporades de la 65/66 a la 71/72 gran periode del Sabadell a Primera, arribant a aconseguir la seva millor classificació de la historia (4º l'any 68/69). La temporada 69/70 participa a la Copa de Fires. El Barça es converteix en el etern "segundon" pero guanya dues copes i recupera el seu prestigi.
Temporada 1971/72 Descens a Segona. El Barça no guanya res.
Temporada 1974/75 Descens a Tercera. El Barça no guanya res.
Temporada 1976/77 Ascens a Segona de nou. El Barça es subcampio a només un punt.
Temporada 1982/83 Descens a Segona B. Un Barça sense opcions en tota la lliga queda quart
Temporada 1983/84 Ascens a Segona de nou. Doblet, copa i copa de la lliga pel Barça.
Temporada 1984/85 4a posició a punt de retornar a Primera a la primera de nou. El Barça és campió de lliga trencant una gran ratxa del Madrid.
Temporada 1985/86 Ascens a Primera Divisió. El Barça torna a disputar-li fins l'ultim moment la lliga al Madrid i a més guanya la Copa de la Lliga.
Temporada 1987/88 Descens a Segona Divisió. Molt mala temporada del Barça que queda 7è.
Temporada 1992/93 Descens esportiu a Segona i administratiu a Tercera. El Barça guanya de nou la lliga.
Temporada 1993/94 Ascens a Segona B. El Barça torna a guanyar la lliga.
Temporada 1999/00 Campions de la Copa Federació. El Barça és segon a la lliga.
Temporada 2000/01 Play-off d'ascens a Segona. El Barça és quart.
Temporada 2005/06 Descens a Tercera Divisió, el pitjor moment de la història del Sabadell. El Barça acaba amb la seva super ratxa de lligues.
Temporada 2006/07 Ascens de nou a Segona B. Segona posició a la lliga del Barça.
Temporades 07/08, 08/09, 09/10 El club viu el moment de més estabilitat dels ultims 20 anys i participa en un altre play off d'ascens
Temporada 10/11 El Sabadell torna a guanyar una lliga molts anys després i pot pujar aquest diumenge a Eibar. Tot aquest periode coincideix amb el Barça de Guardiola... no cal dir res més.
I em deixo molts més moments, perquè no tinc ganes de buscar més coincidències... com veus, n'hi ha de tots els colors... casualitat.
Buscar en aquestes coincidències una causa-efecte és, i em repeteixo, una GRAN XORRADA.
Ara, si hi trobes consol en dir que quan ens va bé és gràcies a què al Barça li va malament, doncs endevant, no seré jo qui et privi de les teves il·lusions...