Autor Tema: Pantalla Gegant  (Llegit 24626 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
Re:Pantalla Gegant
« Respondre #120 el: 26 de Maig de 2011, 21:46:12 pm »
És que sempre que surt este tema, surten els eterns anti-culés a flagelar-se i el birrero a incitar a desplomar als periquitos.
Tercera via, senyors, com Getafe o Rayo o directament atacar el mercat conformant-se com una alternativa tipo Celta, Elx, Betis o altris que no son ni Barça ni Madrid i han trobat el seu espai al mercat.

I el Llevant, no?  :icon_mrgreen:
La societat valenciana és molt complexa, com per enrollar-me. A més, el Llevant, com sabrás, els últims anys hem fet moltes coses al límit de la legalitat.  :whistle:

Pero també es una tercera via no? Encara que porti menys aficionats al camp que el Santboià...  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #121 el: 26 de Maig de 2011, 21:50:16 pm »
Si el barça va bién a nosotros nos perjudica, solo miralo de esta manera... si el barza no hubiera llegado a la final, el sabadell juega el domingo a las 18h o 19h y tenemos PANTALLON GIGANTE en la ciudad y la esplanada del parc catalunya a rebentar!

Una VERITAT ABSOLUTA.  Només cal repassar la història....

¿quan es va produïr el doble descens del 1993?;   "època daurada de l´anomenat dream-team"
¿descens en 3 temporades des de Primera a Tercera 1972-1975?.....  "arrivada de Johann Cruyff"
¿què passava quan el Sabadell va aguantar-se 7 anys a primera, jugant fins i tot a Europa?....El FCB ni les "olorava"
¿ascens a primera a l´any 1986?....El FCB estava en un clar decliu, que va portar al "motín de Hesperia".

Es evident que a una botiga tradicional sempre li fot mal que li instal.lin una gran superficie al costat, més si estan bombardejant de propaganda les 24 hores.  La botiga no té més remei que crear un estil propi i fidelitzar un segment de gent....i tot i així és difícil.

Obviament un Barça gegant ens perjudica i no molt, moltíssim....

Aixo es una xorrada com una catedral.

I com a argument no es vàlid en absolut. Aportes dades per demostrar que les inèrcies eren diferents però no mostres cap causística ni conexió entre les dues.

Et saps la història de la pedra que repelia els atacs dels óssos?

Portes 59 missatges i ja m´has tractat de "xorrada" dos dels meus missatges, cosa que cap forero ha fet des de que escric a aquest fòrum (any 2004). Simplement no penso tolerar una 3ª....Una altra cosa molt diferent és que puguis no estar d´acord amb el contingut d´un missatge meu, cosa que respecto perfectament, però les formes s´han de cuidar, O.K.?

I bé, com tu dius, jo estic aportant dades (4 exemples és una bona mostra). Evidentment la casuística no és directa, perquè el futbol no és una ciència exacta....Per tant, m´agradaria que aportéssis dades en sentit contrari, encara que estiguin desprovistes de casuística....

Un Barça simplement normal (i m´estic referint com a normal a un club d´un tamany proporcionat a una ciutat de 1.619.000 habitants -xifres de 2010), deixaria respirar bastant més a la resta d´equips catalans i s´evitaria aquesta hegemonia tant asfixiant.

Hi ha una dita que diu, si et diuen cavall una vegada, pots pegar a qui t'ho hagi dit, si t'ho diuen una segona et pots enfadar però si t'ho diuen una tercera, amic, ves-te comprant una cadira de montar...

Vols dades aleatòries?
Temporada 1932/33 El Sabadell aconsegueix per primera vegada l'ascens a Segona Divisió. El Barça és 4º a la lliga.
Temporada 1934/35 Tot i no quedar en bona posició a la lliga (6º), el Barça fa una gran campanya amb inclòs un 5-0 al Madrid. El Sabadell arriba a la final de la Copa del Rei i queda segona a Segona Divisió.
Temporada 1941/42 El Sabadell es campió de Segona Divisió tot i que no aconsegueix pujar (és el millor resultat de la història fins aleshores). El Barça guanya la Copa del Generalíssim.
Temporada 1942/43 El Sabadell queda segon i aconsegueix, per primera vegada, l'ascens a Primera Divisió.
Temporada 1944/45 Primer descens a Segona Divisió del Sabadell. El Barça queda tercer fent una mala temporada i és humillat a la Copa.
Temporada 1945/46 El Sabadell queda campió de Segona i torna a la maxima categoria només un any després. El Barça defensa el campionat de lliga després de molts anys però queda a un punt de repetir èxit.
Temporada 1948/49 El Sabadell torna a baixar a Segona Divisió. El Barça guanya la lliga.
Temporades 56/57 57/58 i 58/59 El Sabadell queda segon a Segona Divisió però no aconsegueix pujar. El Barça guanya dos lligues i dues copes.
Temporada 1962/63 Descens a Tercera Divisió després de 30 anys sense estar-hi. El Barça queda fora fins i tot d'Europa (6ª posició), és un dels equips que menys gols marca.
Temporada 1963/64 El Sabadell, a la primera, torna a la divisió de plata. El Barça també es recupera i queda segon a la lliga i guanya la copa.
Temporada 1964/65 Directes a Primera, a la primera! El Barça fa una temporada discreta.
Temporades de la 65/66 a la 71/72 gran periode del Sabadell a Primera, arribant a aconseguir la seva millor classificació de la historia (4º l'any 68/69). La temporada 69/70 participa a la Copa de Fires. El Barça es converteix en el etern "segundon" pero guanya dues copes i recupera el seu prestigi.
Temporada 1971/72 Descens a Segona. El Barça no guanya res.
Temporada 1974/75 Descens a Tercera. El Barça no guanya res.
Temporada 1976/77 Ascens a Segona de nou. El Barça es subcampio a només un punt.
Temporada 1982/83 Descens a Segona B. Un Barça sense opcions en tota la lliga queda quart
Temporada 1983/84 Ascens a Segona de nou. Doblet, copa i copa de la lliga pel Barça.
Temporada 1984/85 4a posició a punt de retornar a Primera a la primera de nou. El Barça és campió de lliga trencant una gran ratxa del Madrid.
Temporada 1985/86 Ascens a Primera Divisió. El Barça torna a disputar-li fins l'ultim moment la lliga al Madrid i a més guanya la Copa de la Lliga.
Temporada 1987/88 Descens a Segona Divisió. Molt mala temporada del Barça que queda 7è.
Temporada 1992/93 Descens esportiu a Segona i administratiu a Tercera. El Barça guanya de nou la lliga.
Temporada 1993/94 Ascens a Segona B. El Barça torna a guanyar la lliga.
Temporada 1999/00 Campions de la Copa Federació. El Barça és segon a la lliga.
Temporada 2000/01 Play-off d'ascens a Segona. El Barça és quart.
Temporada 2005/06 Descens a Tercera Divisió, el pitjor moment de la història del Sabadell. El Barça acaba amb la seva super ratxa de lligues.
Temporada 2006/07 Ascens de nou a Segona B. Segona posició a la lliga del Barça.
Temporades 07/08, 08/09, 09/10 El club viu el moment de més estabilitat dels ultims 20 anys i participa en un altre play off d'ascens
Temporada 10/11 El Sabadell torna a guanyar una lliga molts anys després i pot pujar aquest diumenge a Eibar. Tot aquest periode coincideix amb el Barça de Guardiola... no cal dir res més.

I em deixo molts més moments, perquè no tinc ganes de buscar més coincidències... com veus, n'hi ha de tots els colors... casualitat.

Buscar en aquestes coincidències una causa-efecte és, i em repeteixo, una GRAN XORRADA.

Ara, si hi trobes consol en dir que quan ens va bé és gràcies a què al Barça li va malament, doncs endevant, no seré jo qui et privi de les teves il·lusions...

Un treball exhaustiu sens dubte, dades no en falten....llàstima però que tal com diu l´excel.lent conductor d´una de les tertúlies de Radio Marca, Félix Monclús, sempre podem adeqüar els exemples que tenen una direcció determinada, a la situació pre-definida que anem buscant....

Jo em centraré només en unes les dates exposades, que per mi és clau per entendre el passat i futur de les pasions futbolístiques a la ciutat:  1.993

I ara no parlaré d´estadística comparativa o similar, sinó que et faré la següent pregunta;

Què vas sentir el dia que el Sabadell es despedia de Segona A, obrint-se un incert futur després d´una derrota clara al camp de Marbella per 4-1, coincident amb el dia en què el Barça va guanyar la segona lliga "de Tenerife", després de veure com la gran majoria de la ciutat estava presa d´una eufòria desbordada i la claxonada va durar fins altes hores de la matinada ?  O estaves en la celebració ?

Si tens bones sensacions d´aquell dia, et diré que potser t´agrada el Sabadell, però que no deixa de ser un "plat de segona taula" per tu davant de la que  consideres sens dubte prioritat principal.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #122 el: 26 de Maig de 2011, 21:55:54 pm »
La veritat és que no me'n recordo gaire d'aquell dia ja que tenia 7 anyets, però sí sé que aquell any a casa, mon pare (culé de sempre, però que ja anava a la Vella Creu Alta i que és qui em portava a la NCA) no estava content per haver guanyat la lliga com d'altres anys. L'any següent em vaig fer soci per primera vegada (del Sabadell, clar).

Un treball exhaustiu sens dubte, dades no en falten....llàstima però que tal com diu l´excel.lent conductor d´una de les tertúlies de Radio Marca, Félix Monclús, sempre podem adeqüar els exemples que tenen una direcció determinada, a la situació pre-definida que anem buscant....

Això és el què et deia jo en el meu missatge.

Ei, i que jo me n'alegro per tu si ets sents feliç pensant que la culpa dels nostres mals les té el Barça... només desitjo que mai montis una religió ni tinguis veu ni vot en les decisions del Sabadell

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #123 el: 26 de Maig de 2011, 22:06:25 pm »
Amic Blanc-i-blau,
aquesta és una discusió que no té molt sentit perquè cadascú és lliure d'escollir tant les seves simpaties com les seves fòbies.
Jo sóc primer del Sabadell i després del Barça. Podem parlar de milions de coses, però no dels meus sentiments (com qui es sent només català, espanyol o a qui li agrada el Neswkik i no el Cola Cao).
Si a Triple f li agradés més el Barça que el Sabadell, que no ho sé, vale y qué?

Per la resta, em semblen molt bé les teves fòbies i les respecto... només dir que Barcelona continuarà sempre a la mateixa distància de Sabadell, que Sabadell té una realitat sociològica, demogràfica i geogràfica totalment condicionada per la proximitat de Barcelona i que si no fos aixì, doncs possiblement existiria una altra Sabadell (qui sap com). Això és així agradi o no...  i la 'casuística' us donarà la raò als dos perquè els dos teniu raò. Però estar pendent de si marxen bé les coses o no a Can Barça per fer la nostra feina és una pèrdua de temps. Ens hauria d'importar poquet. Dediquem-nos a fer les coses el millor possible i continuem caminant el nostre camí.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #124 el: 26 de Maig de 2011, 22:09:25 pm »
És que sempre que surt este tema, surten els eterns anti-culés a flagelar-se i el birrero a incitar a desplomar als periquitos.
Tercera via, senyors, com Getafe o Rayo o directament atacar el mercat conformant-se com una alternativa tipo Celta, Elx, Betis o altris que no son ni Barça ni Madrid i han trobat el seu espai al mercat.

m'agrada

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #125 el: 26 de Maig de 2011, 22:11:14 pm »

Si a Triple f li agradés més el Barça que el Sabadell, que no ho sé, vale y qué?

No tinc perquè dir-ho, pero Triple F es del Sabadell i només del Sabadell. Els demés equips em cauen millor o pitjor pero només tinc sentiments pel Sabadell.

Ho dic perquè veig que aquí només son ben tractats els arlequinats "purs". Aixo es molt bo... aixi mantindrem la raça intacte! Es una postura brillant... Wait... NO!

• President
  • un camp de primera
« Respondre #126 el: 26 de Maig de 2011, 22:11:59 pm »
La veritat és que no me'n recordo gaire d'aquell dia ja que tenia 7 anyets, però sí sé que aquell any a casa, mon pare (culé de sempre, però que ja anava a la Vella Creu Alta i que és qui em portava a la NCA) no estava content per haver guanyat la lliga com d'altres anys. L'any següent em vaig fer soci per primera vegada (del Sabadell, clar).

Això és el què et deia jo en el meu missatge.

Ei, i que jo me n'alegro per tu si ets sents feliç pensant que la culpa dels nostres mals les té el Barça... només desitjo que mai montis una religió ni tinguis veu ni vot en les decisions del Sabadell

Perdona, em sembla que no ho entès bé....¿tu pretens treure´m a mi la veu i el vot?....No fa ni un més que has entrat en aquest Fòrum i et vaig molt revolucionat....   prepotència, comentaris despectius (i no només aquest)....    T´aconsello tractar a la gent d´aquest Fòrum com a senyors que som tots, perquè a la pròxima (sigui adreçada a mi o a un altre company),  hi haurà queixa directa al moderador.....

• President
  • un camp de primera
« Respondre #127 el: 26 de Maig de 2011, 22:16:32 pm »
Amic Blanc-i-blau,
aquesta és una discusió que no té molt sentit perquè cadascú és lliure d'escollir tant les seves simpaties com les seves fòbies.
Jo sóc primer del Sabadell i després del Barça. Podem parlar de milions de coses, però no dels meus sentiments (com qui es sent només català, espanyol o a qui li agrada el Neswkik i no el Cola Cao).

Per la resta, em semblen molt bé les teves fòbies i les respecto... només dir que Barcelona continuarà sempre a la mateixa distància de Sabadell, que Sabadell té una realitat sociològica, demogràfica i geogràfica totalment condicionada per la proximitat de Barcelona i que si no fos aixì, doncs possiblement existiria una altra Sabadell (qui sap com). Això és així agradi o no...  i la 'casuística' us donarà la raò als dos perquè els dos teniu raò. Però estar pendent de si marxen bé les coses o no a Can Barça per fer la nostra feina és una pèrdua de temps. Ens hauria d'importar poquet. Dediquem-nos a fer les coses el millor possible i continuem caminant el nostre camí.

amic, Josedv.... primerament t´agreeixo aquest to, molt diferent del de Triple F.

Et diré però, que jo de fòbies no en tinc a ningú,  jo no sóc ni anti-Barça, ni anti-Madrid, ni anti-Terrassa, ni res....Fins i tot he anat una dotzena de vegades al Nou Camp i l´espectacle m´ha semblat satisfactori.

Simplement, m´he limitat a enunciar un fet que jo crec que succeix (com ho creuen molts) i en un to penso que gens ofensiu....ara bé, aquestes respostes tipus "xorrades", "cavall", "que mai tinguis veu ni vot" s´escapen a la polèmica i entren directament en el terreny del que es ofensiu.

Desconnectat Triple F

• Infantil
« Respondre #128 el: 26 de Maig de 2011, 22:17:22 pm »
Jo no et vull treure res, perquè no sé si en tens... només és un desig personal que la gent que pensa com tu mai prengui decisions en el Sabadell (estigui en la Junta o en les seves proximitats).

A veure si "aniràs tu a la profe" per amenaces...

a la pròxima (sigui adreçada a mi o a un altre company),  hi haurà queixa directa al moderador.....

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #129 el: 26 de Maig de 2011, 22:35:21 pm »
Bueno una vez aclarado que nos daran el aprtido INTEGRO pase lo que pase ire al parque catalunya, pero espero que esemos todos y lo llenemos de los colores de la ciudad.

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #130 el: 27 de Maig de 2011, 08:39:58 am »
Los que estamos en Asturias,¿como lo vemos?.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #131 el: 27 de Maig de 2011, 11:51:19 am »
Haya paz. Mientras sólo sean puntos de vista  :xin-xin

Desde Asturias supongo que lo podrás ver a través de las webs de TV de Catalunya o ETB.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #132 el: 27 de Maig de 2011, 12:02:59 pm »
Tornant al tema inicial (Pantalla Gegant), que sembla que ningú se n'enrecorda ja... tal i com està ara mateix el cel de damunt de Sabadell, no és molt arriscat posar-la a l'intempèrie? :mmmm
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #133 el: 27 de Maig de 2011, 12:22:09 pm »
Per això no acabo de veureu clar del tot. Al final acabarà tothom en algún bar arlequinat i ja està.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #134 el: 27 de Maig de 2011, 12:33:40 pm »
Han dit els del temps que demà a la tarda farà sol.
Jo espero que tots anem a la pantalla gengant, i els del Barça, el veure que es poden perdre l'inici del  partit, no vinguin!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #135 el: 27 de Maig de 2011, 14:17:47 pm »
Por iniciativa de Carpas BORABORA GrupSweetBox y el Ajuntament de Sabadell...

PANTALLA GIGANTE EN EL ANFITEATRO DEL PARC CATALUNYA
Se ofrecerán los partidos:
18h - Eibar-Sabadell y
...20:45h - Manchester-Barça

Este Sábado, 29 de Mayo, se espera que haya fiesta grande, y por partida doble, en el Anfiteatro del Parc Catalunya.

En esta gran zona verde de Sabadell, donde el GrupSweetBox ya montó otra gran pantalla con motivo de la final del Mundial de Sudráfica
y que tanta suerte trajo, esta vez habrá doble sesión balompédica.

18:00
A las 6 de la tarde, se ofrecerá el partido de vuelta del play-off de ascenso a 2ª A entre el Eibar y el Sabadell. En la ida el resultado fue de 0-0, por lo que las espadas siguen en alto.

20:45
Cuando acabe este encuentro, en la misma pantalla se verá el encuentro correspondiente a la gran final de la Champions League entre el Machester y el F.C. Barcelona.

Como siempre hace el GrupSweetBox, en este caso a través de su marca Carpas Bora Bora, la ambientación va a ser espectacular, con las camareras y gogós de sus discotecas vestidas con zamarras arlequinadas y azulgranas, speakers, música festiva y lluvia de confetti.

La pantalla será de leds de última tecnología, antireflectante, y con un potente equipo de sonido.

El GrupSweetBox ya ha colaborado con el Ayuntamiento de Sabadell en el montaje de varias pantallas y en diversos puntos de la ciudad: Eurocopa 2008, el play-off de ascenso entre Real Unión Irún y C.E. Sabadell, Mundial 2010, etc.

Este sábado, todo el mundo está invitado a disfrutar de esta doble cita futbolística en el Anfiteatro del Parc Catalunya.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #136 el: 27 de Maig de 2011, 16:38:58 pm »
TOTS A L'AMFITEATRE  :cheer

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #137 el: 27 de Maig de 2011, 18:03:20 pm »
Sólo espero que el amfiteatre del Parc Catalunya sea una auténtica fiesta con un grandíssimo numero de arlequinados vibrando con el ascenso! Mañana tiene que ser un día histórico para el CE Sabadell, la ciudad y todos los arlequinados! Estamos a solo 90 minutos de un grandíssimo sueño que venimos persiguiendo desde hace muchísimos años.

Y a todos los aficionados que han tenido la suerte de poder vivir este momento en Ipurúa, Dios mío, que se dejen la voz y el alma por todos aquéllos que, aún deseándolo con todas nuestras fuerzas, nos han impedido el poder acudir!

¡Que tengamos suerte!

:scut¡Endavant Sabadell! :scut

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #138 el: 29 de Maig de 2011, 13:24:22 pm »
Finalmente excelente acogida de la pantalla gigante situada en el amfiteatre del Parc Catalunya.. muchisima gente sufriendo por estos colores, incluido el Sr. Bustos.