Autor Tema: rebuda dels jugadors  (Llegit 1551 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
rebuda dels jugadors
« el: 26 de Maig de 2011, 18:18:24 pm »
Bé, jo ja li he dit a la dona que a Eibar no entrava al sorteig, perquè amb un nen de 10 de mesos em semblava malamnet deixar-los sols tot el cap de setmana, ara bé, ja li he dit que tinc pensat anar a rebre els jugadors quan tornin d'Eibar, tant si guanyem com si perdem.
Algu sap ja el pla de viatge que tenen? Tornaran després del partit o diumenge xino-xano?
Ja ho anirem comentant, qui s'apuntaria a les 5 de la matinada a la Creu Alta a esperar l'autocar?
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:rebuda dels jugadors
« Respondre #1 el: 26 de Maig de 2011, 18:20:06 pm »
Bé, jo ja li he dit a la dona que a Eibar no entrava al sorteig, perquè amb un nen de 10 de mesos em semblava malamnet deixar-los sols tot el cap de setmana, ara bé, ja li he dit que tinc pensat anar a rebre els jugadors quan tornin d'Eibar, tant si guanyem com si perdem.
Algu sap ja el pla de viatge que tenen? Tornaran després del partit o diumenge xino-xano?
Ja ho anirem comentant, qui s'apuntaria a les 5 de la matinada a la Creu Alta a esperar l'autocar?

Tinc entès que si guanyem es quedaràn a l'hotel una nit més, i si perdem tornaràn directes  :mmmm
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #2 el: 26 de Maig de 2011, 18:24:40 pm »
Doncs esperem que es quedin 1 dia mes a l'hotel!   :balla

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 26 de Maig de 2011, 18:25:44 pm »
Jo crec que quan arrivin a Ipurua tambe els podriem anar a rebre

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #4 el: 26 de Maig de 2011, 20:49:13 pm »
En cas de pujar , hauriem de saber més o menys si es farà alguna cosa diumenge a la plaça sant Roc amb els jugadors. Ostres , es que ho sóc jo , ho tot plegat u veig una mica apagat respecte amb com m'imaginava que seria aquest moment. Entre les subnormalitats de diumenge que em van destrempar , entre l'empat , entre tanta cullonada amb les entrades , la pantalla gegant ara compartida amb el Barça , no sé , però per part de la directiva  , l'ajuntament i tothom  , es com si estiguessim empanats i no sabem el que ens estem jugant dissabte

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #5 el: 26 de Maig de 2011, 21:46:47 pm »
Si guenyen, espero que se celebre com cal.
Si no guanyen, demano que tots los que puguen els aneu a rebre per animar-los per a lo que mos quedarà.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #6 el: 27 de Maig de 2011, 00:36:22 am »
El CE Sabadell ja te preparada la festa de l´ascens en cas d´aconseguir-ho aquest proper dissabte a Ipurua, en aquest sentit la rua seria diumenge a partir de les 19:00 h. i el pla seria el següent:

19:00 h. - Sortida dels jugadors des de l´Estadi fins a l´Ajuntament en bus descapotable
(Itinerari: Estadi Nova Creu Alta, Avda. Lluís Companys, Avda. Francesc Macia, Ronda Zamenhof, Via Massagué, Passeig Manresa, Rambla, Ajuntament)

20:00 h. - Recepció amb el Il•lm. Alcalde a la Sala de plens de l´Ajuntament.

20:30 h. - Discursos jugadors i tècnics Balcó Ajuntament

Després sopar i festa privada, amb un Hotel i Discoteca de la ciutat.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #7 el: 27 de Maig de 2011, 01:04:00 am »
El CE Sabadell ja te preparada la festa de l´ascens en cas d´aconseguir-ho aquest proper dissabte a Ipurua, en aquest sentit la rua seria diumenge a partir de les 19:00 h. i el pla seria el següent:

19:00 h. - Sortida dels jugadors des de l´Estadi fins a l´Ajuntament en bus descapotable
(Itinerari: Estadi Nova Creu Alta, Avda. Lluís Companys, Avda. Francesc Macia, Ronda Zamenhof, Via Massagué, Passeig Manresa, Rambla, Ajuntament)

seguim sense aprendre. Això s'ha de tenir preparat i nom´se publicar-ho en cas de victòria i ascens...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #8 el: 27 de Maig de 2011, 08:54:47 am »

seguim sense aprendre. Això s'ha de tenir preparat i nom´se publicar-ho en cas de victòria i ascens...

Patinaaadaaaaa!!!!

Com ve diu el Pedrito, això no s'ha de publicar fins que no esta al sac i ven lligat!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #9 el: 27 de Maig de 2011, 11:33:47 am »

Patinaaadaaaaa!!!!

Com ve diu el Pedrito, això no s'ha de publicar fins que no esta al sac i ven lligat!!

Jo no ho veig tan malament tenir-ho preparat i dir-ho! Aixi ens podem organitzar millor la tornada del Pais Vasc per arribar a la possible celebració :D
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!