fa temps que estic apuntat al forum pero habitualment nomes el llegeixo pero en vista que cap dels usuaris habituals del forum s'ha atrevit a fer la pregunta del milio, la faig jo que visc bastany lluny de Sabadell i no em fan por les represalies que aquests caps pelats, descerebrats i primitius em puguin dir, llenço la pregunta:
LA DIRECTIVA HA DE POSAR FI, D'UNA VEGADA PER TOTES, I PETI QUI PETI, A AQUESTS PERSONATGES QUE UTILITZEN LA VIOLENCIA GRATUITA AMB LES AFICIONS RIVALS* I ENS FAN QUEDAR VERGONYOSAMENT MALAMENT ALLA ON VAGIN?
*aficions rivals i amb la propia aficio arlequinada.
La veritat es que m'ha fet vergonya entrar al forum del Eibar i llegir el que he llegit... pero lamentablement no es un tema nou i ja fa molt temps que TOTS amagem el cap sota l'ala i no ho volem veure. L'aficio arlequinada esta tacada, menyspreada i insultada per culpa de 4, 6 o 10 fascistes mongolics que fan el que volen a la Nova Creu Alta sense que ningu s'atreveixi a dir-lis res. Ja esta be de tenir d'entrar als forums rivals i el primer que s'hagi de fer es demanar perdo en nom dels arlequinats de veritat pels actes d'aquests especimens. Ja no em val l'excusa tipica de que aquesta gentussa s'en troba a totarreu i que no es pot evitar i bla i bla i bla. Al Camp Nou en tenien molts mes -semblava un zoo- i amb 2 pebrots sobre la taula ho van acabar. Zas i s'acabo! Aqui que pasa? Te por la Directiva? Hi ha por en els mandos policials? Quan hi havien els 'grisos' es deia que no ho acabaven pq la majoria eren fills de policies nazionals i que amb el mossos s'acabaria rapid... ja, ja i ja...
En fi, com molt be he llegit en el forum de l'Eibar, aixo no ho acabarem mentre la propia aficio faci la vista gorda i miri cap a un altre lloc mentre pasen aquests fets i mentre la directiva no faci el que calgui, si, el que calgui i peti qui peti, contra aquests animals de cloaca.
Opineu i sobre tot, voteu! Potser si som 100 vots amb un 99% que diem PROU -sempre hi haura algun incult que ho justifiqui-, la directiva s'atreveixi, per fi, a pendre cartes amb l'asumpte i acabar amb un mal que ja fa molts d'anys que dura a la nova creu alta.
Adjunto a aquest post les 4 fotos dels agresors -extretes del forum de l'Eibar- perque si algu els reconeix, se'ls hi caigi la cara de vergonya de tenir certes amistats.