Enquesta

Creus que ja es hora que la directiva es mulli i acabi d'una vegada amb aquests grups violents que embruten el bon nom del C.E. Sabadell?

SI, fa anys que haurien d'haver actuat sense por i acabar-ho d'una vegada.
41 (91.1%)
NO
2 (4.4%)
NO SE
2 (4.4%)

Total de vots: 44

Autor Tema: Tolerancia ZERO amb la violencia?  (Llegit 10467 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
Re:Tolerancia ZERO amb la violencia?
« Respondre #20 el: 25 de Maig de 2011, 15:18:50 pm »
Lo que pasó es injustificable , pero creo que algunos os equivocais en taxar de facha a alguien que lleve una bandera española.. pienso que es lo mismo que llevar la senyera catalana, lo que sobran son las esteladas!

y xk sobran?? me lo puedes explicar??? a caso incitan la violencia, o son fascistas o anditdemocráticas??

lo q hay q leer...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 25 de Maig de 2011, 15:19:08 pm »
Aquest rollo s'ha d'acabar, per que donc es donen raons als bretols d'altres equips per que prenguin repressalies contra l'afició nostre normal.

S'ha d'acabar ja, si o si.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #22 el: 25 de Maig de 2011, 15:21:45 pm »
A que crees que es normal ir a ver el CE Sabadell con una camiseta de España y una bandera también de España, enseñándola de forma provocativa a la afición rival y sin ningún tipo de material ARLEQUINADO? Claro, claro.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #23 el: 25 de Maig de 2011, 15:22:41 pm »
Doncs jo crec que provocava a les dues aficions, com a mínim a la majoria.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #24 el: 25 de Maig de 2011, 15:24:18 pm »
Doncs jo crec que provocava a les dues aficions, com a mínim a la majoria.

totalment d'acord, per mi veure una colla de subornmals amb una bandera espanyola i cantant el que viva españa de manolo escobar em va fer fastic, mooolt fastic.

Q se'n vagin a fer el simi a casa de les seves mares si es que en tenen aquesta colla de ***** skins de m**** q ens embruten a tots.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #25 el: 25 de Maig de 2011, 16:47:22 pm »
Fa molts anys que hi han incidents, jo mateix vaig ser testimoni a la mitja part del partit de play-off davant el Burgos, fa uns quants anys. Estava al bar del gol Olimpia i de sobte un grup de descerebrats sense cap provocació van donar-li una pallisa a uns seguidors del Burgos.

Així no es un fet aïllat, ja fa massa anys que passa i cap directiva n'ha pogut posar remei.
Tan debó pujem aquest dissabte de categoria com ens mereixem, la pregunta es quan juguem amb equips històrics que seran capaços de fer aquesta gentussa.

Hem de dir prou, FORA ELS VIOLENTS FASCISTES DE LA NOVA CREU ALTA!!!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #26 el: 25 de Maig de 2011, 16:54:49 pm »
Fa molts anys que hi han incidents, jo mateix vaig ser testimoni a la mitja part del partit de play-off davant el Burgos, fa uns quants anys. Estava al bar del gol Olimpia i de sobte un grup de descerebrats sense cap provocació van donar-li una pallisa a uns seguidors del Burgos.

Així no es un fet aïllat, ja fa massa anys que passa i cap directiva n'ha pogut posar remei.
Tan debó pujem aquest dissabte de categoria com ens mereixem, la pregunta es quan juguem amb equips històrics que seran capaços de fer aquesta gentussa.

Mi hermano también presenció esto y después de un montón de años viendo al Sabadell dejó de ir al campo hasta el partido contra el Irún...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #27 el: 25 de Maig de 2011, 16:56:51 pm »

Mi hermano también presenció esto y después de un montón de años viendo al Sabadell dejó de ir al campo hasta el partido contra el Irún...
I si veuen a algú amb una estelada també es posen com a motos i tant els hi fot que siguis seguidor del Sabadell...  :****
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
« Respondre #28 el: 25 de Maig de 2011, 17:02:05 pm »
Potser ens deuriem preguntar que ens aporta deixar entrar aquesta gent a l'estadi?
I després preguntar-nos que hem perdut? De moment com algú ha dit mes amunt, aficionats avergonyits de tenir un grup ultra fascista que es dedica a reventar els pocs partits historics que hem tenigut l'ultima década...

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #29 el: 25 de Maig de 2011, 17:03:04 pm »
I q jo sàpiga ni amb el Real Unión, ni amb la Cultura fa 2 anys va existir cap tipus d problema, i aquest any en un parell d'ocasions hi ha hagut merders però tampoc a passat res

Et recordo que a Irun van tenir problemes en una benzinera, a Lleida van destrossar un bar, i d'altres com diuen des de 1993. La cosa no són colors ni banderes, si tant estimen el club com és k només porten problemes?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #30 el: 25 de Maig de 2011, 17:06:21 pm »

I si veuen a algú amb una estelada també es posen com a motos i tant els hi fot que siguis seguidor del Sabadell...  :****

nada justifica la violencia pero la estelada tampoco pinta nada en el campo llevate una senyera  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #31 el: 25 de Maig de 2011, 17:06:46 pm »
senyors, estem davant del partit més important de la historia del Sabadell en els ultims 20 anys, deixem de parlar de coses extra futbolistiques !!!!!!!!!! i centrem-nos en el partit !!

A POR ELLOSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #32 el: 25 de Maig de 2011, 17:09:32 pm »

nada justifica la violencia pero la estelada tampoco pinta nada en el campo llevate una senyera  :beer2 :beer2

Mai he portat una estelada ni cap altre bandera política a l'estadi, més que per banderes (per mí que portin la que els hi roti, només faltaria!) el problema és la manera de provocar que va tenir l'individu: recórrer tot el camp per ensenyar-la al bascos i dir-lis etarres...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #33 el: 25 de Maig de 2011, 17:13:38 pm »

Mai he portat una estelada ni cap altre bandera política a l'estadi, més que per banderes (per mí que portin la que els hi roti, només faltaria!) el problema és la manera de provocar que va tenir l'individu: recórrer tot el camp per ensenyar-la al bascos i dir-lis etarres...

ya eso ya lo hemos hablado y ya hemos dicho que cabezas huecas hay en todos los sitios, pero 1 de 16.000 tampoco esta tan mal en comparacion con los que hay en otros sitios, total estoy de acuerdo con pipo dejemos de hablar de temas que no tienen nada que ver con el partido, ya se a pedido perdon y los del Eibar ya saben que la gran mayoria de la gente de aki somos gente pacifica y legal  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
« Respondre #34 el: 25 de Maig de 2011, 17:26:59 pm »
Clar clar deixem de parlar del tema... fins la propera... continuem fent amics amb més equips de l'estat.
Deixem de parlar del tema i que la nostra imatge continuii anat pel terra.
No fem res fins que un dia sigui massa tard, mirem cap un altre banda...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #35 el: 25 de Maig de 2011, 17:50:57 pm »
Totalment d'acord en ACABAR D'UNA PUNYETERA VEGADA AMB LA VIOLENCIA GRATUITA.

Demano formalment a la DIRECTIVA i als MANDOS POLICIALS que facin la seva feina i acabin amb aquest problema d'una vegada per totes!

I bravo ( :exxxx ) pels qui penseu que ens fa mes mal donar-hi publicitat o crear un post exclusivament per parlar-ho que no pas les 4 pedretes llençades a traidoria contra 4 avis i nens... Ja us val socis!!

:beer2
« Darrera modificació: 25 de Maig de 2011, 18:30:03 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat cesabadell23

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #36 el: 25 de Maig de 2011, 18:17:16 pm »
anem a veure,a mi no em molesta una samarreta de españa, cada un es lliure de posarse el que vulgui, com algu que anaba amb samarreta del madrid o barça,el que ens molesta es que vagui amb aquesta samarreta española i vingui a buscar follon,si haguessin estat tranquilets ningu parlaria de aquest payo ni de la seva samarreta.
som arlekinats, som catalans

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #37 el: 25 de Maig de 2011, 21:10:00 pm »
El problema no es que un individu vagi amb una samarreta del la selecció Espanyola,el problema es que el indesitjable en qüestió es dediqui a insultar greument a la afició rival,provocant-os i tractan-los de terroristes.Aquests paios sobran al nostre Estadi,n´estic fins els coll... de tots aquests aprenents de nazis,skins,i fills de la grandísima p..a.Jà fà molt de temps que no haurien d´estar embrutant constantment el sagrat nom del nostre club.I als mossos,només els hi demano més contundéncia,que semblan uns inútils !!!!!!
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #38 el: 25 de Maig de 2011, 21:12:03 pm »
El problema no es que un individu vagi amb una samarreta del la selecció Espanyola,el problema es que el indesitjable en qüestió es dediqui a insultar greument a la afició rival,provocant-os i tractan-los de terroristes.Aquests paios sobran al nostre Estadi,n´estic fins els coll... de tots aquests aprenents de nazis,skins,i fills de la grandísima p..a.Jà fà molt de temps que no haurien d´estar embrutant constantment el sagrat nom del nostre club.I als mossos,només els hi demano més contundéncia,que semblan uns inútils !!!!!!
Tu pots acabar amb aquesta plaga?  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #39 el: 25 de Maig de 2011, 21:19:21 pm »
Tu pots acabar amb aquesta plaga?  :icon_mrgreen:
Home,ho puc intentar..ja,ja,ja,ja !!!! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...