Enquesta

Creus que ja es hora que la directiva es mulli i acabi d'una vegada amb aquests grups violents que embruten el bon nom del C.E. Sabadell?

SI, fa anys que haurien d'haver actuat sense por i acabar-ho d'una vegada.
41 (91.1%)
NO
2 (4.4%)
NO SE
2 (4.4%)

Total de vots: 44

Autor Tema: Tolerancia ZERO amb la violencia?  (Llegit 10457 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Despertaferro!

• Aleví
  • Missatges: 31
  • Gènere: Masculí
Tolerancia ZERO amb la violencia?
« el: 24 de Maig de 2011, 20:20:58 pm »
fa temps que estic apuntat al forum pero habitualment nomes el llegeixo pero en vista que cap dels usuaris habituals del forum s'ha atrevit a fer la pregunta del milio, la faig jo que visc bastany lluny de Sabadell i no em fan por les represalies que aquests caps pelats, descerebrats i primitius em puguin dir, llenço la pregunta:

LA DIRECTIVA HA DE POSAR FI, D'UNA VEGADA PER TOTES, I PETI QUI PETI, A AQUESTS PERSONATGES QUE UTILITZEN LA VIOLENCIA GRATUITA AMB LES AFICIONS RIVALS* I ENS FAN QUEDAR VERGONYOSAMENT MALAMENT ALLA ON VAGIN?

*aficions rivals i amb la propia aficio arlequinada.

La veritat es que m'ha fet vergonya entrar al forum del Eibar i llegir el que he llegit... pero lamentablement no es un tema nou i ja fa molt temps que TOTS amagem el cap sota l'ala i no ho volem veure. L'aficio arlequinada esta tacada, menyspreada i insultada per culpa de 4, 6 o 10 fascistes mongolics que fan el que volen a la Nova Creu Alta sense que ningu s'atreveixi a dir-lis res. Ja esta be de tenir d'entrar als forums rivals i el primer que s'hagi de fer es demanar perdo en nom dels arlequinats de veritat pels actes d'aquests especimens. Ja no em val l'excusa tipica de que aquesta gentussa s'en troba a totarreu i que no es pot evitar i bla i bla i bla. Al Camp Nou en tenien molts mes -semblava un zoo- i amb 2 pebrots sobre la taula ho van acabar. Zas i s'acabo! Aqui que pasa? Te por la Directiva? Hi ha por en els mandos policials? Quan hi havien els 'grisos' es deia que no ho acabaven pq la majoria eren fills de policies nazionals i que amb el mossos s'acabaria rapid... ja, ja i ja...

En fi, com molt be he llegit en el forum de l'Eibar, aixo no ho acabarem mentre la propia aficio faci la vista gorda i miri cap a un altre lloc mentre pasen aquests fets i mentre la directiva no faci el que calgui, si, el que calgui i peti qui peti, contra aquests animals de cloaca.

Opineu i sobre tot, voteu! Potser si som 100 vots amb un 99% que diem PROU -sempre hi haura algun incult que ho justifiqui-, la directiva s'atreveixi, per fi, a pendre cartes amb l'asumpte i acabar amb un mal que ja fa molts d'anys que dura a la nova creu alta.

Adjunto a aquest post les 4 fotos dels agresors -extretes del forum de l'Eibar- perque si algu els reconeix, se'ls hi caigi la cara de vergonya de tenir certes amistats.
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2011, 20:24:38 pm per Despertaferro! »

Desconnectat Despertaferro!

• Aleví
  • Missatges: 31
Re:Tolerancia ZERO amb la violencia?
« Respondre #1 el: 24 de Maig de 2011, 20:22:55 pm »
mes fotos extretes del forum de l'Eibar.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #2 el: 24 de Maig de 2011, 21:08:42 pm »
Que gran que ets.
La directiva, no té OUS de fotre-los fora. Saben qui son de sobre, i tenen les maneres de fer-los fora, però saps que passa? Tenen por de repressalies. Que les foten canya en algun camp-ratera, que les ratllen el cotxe o que le foten canya als seus fills al sortir del futbol-base.
La cosa és més fàcil, no cal que se sàpiga i que vagen entregant les fotos dels delinqüents del dia de l'Eibar i la policia, si vol, ja sap que al bar de la Penya Sabadell los trobarà en algun partit important.
De pas, trobaràn més coses.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #3 el: 24 de Maig de 2011, 21:18:45 pm »
 :scut :scut
Si a can Barça ho van acabar però el nostre presi no es el Laporta i lamentablement a Sabadell cada escú va per ell  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #4 el: 24 de Maig de 2011, 23:34:35 pm »
Estic d'acord en que surti el comentari de q es va intentar robar una bandera i q es va tirar alguna pedra desde fora al camp. De fet estic d'acord en q digueu q aquestes coses no haurien de passar ara bé d'aquí a crear un post parlant exclusivament d'aquest tema + penjar fotos en les quals surt molta gent q no té res a veure amb els fets q van produir-se i simplement miraven el q passa em sembla realment lamentable, i més lamentable em sembla q portis només 18 missatges i tots siguin per a parlar d'afers extraesportius i gairebé sempre relacionats amb política o simplement amb gent que no són de la mateixa ideologia...... noi, millor q deixis de fotre demagògia q de ben segur q a tu també t'agrada anar a fotre pedrades a la polícia o als qui no pensen com tu. I lo pitjor, segurament si els de la foto en comptes de dur una bandera espanyola portessin una estelada i els de l'Eibar en comptes de ser del País Vasc fossin andalussos o d'algun altre lloc d la Penínsul·la segurament et faria gràcia i tot....

Repeteixo q no estic d'acord en q es busquin problemes amb l'afició visitant, i menys d'acord en q els qui busquin problemes siguin gent q dsp a la hora de la veritat no vagin a cap desplaçament. Ara bé, tampoc crec q sigui una cosa per a estar-ne parlant durant tota la setmana ni molt menys per a crear un post exclusiu d'aquest tema, del contrari semblarà q cada setmana passi alguna cosa en els nostres partits i q jo sàpiga ni amb el Real Unión, ni amb la Cultura fa 2 anys va existir cap tipus d problema, i aquest any en un parell d'ocasions hi ha hagut merders però tampoc a passat res q no pugui passar en qualsevol camp on hi hagi més de 6000 espectadors.....

SI US PLAU NO DONGUIS MALA FAMA A LA NOSTRA AFICIÓ I MENYS TU QUE SEGUR QUE FA 20 ANYS QUE NO TREPITGES LA NCA !!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #5 el: 24 de Maig de 2011, 23:58:03 pm »
SI SENYOR,TOLERÀNCIA ZERO.I A TOTS AQUESTS NAZIS

SI SENYOR,TOLERÀNCIA ZERO !!!!!!! I A TOTS AQUESTS FILLS DE LA GRAN P... DEIXEBLES AVENTATJATS DE HITLER,CANYA !!!!! NO HAURIEN DE TREPITJAR UN RECINTE ESPORTIU EN LA SEVA PUNYETERA VIDA !!!!!! PORTEN MASSES ANYS ENMERDANT EL NOM DEL NOSTRE CLUB I DESPRESTIGIANT A TOTA LA NOSTRA AFICIO !!!!!! :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :****

Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #6 el: 25 de Maig de 2011, 00:00:02 am »
s'ha de fer fora els que la lian, no pas una peña arlequinada que desde 1993 segueix el seu equip.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #7 el: 25 de Maig de 2011, 00:01:39 am »
s'ha de fer fora els que la lian, no pas una peña arlequinada que desde 1993 segueix el seu equip.
A aquests que dius em refereixo.
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #8 el: 25 de Maig de 2011, 00:03:42 am »
A aquests que dius em refereixo.

tots ens referim a aquets,pero s'ha de castigar els que busquen follons,els demes quina culpa tenen??aquesta setmana hi habian 60 o mes del grup, i cuants la van lian?? 5,10??
SOM DE 2a A!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #9 el: 25 de Maig de 2011, 00:09:54 am »
a veure el q està clar és q un camp d futbol no és una discoteca, amb lo qual tu no pots prohibir la entrada a determinats energumens segons si duen roba o tatuatges relacionats amb afers polítics.
Bé és cert q gent amb antecedents (q no sé si és el cas) s'haurien d tenir controlats d'una mica més aprop. Ara bé, q estem parlant d'un partit de 2ª B i de 5 persones, no estem parlant d'un grup ultra ni d'una banda organitzada de 300 o més persones....per això em sembla absurd q es compari lo nostre amb el tema dels Boixos i Joan Laporta.  D'energumens amb ganes de gresca en qualsevol camp de qualsevol barri en pots trobar, i no per això s'ha de donar les culpes al president de l'equip en qüestió, voleu q el sr Soteras tingui q mirar una a una a les 16.000 persones q van anar a l'estadi l'altre dia ?

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #10 el: 25 de Maig de 2011, 00:12:59 am »
al camp del irun en van detenir a 5 ,aqui el diumenge  0, els que tenen que actuar son els mossos,sino perque dimonis venen al camp??per evitar incidents ja tenim la seguretat privada! i ferni no sera el primer ni l'ultim que te prohibida la entrada a un camp de futbol o recinte esportiu,un altre cosa es que o compleixin!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat mardealboran

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #11 el: 25 de Maig de 2011, 12:31:32 pm »
espero que la proxima vez no se tenga que tomar estas medidas

Bon dia,
Us escric per transmetre la meva indignació respecte al comportament que
va tenir un sector de la vostra afició contra els aficionats del Eibar.
No puc entendre com des d'un club històric com C.E Sabadell FC es permet
la entrada a una gent que es va dedicar a insultarnos, llençar-nos pedres
i una bengala al acabar el partit.
Crec que la situació va ser bastant greu (vaig passar molta por) i això
que va haver-hi un empat. No vull ni pensar què hagués pogut passar si
l'Eibar arriba a guanyar.
El que tinc clar és que el club hauria de prendre responsabilitats i
denegar la entrada aquesta gent que es dediquen a fer del futbol un camp
de batalla.
No es pot permetre que aquesta gent viatgi a Eibar el proper cap de
setmana veient quines són les seves credencials: feixisme, intolerància i
ultraviolència.
Espero que el club prengui en consideració la meva demanda.
Aturem la violència i la barbarie en els camps de futbol.

Moltes gràcies

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #12 el: 25 de Maig de 2011, 12:36:00 pm »

Bon dia,
de batalla.
ultraviolència.

Moltes gràcies

Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #13 el: 25 de Maig de 2011, 13:51:27 pm »

Bon dia,
de batalla.
ultraviolència.

Moltes gràcies

hola,

tienes toda la razón y si has leído algo en este foro, verás que la mayoría de aficionados piensa como tú.
no es por justificar, sino q te lo digo para comprender la situación. en Liga, al estadio van de 2000 a 5000 aficionados habituales y nunca pasa nada del estilo. el partido del otro día es un evento excepcional y siempre hay quien aprovecha la situación, la afluencia de tanta gente... para armarla.

condenamos y nos duele, porque además de las molestias causadas a la afición rival, tampoco nos gusta que se ensucie nuestro nombre cuando la inmensa mayoría somos una afición pacífica y deportiva. Un saludo.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #14 el: 25 de Maig de 2011, 13:57:07 pm »
Bueno yo creo que ya hemos pedido perdon suficientes veces. Lo que paso en el campo es vergonzos y denigrante y que haya gente exhibiendo banderas de españa en una ciudad catalana como sabadell para provocar a los vascos me parece lamentable.

Pero por otra parte os pido que no entreis en el foro del eibar a pedir mas veces perdon. Veo mensajes ahi con una soberbia y chuleria importantes y alguno no duda en tildarnos de fascistas y algunos vais entrando a su foro a justificaros y a pedir perdon y no haceis mas que recibir contestaciones impertinentes. Porque no dejais de entrar ahi ya? No veis que en ese foro no os quieren?  cada uno tiene su foro y dejar que ellos rajen y digan lo que quieran y que se vean en segunda si quieren nosotros a lo nuestro.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #15 el: 25 de Maig de 2011, 13:59:47 pm »
Da igual que sea o no en una situación excepcional. A ver si ahora se va a decir que todos los actos multitudinarios con más gente de lo normal llevan implícitos actos violentos. Alguien me puede decir, en que otra eliminatoria de todas las que se estan jugando para subir a Segunda b o Segunda A si ha pasado algo parecido? LA RESPUESTA ES NO.
Se tienen que ir de una **** vez los que siempre la lian; Hospitalet (agresión vergonzosa a 4 seguidores del Hospi por la espalda), Santboi ( unos cuantos entran en el bar e increpan a aficionados del Santboi que estan en el bar de SU estadio tranquilamente) y como todos sabemos, lo del domingo pasado.
A todo esto hay que sumarle todo lo que ha ido pasando durante años.
BASTA YA!
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #16 el: 25 de Maig de 2011, 14:05:18 pm »
claro que "da igual que sea una situación excepcional o no" porque INSISTO no es una justificación, sino una explicación de que esa gente no representa la inmensa mayoría de la afición arlequinada... y de que aprovecharon una cita tan significativa para hacerse notar. Y sí, algo hay que hacer.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #17 el: 25 de Maig de 2011, 14:13:59 pm »
Bueno yo creo que ya hemos pedido perdon suficientes veces. Lo que paso en el campo es vergonzos y denigrante y que haya gente exhibiendo banderas de españa en una ciudad catalana como sabadell para provocar a los vascos me parece lamentable.

Pero por otra parte os pido que no entreis en el foro del eibar a pedir mas veces perdon. Veo mensajes ahi con una soberbia y chuleria importantes y alguno no duda en tildarnos de fascistas y algunos vais entrando a su foro a justificaros y a pedir perdon y no haceis mas que recibir contestaciones impertinentes. Porque no dejais de entrar ahi ya? No veis que en ese foro no os quieren?  cada uno tiene su foro y dejar que ellos rajen y digan lo que quieran y que se vean en segunda si quieren nosotros a lo nuestro.

opino igual ya se le ha pedido perdon y ya hemos dicho muchas veces que nosotros mismos estamos en contra de los que van al campo a liarla, si entre mas de 15.000 arlequinados que habian nos llaman fascistas por que uno llevaba una bandera de España ellos mismos, yo no le daria mas vueltas y si tanta educacion quieren que primero se la den al payaso de su entrenador que es un prepotente  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #18 el: 25 de Maig de 2011, 14:35:07 pm »
verdaderament es una vergonya com es van comportar certs elements. I ens ha de servir de lliçó per erradicar-ho del nostre Estadi.

Afortunadament no va passar a majors, però algun dia pot suceïr alguna cosa.

Hem de dir no als violents. La nostra afició sempre ha sigut pacífica i esportiva

Però, també penso que com a vascos que viuen una reallitat complexa i violenta, haurien de compendre que mai que no es pot generalitzar i que el comportament incontrolat d' uns barbars violents no representen més que un grup molt minoritari que volem arradicar dels camps de futbol i de la societat .

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #19 el: 25 de Maig de 2011, 15:16:55 pm »
Lo que pasó es injustificable , pero creo que algunos os equivocais en taxar de facha a alguien que lleve una bandera española.. pienso que es lo mismo que llevar la senyera catalana, lo que sobran son las esteladas!