No m'agrada tenir q crear aquest post però ja que no tinc cap més manera de demostrar la meva disconformitat penso q una manera d'esbravar-me és explicar aquí les meves sensacions i imagino que les sensacions que estem tenint molts arlekinats fa bastants dies, un emprenyament generalitzat entre el Sabadell, la directiva, la ciutat, els ciutadans i el propi ajuntament.
La meva indignació comença desdel moment en que vec l'adormiment generalitzat q existeix en aquesta ciutat. El veure q encara a dia d'avui hi ha gent q sé q els hi agrada el futbol i encara et pregunten: "Com va el Sabadell? ", a quina categoria estan ara? Poden pujar ?... penso q tota aquesta gent q pregunta això ho fa amb tota la mala intenció del món demostrant que l'equip de la ciutat els hi importa un pito hi ha part si et poden deixar a tu com a i****l que perds el temps anant-los a veure doncs encara millor... de fet fa 2 dies ja vaig tenir q engegar a la m... a un tio al Club Natació per aquest motiu.
La meva indignació segueix quan vec q alguns barcelonistes veient que alguns arlekinats em tret les nostres banderes al balcó aprofiten per a possar la seva bandera i d'una manera o altre boicotejar una mica el sentiment arlekinat q estàvem intentat transmetre els 90-100 arlekinats q em decidit penjar la nostra bandera al balcó. Per a què aquestes ganes de menysprear-nos ?
A continuació toca criticar una mica als de casa, a la nostra directiva que sempre està esperant a q tot ho montin els socis, ja siguin marxes arlekinades, ja sigui a la hora de montar desplaçaments, ja sigui a la hora de montar algun tipus d'activitat prèvia o posterior als partits del Sabadell...ja em direu si és normal q en un partit important com el de l'altre dia contra l'Eibar, la única cosa q s'acabi montant sigui un mosaic per a la sortida dels jugadors... perquè ningú ens a fet cas del q comentàvem? Perq no es va crear una zona amb entrepans i beguda on poguéssim reunir-nos els arlekinats desdel migdia ? O la idea de possar una carpeta al Parc Catalunya amb material arlekinat i on poguéssim estar una bona estona ? O alguna samarreta o polo commemoratiu a la nostra temporada i amb un preu raonable... al final han hagut de ser els nanos de la Grada Jove els qui s'han hagut d'inventar un disseny de samarreta.. Les botifarrades les a de montar la Trempera, les samarretes la Curva i les pachanguetes futbolístiques i d'altres els @.com... i els autocars la Penya Sabadell... així anem tots plegats i el dia q els penyistes fallin no es farà res de res.
Per últim la meva indignació creix quan vec que a dia 25 de maig hi ha falta de menys de 72 hores per a jugar-se el partit d tornada contra l'Eibar, alguns arlekinats encara no sabem ni on podrem veure el partit en directe. Independentment del tema entrades d si ens en donavem 200 o 500 o 600 (un altre tema q podríem criticar ja q si al Cadis li van donar 1000 entrades crec jo q per poc q haguéssim insistit a l'Eibar de ben segur q com a mínim unes 500 haurien caigut...).
No és normal q a dia d'avui encara no se sàpiga si es montarà una pantalla gegant pel partit del SAbadell i per postris s'especuli que aquesta mateixa pantalla pot servir per als dos partits, tan l'Eibar-Sabadell com pel Barça-Manchester.... no creieu que s'hauria de mirar primer pels de casa i q aquest tema hauria d'estar acordat ja fa com a mínim 8 o 9 dies? A vegades penso q potser a l'Ajuntament amb tot això el q els hi fem encara és nossa, i si demanem el nostre dret per a una pantalla gegant encara els hi resulta un problema..... vaja q semblem l'estorb principal dels barcelonistes de la ciutat.
La meva crítica final