Comparteixo la pràctica totalitat del teu escrit, Wimpi, inclosa la comparació del "balcó i la trinxera" que la trobo molt encertada.
No oblidem que l´Hospi és un equip veí, bastant modest i amb problemes econòmics i socials més grossos que els nostres i que encara està més a l´ombra dels dos gegants de Barcelona. Quan ens van demanar el favor, Què volieu, que diguéssim?, Que no? Que ens agradaria a nosaltres ? Si fos així, les crítiques cap a l´altre equip inundarien aquest Fórum.
El camp ha tingut alguns desperfectes (com també els han provocat els partits de la Copa Federació), però també és veritat que tenim la sort de que aquesta jornada no hi ha fútbol a la NCA per arreglar-ho. Ara, lo de cobrar lloguer.... Siguem senyors, per favor....
A més a més, una mica, encara que sigui una petita espurna de ressò mediàtic també ha tingut. I tampoc oblidem que era l´oportunitat de veure un partit, sense patiment, que ja toca algun dia al nostre camp. Jo personalment, vaig veure l´última mitja hora (portes obertes) i em va sorprendre com arriba a animar la no gaire nombrosa afició de l´Hospitalet.
Avui per tu i demà per mi, sobretot si no es tracta d´entitats prepotents o antipàtiques.