Bones, m'he registrat per tal de poder felicitar-vos a tots els qui formeu part d'aquest magnífic club, el qual serà un honor poder competir en una categoría tant boníca com és la Segona divisió A. Nois, la temporada que ve feu un salt grandíssim, segurament encara no us ho podeu ni imaginar, pero veureu un Sabadell - Deportivo de competició, un Hèrcules, Almería, Numancia, i els que es quedaràn fora del play-off que són durs de pelar qui els va parir!!!...
Encara recordo la sensació de pujar a segona A, nosaltres a Girona ja serà la 4ª temporada seguida a la categoría de plata, ens ha costat esforços inexplicables...
La primera temporada sempre és la més complicada, segurament passareu moment dallò més complicats, però amb una afició com la vostra segur que ho tireu endevant sense problemes, sou el pilar perquè l'equip funcioni. No tinc ni idea de com esteu econòmicament, però ja sabeu que aquí es on ens foten a tots! així que espero que la directiva del Sabadell sàpiga moure bé el tema econòmic, perque nosaltres les hem passat molt canutes amb aquest tema.
Res doncs, molta sort al partit de tornada a Murcia, i espero que quan vingueu a l'estadi de Montilivi sigueu benvinguts, ja sabeu que hi ha de tot i que no tothom es tan amable malhauradament... pero per part meva, es un orgull que hi hagi un altre equip català a la categoria.
Ens veiem la temporada que ve!!! aniré passant per aquí.
VISCA EL GIRONA FC!!!! Molta sort al Sabadell!