Autor Tema: Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores  (Llegit 29015 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores
« Respondre #40 el: 31 de Maig de 2011, 16:32:17 pm »
Les prediccions meteorologiques no ens acompanyen per aquest partit:

http://www.eltiempo.es/sabadell.html

Espero que millori al llarg de la setmana i poguem fer una bona entrada ja que es garanteixen sorpreses!!!  :ok :ok

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores
« Respondre #41 el: 31 de Maig de 2011, 16:34:55 pm »
Jo em perdo el partit, em sembla que hauré de canviar de treball si vull veure algun partit de la lliga Adelante xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #42 el: 31 de Maig de 2011, 19:40:17 pm »
Jo em perdo el partit, em sembla que hauré de canviar de treball si vull veure algun partit de la lliga Adelante xD
Doncs quina p****a Pipo.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #43 el: 31 de Maig de 2011, 21:19:57 pm »
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=1791

10 euros las entradas para el sabado  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hor
« Respondre #44 el: 31 de Maig de 2011, 22:07:35 pm »
espero que el partido sirva para darle homenaje al GRAN Pep Pagés

también espero una bonita despedida a los dos unicos jugadores que está segura su marcha, Hiroshi e Isaac, 2 cracks     :oooooo:
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2011, 22:11:00 pm per MurcianoSBD »
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hor
« Respondre #45 el: 31 de Maig de 2011, 22:13:29 pm »
espero que el partido sirva para darle homenaje al GRAN Pep Pagéstambién espero una bonita despedida a los dos unicos jugadores que está segura su marcha, Hiroshi e Isaac, 2 cracks     :oooooo:

Jo també ho espero...S'HO MEREIX !!!!!!!!!!!!! :bandera

jordix2

• Visitant
« Respondre #46 el: 31 de Maig de 2011, 22:56:27 pm »
espero que el partido sirva para darle homenaje al GRAN Pep Pagéstambién espero una bonita despedida a los dos unicos jugadores que está segura su marcha, Hiroshi e Isaac, 2 cracks     :oooooo:

Jo també ho espero...S'HO MEREIX !!!!!!!!!!!!! :bandera

jo també vull que se li fagi una despedida com cal!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #47 el: 01 de Juny de 2011, 08:38:14 am »

ja en som dos...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat germix

• Aleví
  • Missatges: 32
« Respondre #48 el: 01 de Juny de 2011, 10:29:52 am »
ara demostrarem a tota la gent que no donava ni un duro per el sabadell de quina pell estan fets el centre d'esports sabadell :hurra :clap2 :visca :dance
i...
l'año que viene DEPOR-SABADELL :scut :bandera

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #49 el: 01 de Juny de 2011, 11:13:20 am »
Aquest partit ha de ser una festa a la grada.

Soposo que donará minuts a jugadors com alex, Raúl, eneko o pep pages que abans del partit se li podría fer un homenatge i al minut 85 canviarlo per fer-li una gran ovació.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #50 el: 01 de Juny de 2011, 14:36:00 pm »
Si les coses continuen com fa 20 anys, estic convençut que el dissabte el camp estarà ple.
Fa 20 anys hi havia una serie de partits que el camp estava ple fins a la bandera, i eren Barça, Madrid, Betis i ........Murcia. Per tant suposo que molts seguidors del murcia (majoritariament murcians afincats a Sabadell) aniran al camp.
El que si ha de ser és una festa per agrair als jugadors la fita aconseguida. Perquè si sento algun xiulet es que no m'aguantaré i enviaré a la m***a a algú.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #51 el: 01 de Juny de 2011, 16:01:44 pm »
Ojalá sea al fin el partido número 100 de Pep Pagés con el CE Sabadell, se lo merece y sería una gran despedida para él.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #52 el: 01 de Juny de 2011, 16:14:00 pm »
Ojalá sea al fin el partido número 100 de Pep Pagés con el CE Sabadell, se lo merece y sería una gran despedida para él.

Creo que el 100 ya lo hizo y fue en Dènia...  :smart:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #53 el: 01 de Juny de 2011, 16:44:51 pm »
Contra el Murcia , la gent aniria bé que dominés almenys la tornada de la canço nova dels Lutgardas , per acompanyar-los com cal

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #54 el: 02 de Juny de 2011, 11:40:40 am »
Curiosament, l'any 1984, després de l'ascens aconseguit a Binefar, es va jugar una eliminatòria amb el campió de l'altre grup de 2ªB (en aquella època només hi havia 2 grups), que va ser un equip murcià, concretament el Lorca. Per cert, va guanyar el Centre d'Esports Sabadell.  :hurra

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #55 el: 02 de Juny de 2011, 13:21:44 pm »
Curiosament, l'any 1984, després de l'ascens aconseguit a Binefar, es va jugar una eliminatòria amb el campió de l'altre grup de 2ªB (en aquella època només hi havia 2 grups), que va ser un equip murcià, concretament el Lorca. Per cert, va guanyar el Centre d'Esports Sabadell.  :hurra

Si el Lorca que recordo que l'entrenador i la presidenta eran matrimoni

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #56 el: 02 de Juny de 2011, 17:52:08 pm »
Cada cop que escolto que es parla d'aquest partit als mitjans locals, sobretot a Ràdio Sabadell, tinc la sensació de que l'enfrontament amb el Múrcia és poc menys que una "pachanga de solteros contra casados"... Inclús des de Múrcia es veu que haguessin preferit que fos a partit únic i en un camp neutral.
Home, jo entenc que després de tot el que s'ha patit ens deixem anar tots plegats una miqueta, doncs l'objectiu està ja assolit. Ara bé, crec que té la seva importància el fet de poder acabar com a campions de tota aquesta categoria, a banda del reconeixement ja total que suposaria per aquesta plantilla i club, així com, suposo, algún ingrés econòmic extra.
Em molesta una mica que es vulgui donar la sensació que aquest dissabte anem a veure un partit de festa major on el menys important és guanyar... D'acord amb que aquest partit ha de ser una festa i un reconeixement de tots nosaltres cap aquest equip, però plantejar-ho com un enfrontament on han de jugar tots, independentment de si això afecta al nivell de l'equip, no em sembla correcte.
Entenc que ja hi ha ganes de vacances, però crec que només la oportunitat que suposa el fet de poder jugar en un estadi com el del Múrcia ja és com prendre's el partit seriosament. En fi, no sé el que en penseu vosaltres, però jo VULL SER CAMPIO DE SEGONA B, i a més contra tot un "gallito" de la categoria com és el Múrcia.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #57 el: 02 de Juny de 2011, 18:07:54 pm »
Cada cop que escolto que es parla d'aquest partit als mitjans locals, sobretot a Ràdio Sabadell, tinc la sensació de que l'enfrontament amb el Múrcia és poc menys que una "pachanga de solteros contra casados"... Inclús des de Múrcia es veu que haguessin preferit que fos a partit únic i en un camp neutral.
Home, jo entenc que després de tot el que s'ha patit ens deixem anar tots plegats una miqueta, doncs l'objectiu està ja assolit. Ara bé, crec que té la seva importància el fet de poder acabar com a campions de tota aquesta categoria, a banda del reconeixement ja total que suposaria per aquesta plantilla i club, així com, suposo, algún ingrés econòmic extra.
Em molesta una mica que es vulgui donar la sensació que aquest dissabte anem a veure un partit de festa major on el menys important és guanyar... D'acord amb que aquest partit ha de ser una festa i un reconeixement de tots nosaltres cap aquest equip, però plantejar-ho com un enfrontament on han de jugar tots, independentment de si això afecta al nivell de l'equip, no em sembla correcte.
Entenc que ja hi ha ganes de vacances, però crec que només la oportunitat que suposa el fet de poder jugar en un estadi com el del Múrcia ja és com prendre's el partit seriosament. En fi, no sé el que en penseu vosaltres, però jo VULL SER CAMPIO DE SEGONA B, i a més contra tot un "gallito" de la categoria com és el Múrcia.
Tens tota la raó. Ser campió et dóna dret a guanyar un trofeu, i com ja vaig dir, serà un trofeu més per al palmarès del club. No cal que els jugadors vagin a trencar cames, però tampoc a passar l'estona.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Xandri

• Visitant
« Respondre #58 el: 02 de Juny de 2011, 20:25:08 pm »
Us recordo que tornarà el gran Cañadas, encara que estigui lesionat.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #59 el: 02 de Juny de 2011, 20:46:05 pm »
Seria el nostre segon títol a segona B. A vore si el guanyem sense arriscar molt.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!