Autor Tema: Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores  (Llegit 29002 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
  • Gènere: Masculí
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores
« Respondre #60 el: 02 de Juny de 2011, 20:58:03 pm »
A mi la veritat, després del ascens, que encara estic en un núbol, aquest partit es com una gran festa, per primera vegada em sembla que no patiré pel resultat, es clar que m'agradaria que guanyéssim l'eliminatoria, però si no és així tampoc m'estiraré dels cabells, la gran feina ja està feta, llàstima que el temps segurament no ens acompanyarà. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hor
« Respondre #61 el: 02 de Juny de 2011, 21:04:46 pm »
A mi la veritat, després del ascens, que encara estic en un núbol, aquest partit es com una gran festa, per primera vegada em sembla que no patiré pel resultat, es clar que m'agradaria que guanyéssim l'eliminatoria, però si no és així tampoc m'estiraré dels cabells, la gran feina ja està feta, llàstima que el temps segurament no ens acompanyarà. :bandera

definitivamente , pinta lluvia?      :-\
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix2

• Visitant
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores
« Respondre #63 el: 02 de Juny de 2011, 21:10:22 pm »

doncs jo encara estic amb estat de xoc!! :grogi

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #64 el: 03 de Juny de 2011, 10:23:24 am »
Pel que sembla, la RFEF fa entrega a la seva seu de Madrid, en un dia encara per establir, d'un trofeu a cada campió de grup, tant de segona com de tercera, així com al campió absolut de Segona B. 
Home, no quedaria gens malament a les nostres vitrines, oi? És mono... Je, je, je!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #65 el: 03 de Juny de 2011, 17:24:54 pm »
Segons la web del Real Murcia, tindran 4 baixes pel partit de demà:

http://www.realmurcia.es/mur00/press_not.php?id=3777&secc=14&sub=50&ubi=2&sop=0
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat rebote

• Jugador Prof.
  • Missatges: 621
« Respondre #66 el: 03 de Juny de 2011, 19:21:43 pm »
Tendran algun detalle con Cristo que fallecio hace un año y jugó en los dos equipos, seria bonito.
Sabemos algo de la vuelta, quizas seria mi unica oportunidad de disfrutar de este equipo, este año historico es el unico que no he podido ver en directo al equipo.
visita mi blog arlequinado  http://lanerosdetrigueros.blogspot.com/

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #67 el: 03 de Juny de 2011, 19:56:39 pm »
Si que estaria bien ese homenaje.
SANGUI

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #68 el: 03 de Juny de 2011, 20:34:16 pm »
algu sap si hi ha alguna cosa preparada per abans del partit? es per anar d'hora.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat marcsbd

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #69 el: 04 de Juny de 2011, 00:09:49 am »
Trobo que el preu hauria d'haber sigut més baix per omplir el camp al 100% ja que no el veurem així més, al haber de possar cadires. Hauria estat com una despedida al aforament actual, una gran festa i un ànim a tothom.

Per altra banda, informo que poder un altre equip necessitat de la ciutat ha estat autoritzar pel CE Sabadell a vendre polseres vermelles del Club Falcons, poder els trobeu per allà, dons que sapigues que son de veritat i no un timo. Jeje, avui el club ho informaba. Es una iniciativa per intentar mantenir la màxima categoria del Tenis Taula estatal, que es diu ràpid !! aquest pas del CE a facilitar a Falcons es molt possitiu per la ciutat, entre tots els clubs ens hem d'ajudar, ara aniria bé que el CNS fes algo, però aquests... no ho veig clar.

Molta sort al partit, i espero que sortim amb l'equip titular, segurament serà l'últim o penúltim partit junts, pel que, no vindrà d'un o dos partits dels menys habituals, no els donarà gaire o res. I a nosaltres, intentar guanyar la copa!! jeje.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #70 el: 04 de Juny de 2011, 13:08:50 pm »
Llista de convocats partit CE Sabadell - Real Murcia

04/06/2011
1. De Navas, 23. Ivan Gómez, 2. Chapi, 3. Bermudo, 4. Pagès, 5. Agustín, 6. Robles, 7. Raul Rodríguez, 8. Puigdollers, 9. Joaquín, 10. Juvenal, 11. Eneko, 12. Juanjo, 14. Alex Ruiz, 15. Hiroshi, 17. Toni Lao, 18. Manga, 19. Azparren, 20. Cuenca, 21. Fito, 22. Marc.

www.cesabadell.cat
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #71 el: 04 de Juny de 2011, 13:19:06 pm »
como llueve...  :disappointed:

esta tarde lloverá?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #72 el: 04 de Juny de 2011, 13:27:35 pm »
como llueve...  :disappointed:

esta tarde lloverá?

Doncs podria ploure, però espero que ho faci com ahir, que plogui una miqueta a les sis i després surti el sol  :boig
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #73 el: 04 de Juny de 2011, 13:31:18 pm »
 :scut :bandera
Cap a la zona sud de Sabadell fa sol pero cap el nord hi han llamps i trons, val mes que plogui ara i deixi la tarda que surti el sol :thumbsup:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #74 el: 04 de Juny de 2011, 13:32:44 pm »
A Castellar està llampegant i tronant bastant. Llàstima, que avui podíem fer bon taquillatge.

Ahir a l'entrenament vaig veure que Carreras es prenia el partit molt seriosament, també, posant un 11 titular amb:

De Navas; Bermudo, Agustín, Azparren i Lao; Juanjo, Robles i Puigdollers; Marc, Hiroshi i Cuenca. També va provar a Manga enlloc de Robles i Fito enlloc de Puigdollers en l'estona que els vaig estar veient.

Suposo que vol el títol.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #75 el: 04 de Juny de 2011, 13:41:51 pm »
A Castellar està llampegant i tronant bastant. Llàstima, que avui podíem fer bon taquillatge.

Ahir a l'entrenament vaig veure que Carreras es prenia el partit molt seriosament, també, posant un 11 titular amb:

De Navas; Bermudo, Agustín, Azparren i Lao; Juanjo, Robles i Puigdollers; Marc, Hiroshi i Cuenca. També va provar a Manga enlloc de Robles i Fito enlloc de Puigdollers en l'estona que els vaig estar veient.

Suposo que vol el títol.
hiroshi otra vez? collona

Joaquín se merece ser titular

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #76 el: 04 de Juny de 2011, 15:00:27 pm »
Ara, aquí a Castellar fa una estoneta que no plou. Com va el temps per Sabadell?
Per cert, sabeu si vindràn aficionats del Múrcia?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #77 el: 04 de Juny de 2011, 15:11:58 pm »
En Sabadell (almenos en la zona de la NCA) hace ya más de una hora que no llueve  :ok
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #78 el: 04 de Juny de 2011, 15:21:56 pm »
Por palau ha llovido un poquito, viendo la evolucion del radar parece que todo se va para el interior y aqui de momento estaremos en un claro, pero aunque llueva, coño, TODOS AL CAMPO!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #79 el: 04 de Juny de 2011, 15:34:28 pm »
 :bandera :scut

De moment no plou cap a la creu de Barberá ara tal i com esta el cel no m'extranyaria que cap a mitja tarda caigués algun ruixat, tots cap a la NCA i en cas de que plogui porteu el sabó  :icon_mrgreen:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡