! SABADELL! SABADELL! Quina tarda a l'amfiteatre, feia goig, molts aficionats del sabadell,que després ens em quedat per veure el partit de la champions em estat animant al sabadell com mai i pasant-lo d'allò més bé, amb un patir quin patir tu! aquest equip a fet una temporada de traca i mocador, molt be en defensa, ens ha faltat el killer per matar partits, però hem pujat per fi
L'any que ve s'afronta la categoria profesional, que tant de temps ens ha costat tornar a ella i des de aquí obro el post, un post per pensar que l'any que bé necesitem molts més nous arlequinats per assolir una mica de nivell ecònomic que ens mantingui en la categoria, sense haber d'empenyar-se, per això la millor forma de fer afició es en aquesta eliminatoria possant entrades com el dia de sant boia per intentar captar nous socis per la nova temporada, fer un gol de grada jove com a nova categoria i mantenir ja que de aquesta manera tenir l'equip a segona també implica que mes nanos vulguin jugar a les categories inferiors, que cal recuperar, si es vol mantenir la categoria i assolir nous reptes, si no ja em vist que aquesta categoria es un pou molt gran. Espero que la directiva actui amb criteri i miri per exemple el Badolna que els seus preus han estat de 6€ per a socis i 8€ per a la resta d'afició, en la eliminatoria de play off, jugantse el poder continuar lluitant.
Bueno amics! ens veiem a l'estadi el proper partit o a la rua de demà