Cada cop que escolto que es parla d'aquest partit als mitjans locals, sobretot a Ràdio Sabadell, tinc la sensació de que l'enfrontament amb el Múrcia és poc menys que una "pachanga de solteros contra casados"... Inclús des de Múrcia es veu que haguessin preferit que fos a partit únic i en un camp neutral.
Home, jo entenc que després de tot el que s'ha patit ens deixem anar tots plegats una miqueta, doncs l'objectiu està ja assolit. Ara bé, crec que té la seva importància el fet de poder acabar com a campions de tota aquesta categoria, a banda del reconeixement ja total que suposaria per aquesta plantilla i club, així com, suposo, algún ingrés econòmic extra.
Em molesta una mica que es vulgui donar la sensació que aquest dissabte anem a veure un partit de festa major on el menys important és guanyar... D'acord amb que aquest partit ha de ser una festa i un reconeixement de tots nosaltres cap aquest equip, però plantejar-ho com un enfrontament on han de jugar tots, independentment de si això afecta al nivell de l'equip, no em sembla correcte.
Entenc que ja hi ha ganes de vacances, però crec que només la oportunitat que suposa el fet de poder jugar en un estadi com el del Múrcia ja és com prendre's el partit seriosament. En fi, no sé el que en penseu vosaltres, però jo VULL SER CAMPIO DE SEGONA B, i a més contra tot un "gallito" de la categoria com és el Múrcia.