Autor Tema: Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores  (Llegit 28978 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores
« Respondre #100 el: 04 de Juny de 2011, 22:35:01 pm »
No si cuan tot surt de cara........ja s´ho pot mereixer l´altre que........
Jo no sé kin partit has vist tu eh...

La primera part no l´he pogut veure, pero lo que es la segona no em dirás que el Múrcia no ha tingut clares ocasions per marcar i no li han pitat un penal claríssim a favor....
Jo el veia perdut el partit al mitjà de la segona part...pero bueno, cadascú te la seva visió :xin-xin

Estoy con BIRRI, has visto otro partido y el penalti que dices es una carga de hombro con hombro dicho por la misma televisión de R. Murcia. Las oportunidades hay que marcalas porque si no al final se te queda la cara de ton**.

Pero sigo pensando que nos falta gol y eso si que se paga en la 2ª división "A".
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
  • Gènere: Masculí
Re:Campionat de segona B, anada: Sabadell-Murcia, dissabte, 4 de Juny, 20.30 hores
« Respondre #101 el: 04 de Juny de 2011, 22:38:52 pm »
Baño del Murcia? Yo he debido ver otro partido.

Podriamos habernos ido al descanso con 2 o 3 a 0. La segunda parte mas igualada, pero contando los 90 minutos resultado mas que justo.

Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #102 el: 04 de Juny de 2011, 22:43:08 pm »
Doncs a mi m'ha agradat molt el partit. Un partit on els 2 equips han demostrat que els hi agrada cuidar la pilota, amb un logic respecte mutu pero tot i aixo s'han vist ocasions de gol en una i altra porteria... i on els CES n'ha tingut mes que el Murcia.

Un bon partit i victoria merescuda del CES i un excel·lent castells de focs... de traca i mocador i mai mes ben dit  :clap

:beer2
« Darrera modificació: 04 de Juny de 2011, 22:52:17 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #103 el: 04 de Juny de 2011, 22:58:05 pm »
gran partido del sabadell en una primera parte genial, en los 10 primeros minutos hemos tenido 2  ocasiones bastante claras y en la 1a parte como bien decis 2 goles como minimo podiamos haber marcado, y con algunos jugadores menos habituales, el murcia alguna ocasion en la 2a parte pero tampoco a hecho nada como para ganar el partido, imagino que la tension es muy baja,por cierto hay gente que pide fichar a cañadas y no lo e visto en todo el partido,se notan los casi 32 años que tiene!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #104 el: 04 de Juny de 2011, 23:16:38 pm »
 :scut :scut :bandera :bandera

Doncs si molt bon partit i un bon resultat final i el comiat d'en Pep Pagès que durant cinc temporades ho ha donat tot per el CES sense fer soroll i estant al seu lloc fins al dia d'avui gracies pep per tot :oooooo:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #105 el: 04 de Juny de 2011, 23:31:43 pm »
Bueno...

Por aver jugado con los menos habituales diría que hemos echo un buen partido. No me a gustado nada que no hubiera recojepelotas.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #106 el: 04 de Juny de 2011, 23:31:50 pm »
No si cuan tot surt de cara........ja s´ho pot mereixer l´altre que........
Jo no sé kin partit has vist tu eh...

La primera part no l´he pogut veure, pero lo que es la segona no em dirás que el Múrcia no ha tingut clares ocasions per marcar i no li han pitat un penal claríssim a favor....
Jo el veia perdut el partit al mitjà de la segona part...pero bueno, cadascú te la seva visió :xin-xin

nos hemos merecido irnos al descanso 2-0, y un claro penalti a favor del Sabadell que el arbitro no a visto tampoco, y eso de que el Murcia es lo mas asequible que nos encontraremos es una tonteria por que no se saben aun ni todos los equipos que van a aver en segunda A el año que viene osea que no puedes saber cual es mas y menos asequible  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #107 el: 04 de Juny de 2011, 23:46:39 pm »
Partit molt serios del Sabadell. Joaquin i Eneko s'han reivindicat avui, gran partit de tot dos.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #108 el: 05 de Juny de 2011, 00:53:12 am »
Sobretot a mi m'ha agradat la primera part, on tranquilament un 3-0 podia haver sigut el resultat dels primers 45 minuts. A la segona part, ells han tingut les ocasions més clares, però la sort ha estat de part nostre i hem marcat el gol.

El que suposo que deuria ser per la pluja o per la hora, però jo esperava molta més gent a l'estadi aquesta tarda.  :embarassed:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
SOM DE 2a A!!

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #110 el: 05 de Juny de 2011, 01:10:40 am »
Sobretot a mi m'ha agradat la primera part, on tranquilament un 3-0 podia haver sigut el resultat dels primers 45 minuts. A la segona part, ells han tingut les ocasions més clares, però la sort ha estat de part nostre i hem marcat el gol.

El que suposo que deuria ser per la pluja o per la hora, però jo esperava molta més gent a l'estadi aquesta tarda.  :embarassed:

Pues si poca gente hoy en la NCA, la gente después de estar en segunda ya da por acabada la temporada parece

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #111 el: 05 de Juny de 2011, 01:12:02 am »
El temps ha resultat clau perque molta gent a ultima hora hagues decidit no anar-hi a la NCA .. una llastima !!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #112 el: 05 de Juny de 2011, 01:41:27 am »
Bon partit a la NCA entre els 2 millors equips de tota la segona B.

Avui a quedat demostrat que sóm un grandíssim equip i q podem jugar perfectament de tu a tu al totpoderós Murcia. Tantes pors q els hi teníem en el sorteig i avui  s'ha vist clarament q aquest Sabadell no té límits i q pot guanyar a qualsevol equip de la categoria (i alguns de 2ª A també).
Llàstima d'errades de cara a porta i els paradons del porter del Murcia q sinó avui ens haguéssim pogut emportar un millor resultat de cara al partit de tornada, pero bueno, penso q si fem les coses bé podem treure un bon resultat de la Nova Condomina i adjudicar-nos totalment la etiqueta de millor equip de  2ª B !!! SÓM GRANS !!!!  :cor :cor :cor :bandera :bandera :bandera

Com a dada positiva l'espectacle d'avui a la gespa amb els castellers, els Lutgarda's + el super castell de focs del finalitzar el partit. Molt emotiu tot plegat, i més encara quan en acabar el partit tots els jugadors arlekinats s'han quedat a la gespa mirant els focs d'artifici... m'hagués agradat sapiguer q pensaven ells en aquest moment, a mi per un moment se m'ha passat pel cap tot el q a passat aquesta temporada.

Dada negativa sens dubte la poca afluència de públic. La veritat és q tractant-se del partit entre els 2 millors equips d la categoria i siguent el rival un Murcia el qual imagino q deu tenir molts simpatitzants per tota Catalunya doncs no esperava menys de 5000 persones al camp, i al final em sigut els 2000 fidels de sempre.  Em pensava q amb la deria de l'ascens la gent s'animaria més a venir pero bueno, vec q la ciutat segueix dormint. Veurem q passa de cara a la propera temporada a 2ª .

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #113 el: 05 de Juny de 2011, 02:04:56 am »
El temps ha resultat clau perque molta gent a ultima hora hagues decidit no anar-hi a la NCA .. una llastima !!

El temps...?. D'acord que ha plogut aquesta tarda, però una hora abans de començar el partit ja no ho feia i ha despejat...

Un 0 a la Ciutat i un atre 10 a aquells que sempre hem estat al costat de l'equip...aquells que hem fet sobreviure al Sabadell en les èpoques pitjors i que hem empés a l'equip a assolir el futbol professionals...aqu ells que l'hem apoyat en la llarga travessia per segona B i fins i tot a Tercera....aquells que no gaudirem de cap prevenda ara a Segona A....aquells que continuarem fidels als nostres  :bandera si la propera temporada tornem a baixar....aquells que hem demostrat ser patrimoni del Club  :whistle:

AQUELLS...QUE NO ENS MEREIXEM RES CARA ALS PREUS DE CARNETS PER LA PROPERA TEMPORADA ?????

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #114 el: 05 de Juny de 2011, 02:50:45 am »
Per desgràcia és el primer partit que m'he perdut en un parell d'anys, m'hagués agradat ser-hi per despedir la gran temporada que han fet, però no ha pogut ser, això si, l'he deixat gravant i me'l miraré quan tingui temps. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #115 el: 05 de Juny de 2011, 08:16:37 am »
Muy buena primera parte, jugando al futbol y creando muchisimas ocasiones,ojo que en segunda A muchos partidos seran así, porque aunque coincido que no habia ya la tension de la competición, los equipos vendran a jugar al futbol y esto nos favorece a nosotros si seguimos con el mismo cuerpo técnico, que parece que si, ya que nos gusta el buen juego y el toque elaborando las jugadas. Nos ha faltado lo de todo el año... el gol! Pero hemos administrado muy bien los goles marcados y estamos donde nos merecemos.
Sobre los jugadores me han encantado la mayoria , sinceramente a todos los veo con sitio y  el año que viene (en especial me han encantado Eneko, Puigdollers y Robles), pero está claro,que a parte de los cedidos y el gran Pep, algunos pueden que jugasen ayer los últimos minutos como jugador del Sabadell en la NCA.
Que decepción de la ciudad... el domingo pensaba que por fin habia despertado y que el sentimiento arlequinado está muy vivo al ver la rua,la plaça Sant Roc... pero a la hora de pagar una entrada es diferente! Creo que 10 euros no era caro para ver a los dos mejores equipos de segunda B, si el año que viene todos los que estuvieron el dia del Eibar nos van a acompañar si las entradas las ponen medio regaladas o el partido que nos juguemos algo,creo que por desgracia tendremos un paso corto por la liga adelante!. Necesitamos que desde el principio hayan 4000 socios mínimo!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #116 el: 05 de Juny de 2011, 08:54:31 am »
Excel.lent impresió la que em vaig parlar del joc del C.E.Sabadell en aquest partit. Només va faltar una mica més de remat per realitzar el MILLOR PARTIT d´aquesta temporada a la NCA.  Estem d´acord que l´equip jugava amb tranquilitat i ganes d´agradar al públic i també amb que algún titular habitual no va jugar o ho va fer poc minuts. Així que, aquest colofó a la temporada es pot considerar molt bo. Així com també els actes festius i la merescuda ovació que va rebre aquest professional tant encomiable que ha estat sempre Pep Pagès.

La resposta del públic?   Crec que la climatologia va influïr molt i l´horari també (poc acostumat, coincidint amb el de les superfícies comercials, etc...). Jugant un diumenge a la tarda i amb bona climatologia, no dubto que no haguéssim baixat de 5.000-6.000 espectadors.  Tot i així s´haurà d´"espavilar" una mica més a la ciutat per involucrar-la del tot en el nou projecte de la Liga Adelante.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8809
« Respondre #117 el: 05 de Juny de 2011, 09:31:14 am »

Al no haver vist la primera part com vaig recalcar, l´impressió d´un Múrcia amb més empeny a la segona veig que no soc l´unic que ho va veure. :llegir
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #118 el: 05 de Juny de 2011, 10:23:03 am »
1 - Sabadell: Denavas, Chapi, Bermudo, Pallés, Agustín, Juanjo, Mango, Dollers, Marc Fernández, Hiroshi y Eneko

0 - Real Murcia:Alberto, Mario Marín (Isaac), Luciano, Góngora, Gago, Cámara, Urzaiz, Carles, Cañadas (Pedro), Molino (Abraham), Kike,
Gol:1-0 Isaac (min. 85)
Árbitro: Sebastián Ripoll Solano (Comité Balear)
Incidencias: Partido de ida de la final de Segunda B en la Nova Creu Alta

Grande diario Marca con nuestra alineación de ayer xDDD

Denavas, Pallés, Dollers, Mango, Hiroshi... xD

Desconnectat Zerj

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #119 el: 05 de Juny de 2011, 10:42:26 am »
Yo vi un partido con las ocasiones mas claras del Sabadell, el Murcia estuvo también muy serio e intentó controlar el acoso que le hicimos, en la primera parte pudimos sentenciar yo conté hasta 5 ocasiones en el primer cuarto de hora, pero seguimos tirando balones muy blandos en el área y damos tiempo de reacción al meta contrario.

Bueno dejo el Link de mundo deportivo, en el que hemos cambiado de pestaña, ya no salimos en fútbol regional, las noticias del CE Sabadell en la pestaña de LIGA ADELANTE, oeoeoeoe.

:visca
David De Navas Forever!