Autor Tema: Propuestas.- GUÍA MARCA DE LA LIGA 2012 a la venta el 16 de agosto  (Llegit 23591 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

jordix2

• Visitant
Re:Iniciativas.- RECORDAR, a la venta el libro "C.E. SABADELL. EL CLUB DE MI VIDA"
« Respondre #80 el: 11 de Juny de 2011, 00:57:18 am »
resposta del cesabadell davant de les critiques del aficonats al llibre:

Aquest llibre és una iniciativa privada de la família Fité que ha publicat un llibre sobre la història del nostre club, fins ara inexistent. Han tirat endavant aquest projecte sense l'ajuda de ningú i pagant-lo de la seva butxaca. Un llibre de tapa dura, de 600 pàgines, més de 300 fotos i molt ben editat.
La família Fité no ha fet aquest llibre amb la idea de guanyar diners i esperem que no els n'hi costi.
Ens sap molt greu els comentaris i la falta de respecte envers unes persones que transmeten sentiment arlequinat pels 4 costats.

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
  • Gènere: Masculí
Re:Iniciativas.- RECORDAR, a la venta el libro "C.E. SABADELL. EL CLUB DE MI VIDA"
« Respondre #81 el: 11 de Juny de 2011, 01:03:54 am »
Al meu parer, ateses les característiques de l'edició i el curt tiratge, no el poden oferir a un preu de venda al públic més econòmic.

Jo quan vagi a Sabadell a retirar el carnet de soci en compraré un exemplar de ben segur.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #82 el: 11 de Juny de 2011, 01:14:23 am »
Menuda ruina!! Entre el carnet de socio, el libro y el paston que nos vamos a dejar por aqui jugando a la quiniela  :laugh2:

Si la tirada es tan corta de 300 ejemplares es totalmente logico el precio, como lo han pagado ellos de su bolsillo con el fin de mas que sacar dinero de no perder, la editorial se lo ha publicado, sino un libro de 80 euros y del Sabadell no te lo publica nadie...Cuidado que no es mal negocio comprar ahora el libro, conservarlo bien y de aqui a unos años quien sabe lo que puede valer.....mas de 80 euros seguro!!
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
Re:Iniciativas.- RECORDAR, a la venta el libro "C.E. SABADELL. EL CLUB DE MI VID
« Respondre #83 el: 11 de Juny de 2011, 07:49:22 am »
És bestisl el llibre, me l'han regalat i és que és massa. Un "pedazu" de llibre, on moltes fotos són en color i hi ha tabta informació i tan ben posada que no saps per on comencar. Sé que el preu és molt i molt car però és que quan el veieu segurament ho entendreu. Ahir al Corte Ingles se'n van vendre molts a un bon ritmeñ
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #84 el: 11 de Juny de 2011, 08:37:41 am »
 :bandera
El preu d'un llibre be determinat per diferents paràmetres la tirada la qualitat el marge comercial que se li vol donar i altres , però un llibre no es barat ni car depèn  del rendiment que li treguis un llibre de 5€ a una estanteria resulta mes car que un llibre de 80 € que el pots gaudir diàriament, jo no he vist aquest llibre però per les informacions que estic llegint no resulta car, un altre cosa es que l'economia de cada un ens permeti comprar-lo o no
 :llegir
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #85 el: 11 de Juny de 2011, 09:18:37 am »
resposta del cesabadell davant de les critiques del aficonats al llibre:

Aquest llibre és una iniciativa privada de la família Fité que ha publicat un llibre sobre la història del nostre club, fins ara inexistent. Han tirat endavant aquest projecte sense l'ajuda de ningú i pagant-lo de la seva butxaca. Un llibre de tapa dura, de 600 pàgines, més de 300 fotos i molt ben editat.
La família Fité no ha fet aquest llibre amb la idea de guanyar diners i esperem que no els n'hi costi.
Ens sap molt greu els comentaris i la falta de respecte envers unes persones que transmeten sentiment arlequinat pels 4 costats.

No ens em entes "Club"... que jo sapiga, ningu a deixat anar per enlloc les paraules "Estafadors", "voler-se fer milionaris" ni altres per l'estil... l'unic que s'ha dit, al meu parer, es que EL LLIBRE ES CAR... i aixo vol dir que, molt a pesar nostre, que molts -vistos els comentaris- no el podrem comprar pq no s'ens adapta a l'economia... i punt.

En cap moment hi han hagut faltes de respecte, ni molt menys, cap a l'autor.

Perdoneu pero algu ho havia de dir ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat arturo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1042
« Respondre #86 el: 11 de Juny de 2011, 10:03:30 am »
Felicidades a Fite y a toda la aficion,esperemos que algun diadio lo saque en fasciculos.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re:Iniciativas.- RECORDAR, a la venta el libro "C.E. SABADELL. EL CLUB DE MI VID
« Respondre #87 el: 11 de Juny de 2011, 11:54:59 am »
Un libro para los arlequinados que puedan comprar nostalgia. Hace dos años compré una edición limitada a cien unidades de un autor de culto (para mí) por 250 euros. Hoy vale 450. Yo invertí en nostalgia; jamás he pensado en negociar con él.  Lo digo por el comentario de la inversión a largo plazo.
Supongo que la nostalgia y la condición arlequinada del autor es lo que le ha llevado a escribir un libro que sabe que no podrá llegar a mucha gente. El precio no lo pone él, sino el mercado. El mercado del libro es caro, y más las tiradas tan cortas de libros como este, de coleccionista.
Una pena, aunque quizás deje de comprarme este mes los cinco o seis libros de rigor y acabe comprándome sólo uno, porque, sin verlo, estoy seguro de que valdrá lo que piden, sólo por el currazo que se ha debido pegar hasta la publicación, que no estamos hablando de Los pilares de la tierra, El código da Vinci, los Millenium o los Harry Potters. Otra cosa es como está la vida, y las prioridades que cada uno tenga: yo priorizo libros a videojuegos o cubatas, aunque se me da muy bien compaginarlo todo. Incluso el martes fui al cine. Y el domingo estaré en Murcia.

P-D.- Tengo un sueldo de m. y una hipoteca que se lleva casi el 60% del sueldo de m. Eso sí, vivo solo, lo que me da libertad económica. No me importa comer arroz a la cubana en lugar de filetes.

P.D2.-El FIFA12 valdrá 60 euros y anoche me clavaron nueve euros por un mojito de m.

Ah! Y también hay bibliotecas, como muy bien apunta Leonderubi. Esos lugares.

Creo que ha quedado un post muy pedante, rozando el proneoliberalismo, pero nada más lejos de la realidad. Estoy deseando que este sistema se vaya al garete, si es que no lo está haciendo ya.

Ommm.

« Darrera modificació: 11 de Juny de 2011, 17:34:55 pm per fenicaro »

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #88 el: 11 de Juny de 2011, 16:23:01 pm »
Doncs vaig anar a la presentació del llibre, no tenia intenció de compar-me'l, perquè pensava com molt de vosaltres, molt car... pero quan vaig veure el toxo de llibre, tapes dures, +300 fotos, 600 pagines...el tipus de full...., edició privada, només 300 exemplars, escoltar al Carles Fité, el Quimet i a tots els ponents, vaig pensar que valia la pena comprar-me'l vaig entendre perquè valia tan i no vaig dubtar que volia tenir aquell llibre a les meves mans, 

Com van dir ahir, el Sabadell no podia ser que tinguesim un vuit, doncs ja el tenim  cobert amb aquest memorial!!!

Gracies Quimet!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #89 el: 11 de Juny de 2011, 16:29:58 pm »
Podeis colgar alguna foto del libro????

Espero que hagan una segunda tirada porque ahora mismo para mi es imposible... :(

Se puede pagar a plazos?

Un saludo.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #90 el: 11 de Juny de 2011, 17:15:30 pm »
Aquest matí m´he comprat el llibre,i  només us haig de dir que mai 80 euros han estat tan ben gastats,un llibre completíssim,on està tota la historia del nostre club des-de la sreva fundació fins l´any desastrós del doble descens -1993-. Si voleu que us dongui un consell,encara que el seu cost pugui semblar una mica car,compreu-lo,val molt i molt la pena. :xin-xin :xin-xin :xin-xin :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #91 el: 11 de Juny de 2011, 17:42:21 pm »
Ah! Y también hay bibliotecas, como muy bien apunta Leonderubi. Esos lugares.

Creo que ha quedado un post muy pedante, rozando el proneoliberalismo, pero nada más lejos de la realidad. Estoy deseando que este sistema se vaya al garete, si es que no lo está haciendo ya.

Ha quedat un post on has plasmat la teva opinió. Respectable com la que més.

Jo, com apunteu tu o Leonderubi tiraré per endinsar-me en aquestes grans desconegudes per gran part de la societat, les biblioteques de la diputació de Barcelona, a no ser que tingui un cop de sort i quadrar els números de casa em deixi de preocupar en absolut.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CES_Samu

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 86
Re:Iniciativas.- Próximamente a la venta DVD del Ascenso
« Respondre #92 el: 15 de Juny de 2011, 20:42:35 pm »
Informo!!!

A partir de un mes sale a la venta el DVD del ascenso. El precio no superara los 12 euros. Y estan elaborando el montaje las imagenes para el DVD

jordix2

• Visitant
« Respondre #93 el: 15 de Juny de 2011, 22:18:02 pm »
Informo!!!

A partir de un mes sale a la venta el DVD del ascenso. El precio no superara los 12 euros. Y estan elaborando el montaje las imagenes para el DVD

que buena noticia :grin2:, donde se podra comprar?

Desconnectat CES_Samu

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
« Respondre #94 el: 16 de Juny de 2011, 00:00:35 am »
Informo!!!

que buena noticia :grin2:, donde se podra comprar?

Actualmente sobre el DVD tiene que seleccionar cuales son las imagenes que incluiran (uno de las imagenes que incluiran seguro es el vídeo motivador), y donde también lo tiene que hablar. De todas maneras a la que sepa algo os lo comunicare, en las próximas semanas. 

Desconnectat CES_Samu

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
Re:Iniciativas.- GUÍA MARCA DE LA LIGA 2012 a la venta el 16 de agosto
« Respondre #95 el: 08 de Agost de 2011, 23:31:04 pm »
RECUERDO PARA EL MES DE AGOSTO QUE SALE A LA VENTA LA GUÍA MARCA DE LA LIGA 2012

GUÍA MARCA de la Liga 2012 - Sale a la venta el 16 de agosto con un precio de 6 euros. Es la mejor guía de fútbol, y hacen un buen reportaje de la Liga Adelante. Es importante que lo reservéis porque vuela la GUÍA.
http://www.marca.com/multimedia/revistas/webguias/portadaguias.html

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:Propuestas.- GUÍA MARCA DE LA LIGA 2012 a la venta el 16 de agosto
« Respondre #96 el: 08 de Agost de 2011, 23:38:19 pm »
ya tengo ganas de tenerla  :happy2: