Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
Des d'aqui m'agradaria demanar fermament a la Directiva que organitzi un mini-concert dels LUTGARDO'S a la NCA en el proper partit de campions.Crec que tots ens ho mereixeriem: L'aficio, per poder sentir en directe els temes arlequinats que ens han marcat i els Lutgado's per aquests 'regals' que ens fan amb les seves cançons!!LUTGARDO'S A LA NOVA CREU ALTA JA!!!Mil gracies!
ahir gairebé m'emociono veient-la pel FUTBOLCAT, vaig tornar a tenir la sensació de quan vam marcar el gol a Eibar i quan va acabar el partit q d poc acabo plorant i tot.
Cita de: FerniSBD en 31 de Maig de 2011, 20:56:42 pmahir gairebé m'emociono veient-la pel FUTBOLCAT, vaig tornar a tenir la sensació de quan vam marcar el gol a Eibar i quan va acabar el partit q d poc acabo plorant i tot.fernis saps on es pot veure la repetició del futbolcat?
Cita de: jordix2 en 31 de Maig de 2011, 20:59:46 pmCita de: FerniSBD en 31 de Maig de 2011, 20:56:42 pmahir gairebé m'emociono veient-la pel FUTBOLCAT, vaig tornar a tenir la sensació de quan vam marcar el gol a Eibar i quan va acabar el partit q d poc acabo plorant i tot.fernis saps on es pot veure la repetició del futbolcat?mmmmmmm, ni idea, has entrat a la web de la TELEVISIO DE CATALUNYA?