Autor Tema: RECORDEU, final de festa a la plaça del ajuntament  (Llegit 5367 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re:RECORDEU, final de festa a la plaça del ajuntament
« Respondre #20 el: 29 de Maig de 2011, 22:57:36 pm »
pues yo lo e escuchado todo  :closedeyes: estaba por donde Inda graba  :smile2:

Que eran las mismas perlas del otro dia?? Alucino macho...

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 612
  • Gènere: Masculí
  • A Sabadell, som del Sabadell
    • Colección Arlequinada
« Respondre #21 el: 29 de Maig de 2011, 23:07:42 pm »
Si just els tenia a darrere i com sempre encenen bengales..

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #22 el: 30 de Maig de 2011, 00:29:01 am »
Una bengala con la que han llenado de ceniza ( o lo que fuera)  a la gente que estaba delante. Y como habeis dicho canticos cuando hablaban los jugadores y todos queriamos escuchar, se han metido en momentos puntuales con la propia aficion cuando no han seguido sus cánticos.... en fin que aquí no sobra nadie si tenemos educación por los demás aficionados, en el momento que hay aficionados que no se sienten cómodos con algunos comportamientos.... tenemos un problema al que hay que buscar una solucion YA.

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #23 el: 30 de Maig de 2011, 08:21:41 am »
Acollonant, he disfrutat com un enano.
Tinc dos nens petits i estavan flipant amb el ambientas que hi havia
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #24 el: 30 de Maig de 2011, 15:56:55 pm »
Una bengala con la que han llenado de ceniza ( o lo que fuera)  a la gente que estaba delante. Y como habeis dicho canticos cuando hablaban los jugadores y todos queriamos escuchar, se han metido en momentos puntuales con la propia aficion cuando no han seguido sus cánticos.... en fin que aquí no sobra nadie si tenemos educación por los demás aficionados, en el momento que hay aficionados que no se sienten cómodos con algunos comportamientos.... tenemos un problema al que hay que buscar una solucion YA.

Sr Soteras no hay que decir más. La celebración ha ido muy bien. Del resto usted y la actual junta sabran que medidas hay que tomar.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #25 el: 30 de Maig de 2011, 18:37:29 pm »
A dins la NCA la junta directiva tindrà de trobar solucions es la seva responsabilitat i potser la nostra també, ara amb la rua com la d'ahir es molt difícil que quatre brètols es fiquin per el mig i  ens espatllin una festa de tots    :veryangry:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #26 el: 30 de Maig de 2011, 20:56:05 pm »
 :scut :bandera :bandera :bandera
Quasi quatre anys de diferencia amb aquestes dues fotos esperem que ben aviat es pugui fer-ne un altre amb un cotxe mes gros.... :clap :clap
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

jordix2

• Visitant
« Respondre #27 el: 30 de Maig de 2011, 22:08:25 pm »
:scut :bandera :bandera :bandera
Quasi quatre anys de diferencia amb aquestes dues fotos esperem que ben aviat es pugui fer-ne un altre amb un cotxe mes gros.... :clap :clap

mare meva quina diferencia!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #28 el: 30 de Maig de 2011, 22:22:09 pm »
algú va acabar anant al Paladium a la festa dels jugadors q van montar a la nit?

Em vaig quedar amb les ganes d'anar.hi però estava massa cansat !!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #29 el: 30 de Maig de 2011, 22:30:44 pm »
algú va acabar anant al Paladium a la festa dels jugadors q van montar a la nit?

Nosaltres vem anar, hi havia alguns jugadors, el presi i el Carreras i uns quans aficionats, va estar bé.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #30 el: 30 de Maig de 2011, 23:31:21 pm »

Nosaltres vem anar, hi havia alguns jugadors, el presi i el Carreras i uns quans aficionats, va estar bé.

Allà vam ser, sí, però tampoc va haver-hi massa ambient... Vam xerrar una estona amb alguns jugadors, Eneko em va dir que era un miracle que haguessim pujat  :laugh2: Li vaig respondre que de miracle res, que erem molt bons, i se'm va posar seriós i em va dir "Te lo digo desde dentro, es un milagro que hayamos subido"  :mmmm

Bé, com a fi de festa va valer la pena  :)
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #31 el: 31 de Maig de 2011, 10:37:38 am »

Allà vam ser, sí, però tampoc va haver-hi massa ambient... Vam xerrar una estona amb alguns jugadors, Eneko em va dir que era un miracle que haguessim pujat  :laugh2: Li vaig respondre que de miracle res, que erem molt bons, i se'm va posar seriós i em va dir "Te lo digo desde dentro, es un milagro que hayamos subido"  :mmmm

Bé, com a fi de festa va valer la pena  :)

si comparem presupostos  d'altres equips del grup, quedar 1er es un miracle, si comparem presupost amb l'eibar es un miracle,pero som de 2a A que es el que importa!!
SOM DE 2a A!!