Jo no he pogut ser soci tots aquest temps principalment per temes monetaris i familiars, i a Segona A, m'encantaria poder-me fer soci, però ja veure'm si tinc sort d'aquí a que comenci i les feines s'activen.
De moment, tot i que es un perjudici per mí que no soc soci, opino igual, que la renovació hauria de ser incentivada, ja que, un soci que ja estigui des de segona B es més especial, ja que ho porta a la sang. Crec que els nous ( i m'incloc a mí, tot i ser aficionat des de els 5 anys i en paso els 30...) tindriem de pagar una mica més, per afrontar la segona en condicions. I les entrades generals, crec que hauria d'anar en funció del contrincant però no haurien de ser gaire cares, ja que així, la gent que no es socia, es pot permetre anar cada dos setmanes a la Nova Creu Alta. Si son 25 Euros, ho trobaria molt car, en serio, un pare o mare amb un fill o dos, poder hauria de pagar 40-50 €. No sé, considero que ha d'haver diferencies entre rivals i un interval de preus, i que l'objectiu principal del CE Sabadell sigui el d'omplir sempre el camp, i no tan el de treure més diners. Una Creu Alta plena, impresiona molt al rival. I que collons, som el Sabadell i sempre estarem amunt!!
VISCA SABADELL.