Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 173944 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #940 el: 10 de Setembre de 2011, 11:53:08 am »
Pues yo sigo sin ser socio y mi pregunta es si durante esta mañana las oficinas están abiertas para hacerse. Solo estoy en Sabadell los fines de semana y si no es así no hay manera. El día del Huesca poco antes del partido fui pero me dijeron que no se podía ¿Sabéis algo?

Si aquest mati es obert  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #941 el: 10 de Setembre de 2011, 12:01:44 pm »
Pues yo sigo sin ser socio y mi pregunta es si durante esta mañana las oficinas están abiertas para hacerse. Solo estoy en Sabadell los fines de semana y si no es así no hay manera. El día del Huesca poco antes del partido fui pero me dijeron que no se podía ¿Sabéis algo?

Acaben de posar això al facebook, potser t'han llegit xD

"Us recordem que les oficines del club estaran obertes aquest matí fins les 13.00 per retirar el vostre carnet o comprar les entrades."
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #942 el: 10 de Setembre de 2011, 12:06:35 pm »

Acaben de posar això al facebook, potser t'han llegit xD

"Us recordem que les oficines del club estaran obertes aquest matí fins les 13.00 per retirar el vostre carnet o comprar les entrades."

Doncs a la web oficial posa fins a les 13.30  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #943 el: 10 de Setembre de 2011, 14:20:28 pm »
se quieren escaquear media hora antes  :mmmm

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #944 el: 11 de Setembre de 2011, 10:28:41 am »
Igual que quan s'han de repartir pals a la directiva soc dels primers en fer-ho, aquest cop toca felicitar-los per que els jugadors del futbol base ja tenen el seu carnet 2011-12 per entrar a la Nova Creu Alta, evitant així que ex-jugadors entrin fins a febrer amb el carnet anterior o es faci servir 5 vegades en un mateix partit.

Aquests no compten com a soci, però com la majoria son de pagament, per a mi compten com a part dels que ajuden al meu club a mantenir-se econòmicament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #945 el: 11 de Setembre de 2011, 11:53:46 am »
Lo que tambien podrian hacer es que todos los jugadores se hicieran socios seria un detalle de cara ala aficion y de cara al club un poquito de dinerito.

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #946 el: 11 de Setembre de 2011, 15:50:35 pm »
Doncs una setmana més en que els socis augmentaran com a mínim uns 200 més.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 355
« Respondre #947 el: 11 de Setembre de 2011, 16:07:43 pm »

uffff pues si con los que somos hasta ahora ya se lian las colas que se lian para entrar por culpa de los incompetentes de los porteros si se hacen mas socios yo el dia del hercules me voy a las 9 de la mañana ha hacer cola para poder entrar antes de que salgan los jugadores porque con llegar 35 minutos antes al campo ayer me quedo demostrado que no es suficiente para entrar antes de que salgan los jugadores

me refiero a la puerta del olimpia (puerta 6,7,8) las otras no tengo conocimiento
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #948 el: 11 de Setembre de 2011, 16:11:37 pm »
Lo que tambien podrian hacer es que todos los jugadores se hicieran socios seria un detalle de cara ala aficion y de cara al club un poquito de dinerito.
los jugadores ya son socios, pero creo que no han pagado

Desconnectat vier

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #949 el: 11 de Setembre de 2011, 20:18:57 pm »

Bastante que pagan la cuota que no es poco...

Desconnectat vier

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #950 el: 12 de Setembre de 2011, 06:22:55 am »
Alguien sabe si se puede pagar en dos veces? Ayer m comento un amig fetxa_movo k kizas si, pero no lo se realmente, haber si alguien me lo puede comentar, un saludo.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2212
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #951 el: 12 de Setembre de 2011, 08:20:15 am »
Alguien sabe si se puede pagar en dos veces? Ayer m comento un amig fetxa_movo k kizas si, pero no lo se realmente, haber si alguien me lo puede comentar, un saludo.

Aquest any no es pot, van comentar a la assemblea de socis que la següent temporada si que es podrà pagar en varies vegades :icon_exclaim:
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #952 el: 13 de Setembre de 2011, 12:13:53 pm »
Según MD a día de hoy somos 3.357 socios.

Estoy seguro de que si conseguimos un buen resultado en Riazor, para el día del Hércules podriamos llegar a los 3.500 socios.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1065
« Respondre #953 el: 13 de Setembre de 2011, 12:42:46 pm »

uffff pues si con los que somos hasta ahora ya se lian las colas que se lian para entrar por culpa de los incompetentes de los porteros si se hacen mas socios yo el dia del hercules me voy a las 9 de la mañana ha hacer cola para poder entrar antes de que salgan los jugadores porque con llegar 35 minutos antes al campo ayer me quedo demostrado que no es suficiente para entrar antes de que salgan los jugadores

me refiero a la puerta del olimpia (puerta 6,7,8) las otras no tengo conocimiento

Yo entro por la misma puerta y el problema, para mi, es que es todos hacemos una misma cola cuando luego hay tres señores, uno para cada puerta. Seria más fluido si pusieran un cartelito con el numero de cada puerta, y hacer tres colas, una para cada puerta. Es decir en lugar de un cartel como hay ahora que pone "portes 6. 7 i 8", poner uno que ponga "'porta 6" otro " porta 7"... Y luego ya que la entrada es grande que se separen los tres, para que no se junten las colas, que nos da la sensacion que somos ********.
Creo que se podria probar asi y nos ahorramos un portero.
A veces no es necesario poner más medios sino utilizar mejor los que se tienen.

SANGUI

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 355
« Respondre #954 el: 13 de Setembre de 2011, 12:47:31 pm »

Yo entro por la misma puerta y el problema, para mi, es que es todos hacemos una misma cola cuando luego hay tres señores, uno para cada puerta. Seria más fluido si pusieran un cartelito con el numero de cada puerta, y hacer tres colas, una para cada puerta. Es decir en lugar de un cartel como hay ahora que pone "portes 6. 7 i 8", poner uno que ponga "'porta 6" otro " porta 7"... Y luego ya que la entrada es grande que se separen los tres, para que no se junten las colas, que nos da la sensacion que somos ********.
Creo que se podria probar asi y nos ahorramos un portero.
A veces no es necesario poner más medios sino utilizar mejor los que se tienen.

Tb seria mucho mas facil que si encima de la puerta pone 6,7,8 y hay tres porteros cada uno con una pistolita de estas seria tb muy efectivo que las tres pistolas esten preparadas para los carnet que tngan puerta 6, los que tengan 7, y los que tienen 8; es decir para los tres numeros cada pistola y entonces ya no cal ni tres colas, ni separar por 6,7 y 8 ni nada
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #955 el: 13 de Setembre de 2011, 12:52:34 pm »
En el Gol Nord, se hacen las tres colas,el problema es que hay un acceso que creo que es solo para gente que compra entrada, mientras los otros dos son para los socios. El problema es que mientras en los dos accesos para socios hay aglomeraciones, el acceso para entradas esta casi vacío.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2212
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #956 el: 13 de Setembre de 2011, 13:06:59 pm »
Según MD a día de hoy somos 3.357 socios.

Estoy seguro de que si conseguimos un buen resultado en Riazor, para el día del Hércules podriamos llegar a los 3.500 socios.

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #957 el: 13 de Setembre de 2011, 14:45:35 pm »
3.357 socios con 3 partidos jugados, 3 ganados lo veo poco.

La entrada del otro dia estubo bastante bién, si no recuerdo mal 4.600 espectadores, estos deberian ser los socios que tendriamos que tener.

Con una buena campaña de socios creo que llegariamos ya a 4.000 de largo, pero bueno la campaña de socios es el equipo y su juego
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7258
« Respondre #958 el: 13 de Setembre de 2011, 15:14:46 pm »

La entrada del otro dia estubo bastante bién, si no recuerdo mal 4.600 espectadores, estos deberian ser los socios que tendriamos que tener.

Con una buena campaña de socios creo que llegariamos ya a 4.000 de largo, pero bueno la campaña de socios es el equipo y su juego

Jo crec que si puguessim estar tota la temporada a la part alta de la classificació, a mitja temporada els superaríem de llarg.

Ara bé, tal com està l'economia crec que els gols s'hauria d'haver posat preus realment populars. Aquesta és la raó que molts clubs ténen més socis, ja que ténen zones a preus econòmics.

PD: I molts d'aquests camps no separen les zones, tothom entra per la mateixa porta i es coloca.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2691
« Respondre #959 el: 13 de Setembre de 2011, 15:20:28 pm »

Amb els resultats i el joc de l'equip, qui no sigui soci ara no crec que se'n faci....  :angry2:
Què més vol la gent?. I encara ara hem d'aguantar a alguns que venen al camp a xiular...
per això que no vinguin!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!