Jo no vull entrar en el debat de quins seran els preus adients per a la propera temporada, ni si és car o és barat. Imagino que possarem uns preus adequats a la categoria que estem i no més cars ni més barats q la resta d'equips. Ara bé, ja cal q ens mirem i remirem aquest tema ja q molt em temo que tot i estar a 2ª Divisió costarà bastant arrossegar a la gent a l'estadi, ahir va quedar demostrat q un Real Murcia no porta més gent q un partit a ple hivern contra el Denia, i tot i la euforia colectiva de la ciutat amb l'equip jo crec q molta gent optarà a venir simplement als partits q els hi convingui venir i serà complicat comprometre a la gent a fer-se el carnet de soci.
Simplement li recordaré a la directiva q sóm un dels pocs equips "no provincials" d la categoria júntament amb l'Elx, Celta, Alcorcón, Cartagena i Villarreal B. Q la resta d'equips sí q tenen el suport de tota una província sencera pero nosaltres sóm NOMÉS la nostra ciutat, una ciutat gran pero no deixa de ser una única ciutat.