Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 169667 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CES_Samu

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 86
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #80 el: 05 de Juny de 2011, 09:45:11 am »
Me han dicho,..... mis fuentes ajjaja que el precio de socio para la temporada 2011/2012 en GENERAL 200 euros y los GOLES 165 euros.

Si es así, estara de p... m...., de todas maneras esperaremos el 9 de junio.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #81 el: 05 de Juny de 2011, 15:31:52 pm »
Jo no vull entrar en el debat de quins seran els preus adients per a la propera temporada, ni si és car o és barat. Imagino que possarem uns preus adequats a la categoria que estem i no més cars ni més barats q la resta d'equips. Ara bé, ja cal q ens mirem i remirem aquest tema ja q molt em temo que tot i estar a 2ª Divisió costarà bastant arrossegar a la gent a l'estadi, ahir va quedar demostrat q un Real Murcia no porta més gent q un partit a ple hivern contra el Denia, i tot i la euforia colectiva de la ciutat amb l'equip jo crec q molta gent optarà a venir simplement als partits q els hi convingui venir i serà complicat comprometre a la gent a fer-se el carnet de soci.

Simplement li recordaré a la directiva q sóm un dels pocs equips "no provincials" d la categoria júntament amb l'Elx, Celta, Alcorcón, Cartagena i Villarreal B. Q la resta d'equips sí q tenen el suport de tota una província sencera pero nosaltres sóm NOMÉS la nostra ciutat, una ciutat gran pero no deixa de ser una única ciutat.

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #82 el: 05 de Juny de 2011, 16:30:49 pm »
Jo no vull entrar en el debat de quins seran els preus adients per a la propera temporada, ni si és car o és barat. Imagino que possarem uns preus adequats a la categoria que estem i no més cars ni més barats q la resta d'equips. Ara bé, ja cal q ens mirem i remirem aquest tema ja q molt em temo que tot i estar a 2ª Divisió costarà bastant arrossegar a la gent a l'estadi, ahir va quedar demostrat q un Real Murcia no porta més gent q un partit a ple hivern contra el Denia, i tot i la euforia colectiva de la ciutat amb l'equip jo crec q molta gent optarà a venir simplement als partits q els hi convingui venir i serà complicat comprometre a la gent a fer-se el carnet de soci.

Simplement li recordaré a la directiva q sóm un dels pocs equips "no provincials" d la categoria júntament amb l'Elx, Celta, Alcorcón, Cartagena i Villarreal B. Q la resta d'equips sí q tenen el suport de tota una província sencera pero nosaltres sóm NOMÉS la nostra ciutat, una ciutat gran pero no deixa de ser una única ciutat.
Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #83 el: 05 de Juny de 2011, 17:37:49 pm »
Me han dicho,..... mis fuentes ajjaja que el precio de socio para la temporada 2011/2012 en GENERAL 200 euros y los GOLES 165 euros.Si es así, estara de p... m...., de todas maneras esperaremos el 9 de junio.

Para eso que lo pongan a 199... Parece una tontería pero psicológicamente hace mucho.
Hay que contar que 2ªB --> 19 partidos + 2 de playoff y porque lo hemos hecho, que podríamos no haberlo hecho, 19 partidos x 165€.
En 2ªA, 21 partidos en casa (2 más) y Copa del Rey. 165 + los partidos de más ya se iria a 180... Ahora inclúyele el cambio de categoría de una semiprofesional y que venga el Dènia, la Grama y el Orihuela a que vengan Dépor, Cordoba y Celta... Es comprensible  :beer2
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #84 el: 05 de Juny de 2011, 19:52:57 pm »
Jo el que tinc clar és que aquest any ja no renovaré els carnets infantils. No tenen cap detall amb el soci que els adquireix per amor al club, ni tant sols una polsera o una bosseta de 0'50 amb carmelets, per tant no val la pena.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #85 el: 05 de Juny de 2011, 20:04:03 pm »
Me han dicho,..... mis fuentes ajjaja que el precio de socio para la temporada 2011/2012 en GENERAL 200 euros y los GOLES 165 euros.Si es así, estara de p... m...., de todas maneras esperaremos el 9 de junio.

Para eso que lo pongan a 199... Parece una tontería pero psicológicamente hace mucho.
Hay que contar que 2ªB --> 19 partidos + 2 de playoff y porque lo hemos hecho, que podríamos no haberlo hecho, 19 partidos x 165€.
En 2ªA, 21 partidos en casa (2 más) y Copa del Rey. 165 + los partidos de más ya se iria a 180... Ahora inclúyele el cambio de categoría de una semiprofesional y que venga el Dènia, la Grama y el Orihuela a que vengan Dépor, Cordoba y Celta... Es comprensible  :beer2

O tambien dejarlo en 188, psicologico donde los haya tambien xDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #86 el: 06 de Juny de 2011, 10:32:57 am »
Pues los precios  que dice samu lo encuentro bastante razonable.
Más contando que bajan los precios de joven, juvenil, etc.

Esperamos que vayan por buen camino.
Y me hago pesado, pero un detalle con el socio no estaría mal.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

jordix2

• Visitant
« Respondre #87 el: 06 de Juny de 2011, 10:55:46 am »
un home que va venir de murci em va dir que el murcia aquest any tenia 11.000 socis, em vaig quedar alucinat, ja que estavan a segona b, imagineu-vos quan estiguin a segona A

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #88 el: 06 de Juny de 2011, 11:03:02 am »
un home que va venir de murci em va dir que el murcia aquest any tenia 11.000 socis, em vaig quedar alucinat, ja que estavan a segona b, imagineu-vos quan estiguin a segona A

el Murcia es un grande entre los grandes ademas tienen todsa una capital de provincia detras de el equipo, y no tienen Barça ni Espanyol cerca etc, yo en agosto vi el estadio por fuera y no tiene nada que envidiarle a ninguno de primera quitando el Camp Nou y Bernabeu y pocos mas, caben mas de 30.000 personas y es totalmente nuevo es guapisimo, y solo lo vi por fuera  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #89 el: 06 de Juny de 2011, 11:04:00 am »
Lo que ha de fer la directiva, és posar preus molt atractius per els juvenils a darrera els gols, i per els joves a general. Ells son el futur de la massa social, i ara és el moment de viciar-los al Sabadell.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #90 el: 06 de Juny de 2011, 12:19:04 pm »
Si, perque a tot això, que ningú s'enganyi. En molts partit d'aquest any, Huesca, Alcorcón....... no hi haurà més gent ni crearà més expectació que un Dènia, Gramenet o Benidorm.

Esperem que els preus però, puguin ser raonables en els temps que ens movem i sobretot que s'aprofiti la tirada que ara existeix..... i que potser al setembre ja no té tanta força.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #91 el: 07 de Juny de 2011, 10:31:23 am »
La directiva es reuneix dema oi? Dijous ja sabrem els preus? A veure si hi posem seny.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #92 el: 07 de Juny de 2011, 10:43:24 am »
Si no estic equivocat, la directiva es reuneix dijous 9 de juny.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #93 el: 07 de Juny de 2011, 11:04:18 am »
si la directiva dijo que se reuniria el jueves dia 9, supongo que nada mas acabar la reunion igual ponen los precios en el facebook, twiter etc,  tendrian que aprovechar y no dejar pasar mas dias :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #94 el: 08 de Juny de 2011, 09:53:35 am »
Según el club el viernes estarán los precios disponibles en la página web.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #95 el: 08 de Juny de 2011, 09:57:08 am »

Se sap si la general estarà segmentada amb gols i preferent!!?
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #96 el: 08 de Juny de 2011, 10:24:39 am »

Em van dir que tot depèn de la reunió de la junta directiva, fins llavors no sabien res.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #97 el: 08 de Juny de 2011, 10:40:55 am »

Em van dir que tot depèn de la reunió de la junta directiva, fins llavors no sabien res.

Doncs jo crec que aquí està la clau per aumentar la massa social, ja que si hi ha un sol preu de general... :mmmm :mmmm

Ja veurem quantes noves altes hi ha depenen del preu!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #98 el: 08 de Juny de 2011, 14:38:01 pm »
vaig escoltar RadioMarca ahir a Catalunyafutbol i parlaven del Rubí, el seu president va dir que encara no tenien decidit el preu de carnet, però el que farien segur era premiar a tots aquells socis que hi eran abans de pujar a 3a (amb segurament un cap de setmana pagat).
Es una bona inciativa.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #99 el: 08 de Juny de 2011, 14:43:59 pm »
vaig escoltar RadioMarca ahir a Catalunyafutbol i parlaven del Rubí, el seu president va dir que encara no tenien decidit el preu de carnet, però el que farien segur era premiar a tots aquells socis que hi eran abans de pujar a 3a (amb segurament un cap de setmana pagat).
Es una bona inciativa.

si nuestra directiva hiciera algo asi seria una buena sin duda

yo a lo mejor miro los precios que ponga el  Rubi y me hago socio para la temporada que viene, cuando estaba Kiko Diaz de entrenador y Sergio Mntero de jugador ya habia ido a varios partidos, y este año se veran buenos equipos alli, Terrassa, Gava, Espanyol B, etc  :beer2 :beer2
visca el sabadell