Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: Pygmalion en 09 de Juny de 2011, 20:10:43 pmHoy tuvo lugar la reunión de la directiva ¿se sabe ya algo sobre los precios?segun radio sabadell era a las 20h
Hoy tuvo lugar la reunión de la directiva ¿se sabe ya algo sobre los precios?
Confirmado por Twitter de momento:La temporada que ve l'Estadi estarà organitzat i separat en 4 zones: Gol Nord, Gol Sud, Lateral i Tribuna.
Cita de: Krasty en 09 de Juny de 2011, 21:17:24 pmConfirmado por Twitter de momento:La temporada que ve l'Estadi estarà organitzat i separat en 4 zones: Gol Nord, Gol Sud, Lateral i Tribuna.A veure com ho arreglará doncs la gent està acostumada a canviar de gol a la mitja part
Cita de: Inda en 09 de Juny de 2011, 21:20:17 pmCita de: Krasty en 09 de Juny de 2011, 21:17:24 pmConfirmado por Twitter de momento:La temporada que ve l'Estadi estarà organitzat i separat en 4 zones: Gol Nord, Gol Sud, Lateral i Tribuna.A veure com ho arreglará doncs la gent està acostumada a canviar de gol a la mitja part Fàcil Inda, ens farem del Terrassa i així podrem canviar de zona
Cita de: visi en 09 de Juny de 2011, 21:29:48 pmCita de: Inda en 09 de Juny de 2011, 21:20:17 pmCita de: Krasty en 09 de Juny de 2011, 21:17:24 pmConfirmado por Twitter de momento:La temporada que ve l'Estadi estarà organitzat i separat en 4 zones: Gol Nord, Gol Sud, Lateral i Tribuna.A veure com ho arreglará doncs la gent està acostumada a canviar de gol a la mitja part Fàcil Inda, ens farem del Terrassa i així podrem canviar de zona He dit de Zona no de planeta i una cosa, ara ja no ens podrás posar els videos d'els gols que el Sabadell faci a una banda del estadi
Jo crec q la gent podrà canviar de gol. També imagino que els qui tinguem el carnet de soci lateral no tinguem problemes per a accedir als gols. Ho dic perq jo per exemple vull el carnet de lateral però en molts partits m'agradaria possar.me al gol nord a la Grada Jove.A veure si aquest vespre-demà matí màxim ja tenim preus oficials.
los socios tendremos dos invitaciones para el partido que queramos nada mas en la liga regular
Cita de: toni78 en 09 de Juny de 2011, 22:01:46 pmlos socios tendremos dos invitaciones para el partido que queramos nada mas en la liga regular m'està començant a agradant moltíssim!!!!