Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 169752 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #180 el: 09 de Juny de 2011, 22:38:24 pm »
Entenc que les jornades economiques ens les han ficades al carnet birrero, ja que diu que el ser soci dona dret amb aquest preu a 21 partits de lliga i un de copa.

Es a dir, que en comptes de pagar 200 y dues vegades 15, ens cobren 230 i llestos...entenc jo.

230 € i 21 partits de Segona A no arriva a 11 €...no em sembla car.
« Darrera modificació: 09 de Juny de 2011, 22:47:31 pm per gerlau »
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #181 el: 09 de Juny de 2011, 22:41:33 pm »
uffffff quina gerra d'aigua freda mare meva.....

Els preus em semblen "normalets" per a la categoria, encara q potser algo "carillos" per una ciutat tan passiva amb el CE Sabadell.
El problema està en q vec varis errors en aquests preus:

1- El no haber valorat a la gent q ja em sigut socis en aquests últims anys... crec q el detallet d'un 10-15 % de descompte amb el carnet hauria sigut ideal... així els 230 € passarien a ser 200 € als socis antics.

2- El fet de q amb aquests preus NOMÉS s'inclogui 1 ronda de Copa del Rey. Jo crec q com a mínim una segona ronda hauria d'entrar... almenys espero q si passem de ronda els socis tinguem uns preus una mica "raonables".

3- Els preus de les entrades em semblen excessius... entrada a general a 25 € i tribuna 50 € és un disvarat, especialment lo segon.

Ara la pregunta del millón és....... Els q ens fem el carnet de lateral tindrem opció d'anar al gol en alguns partits?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #182 el: 09 de Juny de 2011, 22:41:40 pm »
 :scut :bandera :bandera
Espero que es faci millor que l'altre vegada que es vare intentar fer el mateix i varen tenir problemes, el que jo veig que els gols estaran plens i el Lateral romandrà vuit, ja ho anirem veient :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #183 el: 09 de Juny de 2011, 22:44:00 pm »
uffffff quina gerra d'aigua freda mare meva.....

Els preus em semblen "normalets" per a la categoria, encara q potser algo "carillos" per una ciutat tan passiva amb el CE Sabadell.
El problema està en q vec varis errors en aquests preus:

1- El no haber valorat a la gent q ja em sigut socis en aquests últims anys... crec q el detallet d'un 10-15 % de descompte amb el carnet hauria sigut ideal... així els 230 € passarien a ser 200 € als socis antics.

2- El fet de q amb aquests preus NOMÉS s'inclogui 1 ronda de Copa del Rey. Jo crec q com a mínim una segona ronda hauria d'entrar... almenys espero q si passem de ronda els socis tinguem uns preus una mica "raonables".

3- Els preus de les entrades em semblen excessius... entrada a general a 25 € i tribuna 50 € és un disvarat, especialment lo segon.

Ara la pregunta del millón és....... Els q ens fem el carnet de lateral tindrem opció d'anar al gol en alguns partits?

Per lògica si.... però mai se sap :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #184 el: 09 de Juny de 2011, 22:46:04 pm »
Nadie ha dicho que en la 2a ronda de Copa del Rey tengamos que pagar los socios. Se ha dicho que en la primera no pagaremos porque es la que es seguro que vamos a jugar. Si pasamos, ya se dirá si pagamos en la segunda o no. Pero yo apostaría a que no!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #185 el: 09 de Juny de 2011, 22:46:38 pm »
 Estamos en lo de siempre... claro que para nosotros no es caro. Nosotros pagariamos "lo que sea". Pero y los que denominamos "no habituales" o los que se han enganchado este año, encontraran los precios baratos? Se haran socios? Pasaran de no pagar un carnet de 165 euros a pagar uno de 180 aunque sea en Segunda División? O preferiran pagar los 20 euros en los 3-4 partidos contra los equipos de nombre? ( Depor, Celta, Valladolid, Barça B...).
Espero equivocarme, como en el caso del Sabadell- Eibar, pero nos costará, y mucho, llegar a los 4000 socios.

(Por cierto a caro me refiero SOLO al carnet senior, los precios de las otras categorias me parecen perfectos).
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #186 el: 09 de Juny de 2011, 22:47:44 pm »
Els preus de les entrades... Son els que son, i si a algú no li agraden, que sigui soci, i pagarà menys.

Entenc que les jornades economiques ens les han ficades al carnet birrero, ja que diu que el ser soci dona dret amb aquest preu a 21 partits de lliga i un de copa.

Es a dir, que en comptes de pagar 200 y dues vegades 15, ens cobrem 250 i llestos...entenc jo.

230 € i 21 partits de Segona A no arriva a 11 €...no em sembla car.

Si son 21 partits sense jornades econòmiques, estan més que correctes els preus i la cosa canvia força.

Igualment si passem dels 4.000 serà un miracle.

Em va comentar el president, que això, comptablement era bastant complicat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #187 el: 09 de Juny de 2011, 22:56:01 pm »
això és cert... si ens estalviem els 20-30 € de jornades d'ajuda al club + tenim un parell de partits més de lliga aquests 30 € de més de 200 que toca pagar ja estarien justificats.

Ara bé, el q si q és cert és q no són preus per a ni molt menys captar nous socis, serem els q sóm i més dispersats pel camp perq molta gent optarà pel gol i el lateral serà una mica com la tribuna, bastant morta.

Imagino q amb la diferència de preus els gols , especialment el gol nord pot tenir un ambient molt maco en la majoria de partits, per això insisteixo q la gent del lateral ens hi poguem afegir en els partits q ens convingui....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #188 el: 09 de Juny de 2011, 22:59:57 pm »
Jo també penso que si no hi ha jornades econòmiques la cosa està força millor. Igualment per un no-habitual li poden semblar els preus cars.

En quan a això de la Copa del Rei, hem de pensar que la 1a ronda potser ni la juguem a casa.... i la 2a (en cas de passar la 1a.) potser tampoc.... Són a partit únic i tan es poden jugar a la Nova Creu Alta com a fora de casa.... això si, contra un altre equip de 2a A.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #189 el: 09 de Juny de 2011, 23:01:40 pm »
Preus correctes. Anada d'olla en el tema tribuna.
The pride of Catalunya

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #190 el: 09 de Juny de 2011, 23:02:49 pm »
Un par de  preguntas una-  la catergoria jove ¿hasta que edad comprende?
La segunda ¿Alguien se acuerda la otra vez que estaban las vallas, que separan gol de lateral, si molestan mucho la vision si no estas muy centrado?

Yo lo unico que veo que se han pasado un monton es con tribuna. Yo por los amigos y conocidos que se animaron al final de la temporada pasada, estaban dispuestos a pagar 200€ o sea que creo que los 4000 los hacemos seguro!!

Como mola estar en la liga Adelante!!
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #191 el: 09 de Juny de 2011, 23:05:02 pm »
Un par de  preguntas una- la catergoria jove ¿hasta que edad comprende?
La segunda ¿Alguien se acuerda la otra vez que estaban las vallas, que separan gol de lateral, si molestan mucho la vision si no estas muy centrado?

Yo lo unico que veo que se han pasado un monton es con tribuna. Yo por los amigos y conocidos que se animaron al final de la temporada pasada, estaban dispuestos a pagar 200€ o sea que creo que los 4000 los hacemos seguro!!

Como mola estar en la liga Adelante!!

De 19 a 25 ( ambos incluidos)
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #192 el: 09 de Juny de 2011, 23:08:12 pm »
Tan de bo m'equivoqui.... però em penso que pocs seran els nous socis i seguirem sent els de sempre ampliats en poca quantitat.
yo creo que seremos unos 3.000 socios, y más o menos unas 4.000 personas por partido
« Darrera modificació: 10 de Juny de 2011, 14:05:22 pm per Évir »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #193 el: 09 de Juny de 2011, 23:08:52 pm »
amb tot això hi haurà algun detallet per als q es facin socis ? (bufanda, tovallola, banderí, xubasquero, cava...) o alguna cosa de regal?

Ens podrien regalar el llibre k presenten demà als 500 primers socis.....

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #194 el: 09 de Juny de 2011, 23:09:32 pm »
lo peor de esta noticia, es que se habia filtrado, no se por quien , que serian mas baratos, y todos estabamos contentos, y ahora que ponen el precio que es, pues nos parece caro. Ya lo podrian haber hecho al reves, haber anunciado que valdrian 250 euros y 300 euros, y asi despues nos hubiese parecido barato.....

por cierto, que en los goles no hay que elegir asiento..... Queda claro que no los pondrán. Yo estoy pensando pagar este año el de gol, pero...... de que gol?   Donde pega menos el frio?    :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #195 el: 09 de Juny de 2011, 23:10:32 pm »
jo també crec que els preus son correctes.
L'únic que trobo car i ja em vaig queixar l'any passat es el preu dels infantils, ja que entren gratis al camp, nosaltres els pares pagem els carnets dels nostres fills per amor als colors i al club per no dir en col.laborar una mica amb el club però l'increment es d'un 100%.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #196 el: 09 de Juny de 2011, 23:12:08 pm »
Merci Dani  :ok
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #197 el: 09 de Juny de 2011, 23:14:18 pm »
lo peor de esta noticia, es que se habia filtrado, no se por quien , que serian mas baratos, y todos estabamos contentos, y ahora que ponen el precio que es, pues nos parece caro. Ya lo podrian haber hecho al reves, haber anunciado que valdrian 250 euros y 300 euros, y asi despues nos hubiese parecido barato.....

por cierto, que en los goles no hay que elegir asiento..... Queda claro que no los pondrán. Yo estoy pensando pagar este año el de gol, pero...... de que gol?   Donde pega menos el frio?    :mmmm

segun el diari de Sabadell de hoy los precios podian ser goles 150, lateral 200 y tribuna 350 tmb es verdad que solo ponia que los precios podian ser mas o menos esos en ningun caso los han comfirmado ni mucho menos

en el gol que menos frio hace es el norte, yo soy de los que normalmente me cambio de gol depende donde ataque nuestro equipo y en el gol sur hace bastante mas frio, el del marcador se esta bastante mejor, diria que el del marcador es el norte no??  :beer2 :beer2

« Darrera modificació: 09 de Juny de 2011, 23:17:57 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #198 el: 09 de Juny de 2011, 23:14:58 pm »

Hombre Murciano si se va a gol habría q pillar el Norte que es donde se está montando una de buena para toda la juventud del Sabadell.
Mi idea ya digo q es pillar lateral pero siempre y cuando pueda ir el día q me convenga al gol a animar con la juventud.... es q me temo q este año el lateral será zona con predominio de jubilados xDDD

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #199 el: 09 de Juny de 2011, 23:16:25 pm »
bueno , yo ya no me considero joven jajaja

entonces quien se pondrá en el gol sur ?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma