Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 169486 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #1000 el: 28 de Setembre de 2011, 21:59:56 pm »
 Que no t'expliquin la història. Viu-la!

Més val tard que mai.  :clap

· Entrades de preus 10-12€
· Entrades barates a 5€ quan es jugui en hores estranyes (dilluns)

Com a soci de general (230), el preu per partit em surt a 12.11€... si això és car, és per plegar. Com a màxim que facin carnets per a 4-5 partits, però que surti a compte, no com el nyap de la passada temporada.

El que seria millorable, és el fraccionament del pagament del carnet, però posar entrades a 10€ en partits normals de lliga, és riure's dels socis.
« Darrera modificació: 28 de Setembre de 2011, 22:04:44 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #1001 el: 29 de Setembre de 2011, 00:08:16 am »
El video està força be, es emotiu i te gancho encara que crec que hauria d´haver sortit algun jugador també fent algun tipo de missatge. El principal problema es que arriba 3 mesos tard !!!  Aixo al mes de juliol, extraordinari. Aviam si serveix al menys pensant en l´any que bé. Felicitats !!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #1002 el: 29 de Setembre de 2011, 00:33:30 am »

Com a soci de general (230), el preu per partit em surt a 12.11€... si això és car, és per plegar. Com a màxim que facin carnets per a 4-5 partits, però que surti a compte, no com el nyap de la passada temporada.

El que seria millorable, és el fraccionament del pagament del carnet, però posar entrades a 10€ en partits normals de lliga, és riure's dels socis.

Les 2 coses són certes... És cert que no es poden posar entrades regalades perquè ha de servir d'alguna cosa fer-se soci! Ha de sortir més barat, i el carnet de soci no pot estar a 100€, ha de costar més perquè som de 2aA  :-\
Però també us dic que de vegades tinc convençut a un amic, un barceloní o un sabadellenc per venir a l'estadi i quan els dic que són 20€ per anar al lloc més barat (gol) em pregunten que si em ric d'ells. Un xaval de 19 anys no pot pagar 20€ per anar a un partit de 90 minuts.
I bé, els puc arribar a entendre. Amb 20€ (25 si compren crispetes i beguda) poden viure tota una setmana, o anar 3 tardes al cine i no una al futbol. Us estic parlant d'aquella gent que no mor pel CES, sinó que els hem d'anar 'integrant' ara que el club es fa gran. És difícil amb aquests preus.
Però també és difícil fer socis amb preus d'entrades barats!  :(

Tot plegat és complicat...  :mmmm
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #1003 el: 29 de Setembre de 2011, 02:52:52 am »
A on surtira aquest video?
Ha quedat força be, tot i que arriba 3 mesos tard...

Acaban de pasar el video en Punta Pelota!! Lo tenia puesto de fondo y sin voz y cuando he visto el escudo he puesto la tele a toda os.tia.....Que gusto verlo en una 40"  :laugh2: Por cierto que todos los hooligans de este programa han dicho que bonito, precioso... Sé que no vale de mucho para captar socios, pero por lo menos ha salido en un medio nacional...(bueno es intereconomia, pero bueno)   :scut  :scut 

Si alguien se entera de algún enlace para poder ver el video que lo ponga por favor que lo han subtitulado en castellano y asi lo paso por Twitter a mis seguidores de fuera. Gracias.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #1004 el: 29 de Setembre de 2011, 03:36:49 am »
Y en el Marca tambien nos han puesto!! Que aqui si que mira mucho seguidor no socio!! Hay un comentario con el avatar del Sabadell  que pone que le encantaria hacerse socio pero que su economia no se lo permite... A ver si más gente que entra en Marca y ve el video da el paso.

http://www.marca.com/2011/09/28/futbol/equipos/sabadell/1317231518.html?a=2b9a3ff400b22ae5de1eaf295fbe9b9b&t=1317259596
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #1005 el: 29 de Setembre de 2011, 10:08:25 am »

Les 2 coses són certes... És cert que no es poden posar entrades regalades perquè ha de servir d'alguna cosa fer-se soci! Ha de sortir més barat, i el carnet de soci no pot estar a 100€, ha de costar més perquè som de 2aA  :-\
Però també us dic que de vegades tinc convençut a un amic, un barceloní o un sabadellenc per venir a l'estadi i quan els dic que són 20€ per anar al lloc més barat (gol) em pregunten que si em ric d'ells. Un xaval de 19 anys no pot pagar 20€ per anar a un partit de 90 minuts.
I bé, els puc arribar a entendre. Amb 20€ (25 si compren crispetes i beguda) poden viure tota una setmana, o anar 3 tardes al cine i no una al futbol. Us estic parlant d'aquella gent que no mor pel CES, sinó que els hem d'anar 'integrant' ara que el club es fa gran. És difícil amb aquests preus.
Però també és difícil fer socis amb preus d'entrades barats!  :(

Tot plegat és complicat...  :mmmm

Jo no ho veig gens complicat... és qüestió de prioritats  (com tot a la vida)

Per mi els preus estan bé.

Si un prefereix anar dos o tres vegades al cine, en contes de viure en directe un partit a la NCA, doncs perfecte. Serà que li agrada més el cine. Totalment respectable.

I això de que 20€ és car per un nano de 19 anys... ejem... si surt el dissabte a la disco, entre entrada i cubates, no se'n gasta més? Em diras que prefereix anar a la disco que a la NCA? Perfecte. Qüestió de prioritats.

Salut!! ;)
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #1006 el: 29 de Setembre de 2011, 10:39:56 am »
según Pirri, comenta que hoy al mediodia o a la noche el video saldrá en antena3
@javi_gt86

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #1007 el: 29 de Setembre de 2011, 11:52:19 am »
Aunque llegue un poco tarde el video me encanta!!! Es sencillo, con cuatro imagenes de diferentes momentos y el presi escribiendo el correo pero saben tocar la fibra.  :thumbsup:

Lo que no entiendo es como lo sacan en intereconomia si es un video en catalan... (ya sabemos como son estos)

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #1008 el: 29 de Setembre de 2011, 11:52:29 am »
A on surtira aquest video?
Ha quedat força be, tot i que arriba 3 mesos tard...

Acaban de pasar el video en Punta Pelota!! Lo tenia puesto de fondo y sin voz y cuando he visto el escudo he puesto la tele a toda os.tia.....Que gusto verlo en una 40"  :laugh2: Por cierto que todos los hooligans de este programa han dicho que bonito, precioso... Sé que no vale de mucho para captar socios, pero por lo menos ha salido en un medio nacional...(bueno es intereconomia, pero bueno)   :scut  :scut 

Si alguien se entera de algún enlace para poder ver el video que lo ponga por favor que lo han subtitulado en castellano y asi lo paso por Twitter a mis seguidores de fuera. Gracias.

Lo tienes aqui Krasty , lo mandé yo el video, en el minuto 11:00 de este video se ve jejeje - Parte 11 - Punto Pelota completo del Miércoles, 28 de Septiembre de 2011. 28/09/2011.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #1009 el: 29 de Setembre de 2011, 13:50:39 pm »
que hora sería mas o menos cuando lo pusieron en Punto Pelota ??
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #1010 el: 29 de Setembre de 2011, 14:05:27 pm »

Los videos que mandan los aficionados los ponen justo al final , entre 2:30 / 2:45 .. mala hora, pero tiene mucha audiencia y hay mucha gente en el paro jaja!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #1011 el: 29 de Setembre de 2011, 14:08:23 pm »
deunidó....

bueno, hoy atentos a las Noticias de Antena 3, lo que no se si será a mediodia o a la noche.... Sea como sea, entre un programa y otro nos va a ver todos los merengues de este pais, eso seguro   jajaja

:ok

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #1012 el: 29 de Setembre de 2011, 14:13:21 pm »
a ver si salimos en deportes cuatro, todos atentos

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #1013 el: 29 de Setembre de 2011, 14:58:27 pm »
o en tele 5 l'altre dia va surtir el alcoyano .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #1014 el: 29 de Setembre de 2011, 19:17:11 pm »

Si escribí a las 2:52 lo debieron pasar 5 minutos antes!! (Maldito insomnio jejeje)

Qué grande eres Pipo!!!  :ok  :clap

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #1015 el: 29 de Setembre de 2011, 22:31:49 pm »
yo , aprovechando el resón mediático que está teniendo el video, lo hubiera acompañado de alguna promoción como:

"10 % de descompte si et fas soci ara"

No creo que al club le venga de ahí, y seguramente muchos indecisos se podrian hacer socios ahora. Conozco gente que seguramente se arrepientan de no haberse hecho socios , pero ahora piensan que ya es tarde, que ya llevamos 3 partidos, y que para 3 partidos menos ya sale un poco caro, que si el equipo sigue bien ya se harán socios en mitad de temporada , etc....

Tampoco sería injusto respecto a los que ya somos y  hemos pagado la totalidad, pues nosotros ya hemos disfrutado de 3 partidos.

Con esta pequeña iniciativa tal vez incrementariamos el número de socios. No se, es mi opinión

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #1016 el: 02 de Octubre de 2011, 07:32:51 am »
amb la victòria del CES al mini pot incrementar el número de socis, i qui sap si en aquesta setmana podem arribar als 4000

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #1017 el: 02 de Octubre de 2011, 09:47:49 am »
amb la victòria del CES al mini pot incrementar el número de socis, i qui sap si en aquesta setmana podem arribar als 4000

Jo crec que ahir hi havia gent poc habitual a la NCA que es pot animar a fer-se soci

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #1018 el: 02 de Octubre de 2011, 12:37:11 pm »
Els que encara tenen dubtes de treure's el carnet no saben el que s'estan perdent, dona gust veure el joc del equip.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #1019 el: 02 de Octubre de 2011, 12:48:17 pm »
Els que encara tenen dubtes de treure's el carnet no saben el que s'estan perdent, dona gust veure el joc del equip.

Jo crec que ara ja no es faran mes socis esperaran a la segona volta i si l'equip continua igual després trauran el carnet de mitja temporada :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡