Autor Tema: Segona B 2011-2012  (Llegit 70709 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Segona B 2011-2012
« el: 16 de Maig de 2011, 22:54:04 pm »
El nostre ex-jugador Piti nou entrenador del Sant Andreu per la propera temporada...... i Manel..... serà el seu ajudant.
« Darrera modificació: 26 de Juny de 2011, 23:55:13 pm per X-Men Aigua »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
Re:Segona B 2011-2012
« Respondre #1 el: 17 de Maig de 2011, 14:44:50 pm »
mare meva ja que amb el piti no crec quina pugin ni res em sembla que al sant andreu se li ha anat ja la 2a molt lluny.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #2 el: 17 de Maig de 2011, 17:38:17 pm »
El nostre ex-jugador Piti nou entrenador del Sant Andreu per la propera temporada...... i Manel..... serà el seu ajudant.

Del San Cristóbal a Sant Andreu :blink Tan bé ho ha fet a Terrassa??
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 17 de Maig de 2011, 18:13:23 pm »

Grans jugadors i millors persones que tinguin molta sort

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #4 el: 29 de Maig de 2011, 23:03:47 pm »

Es comencen a perfilar els nous equips que en formaran part del grup dels catalans, i on ja no hi serem.
Per cert: un any on hi hauran pocs clubs catalans. Menys que mai.

CATALUNYA 4 de 7
Badalona
HOSPITALET
LLAGOSTERA
LLEIDA
Montanyesa
Reus
SANT ANDREU

COM. VALENCIANA 7 de 10
Alcoyano
ALICANTE
CASTELLÓN
DENIA
GANDIA
La Nucia
Olímpic Xàtiva
ONTINYENT
ORIHUELA
VALENCIA M

ARAGÓ 2 de 2
ANDORRA TERUEL (antic Endesa Andorra)
TERUEL

BALEARS 2 de 3
AT BALEARS
Constància
SP MAHONÉS

Aquest any faltarien equips, molt probablement.
Canvi de grup? posaran murcians? navarresos?

Desconnectat mss

• President
« Respondre #5 el: 30 de Maig de 2011, 13:59:06 pm »

Es comencen a perfilar els nous equips que en formaran part del grup dels catalans, i on ja no hi serem.
Per cert: un any on hi hauran pocs clubs catalans. Menys que mai.

CATALUNYA 4 de 7
Badalona
HOSPITALET
LLAGOSTERA
LLEIDA
Montanyesa
Reus
SANT ANDREU

COM. VALENCIANA 7 de 10
Alcoyano
ALICANTE
CASTELLÓN
DENIA
GANDIA
La Nucia
Olímpic Xàtiva
ONTINYENT
ORIHUELA
VALENCIA M

ARAGÓ 2 de 2
ANDORRA TERUEL (antic Endesa Andorra)
TERUEL

BALEARS 2 de 3
AT BALEARS
Constància
SP MAHONÉS

Aquest any faltarien equips, molt probablement.
Canvi de grup? posaran murcians? navarresos?

Uy uy uy que ja em veig un Llagostera-Tenerife espectacular jaja

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #6 el: 05 de Juny de 2011, 21:00:49 pm »
El Badalona a perdut amb el Mirandés 1-0 al temps de descompte, haurà de marcar dos gols de diferencia si vol passar a la següent eliminatòria :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
« Respondre #7 el: 09 de Juny de 2011, 12:10:27 pm »

Miguel Alvarez no continuará a la banqueta de L´Hospitalet i l´agafa Jordi Vinyals un any després de pujar-lo a Segona B...

Desconnectat mss

• President
« Respondre #8 el: 10 de Juny de 2011, 20:08:11 pm »

El Llagostera firma al golejador de l´Amposta Reverté, ojo que aquests tenen molt bon ull....

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #9 el: 10 de Juny de 2011, 20:36:53 pm »
Mare meva com un Llagostera esta fent un equip que encara l'any vinent veurem un Sabadell Llagostera a 2A .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #10 el: 10 de Juny de 2011, 20:53:59 pm »
Mare meva com un Llagostera esta fent un equip que encara l'any vinent veurem un Sabadell Llagostera a 2A .
O un Espanyol-Llagostera... :icon_mrgreen:
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat mss

• President
« Respondre #11 el: 11 de Juny de 2011, 15:28:01 pm »

Espectacular el pase del Sestao a la seguent ronda...Al´80.. 2-0 pasava el Las Palmas B, al´90.. 2-1 pasava el Sestao, al´92... 3-1 pasava el Las Palmas B i al´94...3-2 Pasa l´històric Sestao a la ronda final....
Equip simpátic el Sestao, m´enrecordo del seu camp "Las Llanas", on he pogut anar a veure un Sestao-Sabadell cuan era petit...quins records!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #12 el: 11 de Juny de 2011, 15:31:08 pm »

Espectacular el pase del Sestao a la seguent ronda...Al´80.. 2-0 pasava el Las Palmas B, al´90.. 2-1 pasava el Sestao, al´92... 3-1 pasava el Las Palmas B i al´94...3-2 Pasa l´històric Sestao a la ronda final....
Equip simpátic el Sestao, m´enrecordo del seu camp "Las Llanas", on he pogut anar a veure un Sestao-Sabadell cuan era petit...quins records!!!

Osti, es un mite el Sestao, recordo un Sabadell - Sestao a la NCA ,jo era un crio, en aquelles èpoques teniem paradeta de merchandaising a la porta del camp, inclòs del equip visitant, em vaig comprar una bandera del Sestao per transformar-la en una bandera del Joventut de Badalona xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat mss

• President
« Respondre #13 el: 11 de Juny de 2011, 15:45:54 pm »

Osti, es un mite el Sestao, recordo un Sabadell - Sestao a la NCA ,jo era un crio, en aquelles èpoques teniem paradeta de merchandaising a la porta del camp, inclòs del equip visitant, em vaig comprar una bandera del Sestao per transformar-la en una bandera del Joventut de Badalona xDD

Si, si, inclús recordo que era dur de pelar, equip rocós, típic Basc, que inclús estant a Segona A, rondava les primeres posicions, podríem dir que era l´Eibar dels ultims anys, pero va fer fallida i ja sabem que passa..
Molta sort al Sestao i tan de bò puji a Segona B si es que no es troba cap català a l´ultima ronda

PD: jaja, ostres per un moment m´he imaginat una bufanda del Sestao convertida en Penya i he pensat, QUIN FRIKI, no era mes fácil comprar una del Joventut directament?? jaja :xin-xin

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #14 el: 11 de Juny de 2011, 15:51:29 pm »
jajaja si,bastant friki xD però com que era petitó i vaig veure la bandera verda y negra li vaig suplicar el meu pare que me la comprés, ja que aqui Sabadell per aquelles èpoques era impossible trobar alguna cosa de la Penya xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 11 de Juny de 2011, 15:56:54 pm »

Si, si, inclús recordo que era dur de pelar, equip rocós, típic Basc, que inclús estant a Segona A, rondava les primeres posicions, podríem dir que era l´Eibar dels ultims anys, pero va fer fallida i ja sabem que passa..
Molta sort al Sestao i tan de bò puji a Segona B si es que no es troba cap català a l´ultima ronda

PD: jaja, ostres per un moment m´he imaginat una bufanda del Sestao convertida en Penya i he pensat, QUIN FRIKI, no era mes fácil comprar una del Joventut directament?? jaja :xin-xin

¿El Sestao River histórico, desde cuándo? Que el Sabadell ha jugado en Las Gaunas pues si pero con el Setao River, NO.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat mss

• President
« Respondre #16 el: 11 de Juny de 2011, 16:05:30 pm »

¿El Sestao River histórico, desde cuándo? Que el Sabadell ha jugado en Las Gaunas pues si pero con el Setao River NO.

Perdona Labtec, pero el Sestao es un mítico como la copa de un pino, lo que antes no se llamaba Sestao River sino solo Sestao e hizo quiebra.
El Sabadell se ha enfrentado en innumerables ocasiones contra el Sestao y su campo "Las Llanas" recuerdo que era tipo el del Europa...es una ciudad industrial total.

Tuvo su epoca gloriosa incluso jugando la Segunda A y ocupando puestos punteros, del 7 hacia arriba, como el Eibar de hace unos años... su indumentaria era y creo que sigue siendo verde i negra a rallas con pantalón negro, por eso el amigo PIPO recicló una bufanda para adaptarla al Joventut de Badalona..
Podría buscarte información en internet por si no me crees :beer2

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #17 el: 11 de Juny de 2011, 16:08:18 pm »
Labtec lo dice por eso precisamente, por que el histórico es el Sestao Sport y no el Sestao River actual, fundado en el 96, aunque si que sigue su estela en cuanto símbolos, colores, camiesta, estadio...  :beer2

Desconnectat mss

• President
« Respondre #18 el: 11 de Juny de 2011, 16:12:14 pm »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 11 de Juny de 2011, 16:13:14 pm »

¿El Sestao River histórico, desde cuándo? Que el Sabadell ha jugado en Las Gaunas pues si pero con el Setao River NO.

Perdona Labtec, pero el Sestao es un mítico como la copa de un pino, lo que antes no se llamaba Sestao River sino solo Sestao e hizo quiebra.
El Sabadell se ha enfrentado en innumerables ocasiones contra el Sestao y su campo "Las Llanas" recuerdo que era tipo el del Europa...es una ciudad industrial total.

Tuvo su epoca gloriosa incluso jugando la Segunda A y ocupando puestos punteros, del 7 hacia arriba, como el Eibar de hace unos años... su indumentaria era y creo que sigue siendo verde i negra a rallas con pantalón negro, por eso el amigo PIPO recicló una bufanda para adaptarla al Joventut de Badalona..
Podría buscarte información en internet por si no me crees :beer2

El Sestao Sport desapareció como cualquier otro equipo que lo ha hecho, lógicamente en la ciudad fundan otro nuevo Club pero que no tiene nada que ver con el anterior, de alguna forma hay que condenar las deudas, si no eso sería muy fácil y sencillo y no haría falta Ley Concursal ni nada por el estilo, el Sestao River es de 1996 y .
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia