Pel que tinc entès, la única reforma que es realitzarà a l'estadi és la instal.lació de torns a les entrades, doncs aquesta si és d'obligat cumpliment en el primer any a Segona A. Les entrades i carnets duràn un codi de barres que passarem per aquests torns, que substituiran les antigues "pistoletes".
Em sorprén que TV3 afirmi lo de les cadires... En tot cas, tan de bo fos veritat! Falta fa, doncs la imatge que donen els gols, amb la pintura tacada de brutícia és senzillament lamentable. Ni tornan a pintar aquestes grades ho millorem. Només cal que plogui uns quans dies més i ja hi tornem a ser! A la llarga és més econòmic instal.lar cadires que no pas estar pintant cada any...
El que no em queda clar, és la separació ben marcada de les diferents àrees de l'estadi: Gols, Tribuna, General, etc. Suposo que això, que deu costar pocs calers, si es podrà fer de forma immediata.
Per cert, una de les reclamacions del nostre míster, segons ell mateix va deixar caure a la ràdio, és que el club disposi d'un gimnàs a l'estadi perquè els jugadors s'hi puguin exercitar... Aquesta reforma si la farem, o no? I una botiga instal.lada ja de forma permanent?