Autor Tema: Cambios y reformas en la NCA  (Llegit 195502 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Obras en la NCA para la Liga Adelante
« Respondre #220 el: 28 de Agost de 2011, 10:16:00 am »
Desprès de la rajada per aquí el fòrum i per mail a l'Atenció al soci (on em varen contestar força amablement, haig de felicitar alguns canvis i haig de continuar demanant que es facin altres canvis:

-Primer que hi havia molta cua a l'entrada al camp, i això que no érem masses. O falten pistoles lectores o falta organització per fer el sistema d'entrada al camp.
Van millorar força, ja que vaig constatar que ara SABEN utilitzar les pistoles lectores, ja que tenen un discriminador de portes que ja SABEN fer servir.  :clap

-Segon, els lavabos oloraven a g*s mort. Suposo que fa mesos que per allà no hi va ningú de la directiva.
Els lavabos de general estaven en molt millor estat. Els de gols, veig que segueixen amb 'problemes'.

-Les valles de publicitat, desenganxades, algunes caigudes, altres a punt de caure.
Al matí vaig constatar que el propi Dinarès estava traient fustes d'una de les valles de publicitat trencades. Una altre de les que tenia localitzades, estava retirada.  :ok

-Els seients sense numerar correctament. Per sort, crec que serem quatre gats i no hem de patir per reclamar el nostre seient a l'estadi.
Les files i els seients, perfectament numerats a General. Falta potser posar quin bloc és cadascú, però això és ja més difícil.  :ok

-Enmig de general, del ciment, al costat d'unes escales, un arbre està sortint a la llum, començant una nova vida. Espectacular.
Transplantat.  :clap

-I el pitjor. A General no podrà accedir ninguna persona amb mobilitat reduïda. Impossible pujar les escales, impossible baixar les escales a algú amb crosses o cadira de rodes. Suposo que l'individu que ha 'pensat' en això, no té cap familiar impedit o amb problemes de mobilitat o directament no hi toca gaire.

-Veure com des de gol es pot entrar per el túnel d'ambulàncies, pujar les escales i accedir a general, també em va escalfar, ens prenen el pel o directament no saben ni que s'ha fet allà? Era tant fàcil com deixar aquell túnel per a sortida d'ambulàncies, entrada de discapacitats (el seu espai està allà, per cert) i sortida per a emergències.
Hi han posat dues tanques de publicitat, i un vigilant que a més les retira per que els discapacitats puguin accedir al lloc que tenen assignat. També em consta segons atenció al soci, que canviaran el tema aquest per a millorar-lo. 

-Cirereta final, els 10 minuts de cua per sortir de general. Espero que no hi hagi una desgracia a les grades aquesta temporada, per que hi podria haver morts i tot.
No ha canviat res. Ni van obrir les portes que donen dels seients de general cap al ciment dels gols ni res. A veure si a algun directiu se li encén la llumeta. :malament
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
Re:Cambios y reformas en la NCA
« Respondre #221 el: 28 de Agost de 2011, 15:50:35 pm »
sense ganes d crear polèmica només dir q el vàter que vaig anar del lateral vessava de mala manera i que amb una aixeta del lateral em vaig fer un tall a la mà. A veure si poden fixar-se una miqueta més amb aquestes coses i mirar que a principi de temporada totes les instal·lacions estiguin en correctes condicions.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #222 el: 28 de Agost de 2011, 15:58:24 pm »
 :scut :bandera

I el's Xiringuitos de la coca cola cuan funcionaran ? i había bastan-ta cua  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #223 el: 28 de Agost de 2011, 18:04:44 pm »
Una critica hacia los bares del campo una botellita de agua 2 euros estos quieren retirarse a noestra costa,pues con migo van apañaos a partir del  procsimo partido aguita de casa. :ko :ko :ko :ko :ko

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #224 el: 28 de Agost de 2011, 19:17:00 pm »
Canvis i reformes de l'estadi:

COSES POSITIVES:

- Em va agradar l'ordre i coordinació aplicat a la hora d'ubicar a la afició visitant a l'estadi. Inclús em va sorprendre el fet de que una família de l'Osca estigués ubicada al lateral i immediatament s'els avisés per part dels guardes de seguretat de que l'afició visitant l'estaven ubicant en el córner del gol sud junt a lateral.

- Em va agradar també que després de l'avís de que els números dels seients no es veien bé es coloquessin uns gomets clars i vistossos per a tots.

- Em va agradar que s'obrissin les portes de les valles de separació de lateral amb els gols per tal de facilitar el desallotjament dels aficionats de l'estadi.

COSES NEGATIVES:

- Segueixo pensant que en partits importants és insuficient la porta de l'Olímpia per a que entrin tots els aficionats de la zona lateral. Ahir no hi van haver aglomeracions però en algun partit important o contra algun rival important es pot liar una bona cua en aquell sector. Tan difícil és intentar obrir un segon accés per darrere de la graderia del lateral?

- Segueixo pensant que faltarien uns lavabos al lateral o bé ampliar els q hi han. Apart q aniria bé q s'arreglessin els desperfectes q hi han.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #225 el: 28 de Agost de 2011, 21:26:22 pm »
Imagineu que algun dia hi ha una emergència? La gent que hi ha a la part de baix de lateral com s'ho faria per a sortir? No hi ha cap boca per a poder sortir ràpid, has de pujar les escales i sortir per dalt del camp. I com s'ho farà una persona gran o disminuida per anar a la part de baix ?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #226 el: 28 de Agost de 2011, 22:22:24 pm »
-Enmig de general, del ciment, al costat d'unes escales, un arbre està sortint a la llum, començant una nova vida. Espectacular.

:w00t: Que bien, por fin podrá probar las sales minerales de la tierra, donde lo han trasplantado?  :mmmm :mmmm

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #227 el: 28 de Agost de 2011, 22:38:17 pm »

:w00t: Que bien, por fin podrá probar las sales minerales de la tierra, donde lo han trasplantado?  :mmmm :mmmm

No m'ho han dit, només em van dir que estava plantat al voltant de l'estadi. Em van assegurar que així va ser.  :wink2:

Imagineu que algun dia hi ha una emergència? La gent que hi ha a la part de baix de lateral com s'ho faria per a sortir? No hi ha cap boca per a poder sortir ràpid, has de pujar les escales i sortir per dalt del camp. I com s'ho farà una persona gran o disminuida per anar a la part de baix ?

Si passa això, o saltem al camp els que puguem o hi haurà una bona sangria.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #228 el: 28 de Agost de 2011, 22:45:35 pm »
A l'acta del partit d'ahir l'àrbitre va posar això :

4.- DEFICIENCIAS OBSERVADAS EN EL TERRENO DE JUEGO E INSTALACIONES
 Habiendo revisado las instalaciones deportivas se comprueba como la sala de control de dopaje no cumple con la estructura y condiciones establecidas en la legislación vigente. Los banquillos existentes no tienen la capacidad adecuada, por ello se han tenido que ampliar para el partido con sillas adicionales contiguas, quedando la delimitación del área técnica pequeña, no cubriendo toda la superficie necesaria.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2214
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #229 el: 28 de Agost de 2011, 22:55:58 pm »

Habiendo revisado las instalaciones deportivas se comprueba como la sala de control de dopaje no cumple con la estructura y condiciones establecidas en la legislación vigente. Los banquillos existentes no tienen la capacidad adecuada, por ello se han tenido que ampliar para el partido con sillas adicionales contiguas, quedando la delimitación del área técnica pequeña, no cubriendo toda la superficie necesaria.

I  ara que?? Ens caurà una sanció economica?? o tenim també un termini per adaptar la sala de control de dopatje??? :mmmm :mmmm
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #230 el: 28 de Agost de 2011, 23:16:47 pm »
El Arbi tiene razón, lo de los banquillo ya lo avisé yo, que eran un poco una m*****

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #231 el: 28 de Agost de 2011, 23:39:45 pm »

Lo del banquillo es algo que a mi también me sorprendió, recuerdo cuando subieron Girona y Huesca que fue lo primero que c****n, y en nuestro caso basta con vaciar de tierra el espacio que queda enracholado a los lados del banquillo ya existente, justo donde se colocan las sillas estas de plástico que dan una imagen lamentable.

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #232 el: 29 de Agost de 2011, 02:23:54 am »
Otro cambio que vi y que no se si se ha mencionado, es que han cambiado los carteles de las puertas de acceso, que ya iba siendo hora de cambiar los carteles aquellos de heineken que ni se veia ya nada (supongo que por que dejarían de pagar) y estaban a cuadros arlequinados de color verde... ahora ya son más modernos y mucho mejores que los otros, personalmente me gustan mucho más los de ahora.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #233 el: 29 de Agost de 2011, 17:05:17 pm »
Sóc soci de tribuna, i el tema banquetes és per fer-s'ho mirar! Suposo que el club tindrà coneixement del contingut d'aquesta acta i amb l'Ajuntament se li donarà una solució... D'altra banda, pel que sembla, la punyetera taula de la sala de premsa continua sense canviar-se, o és que la sala de premsa encara no està acabada? Continuem donant una imatge, en determinats temes, que caldria resoldre aviat, i més quan estem parlant de temes que tampoc crec que costi tant subsanar, però que per la imatge del club són importants.
No es convé, però gens ni mica, que cada partit ens fagin una acta denunciant la no conveniència de les nostres instal.lacions, no se si m'enteneu... Després vindran les lamentacions i les sospites que a nivell federatiu no els caiem gens bé... Posem-nos les piles i evitem problemes futurs, per autèntiques collonades!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #234 el: 29 de Agost de 2011, 17:46:13 pm »
Sobre la sala de prensa se dijo que seiba a reformar entera y que estaria lista para el mes de octubre

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #235 el: 29 de Agost de 2011, 17:47:22 pm »
A ver, la sala de prensa que se está haciendo no es una reforma de la actual? O sea, está en otro sitio?

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #236 el: 29 de Agost de 2011, 17:50:42 pm »
Donde sera ese otro sitio sera mas grande

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
« Respondre #237 el: 11 de Setembre de 2011, 19:46:16 pm »
Desconec si aquesta noticia ja ha estat comentada en un altre post, almenys jo no l'he sabut tobar. Llegiu-la i flipeu!!!

Las porterías de la Nova Creu Alta, más bajas de lo normal

El partido Sabadell-Cartagena se pudo disputar tras firmar ambos equipos un documento dando su consentimiento · El club arlequinado, obligado a subsanar el problema ante el Hércules-

Una curiosa circunstancia sucedió en el partido entre el Sabadell y el Cartagena. El colegiado del partido, el castellano-leonés Valdés Aller, vio anomalías en las porterías de la Nova Creu Alta y sacó la cinta métrica. Y comprobó que las medidas son antireglamentarias. Los largueros estaban ocho centímetros más bajos de lo normal.

Así lo reflejó el árbitro en el acta: "Se observa que en la parte media de las mismas mide 2,36 y 2,37 respectivamente. Se informa a ambos delegados de las anomalías encontradas y ante la imposibilidad de la subsanación de las mismas, se redacta un documento haciéndoles partícipes de la decisión de disputar el encuentro. Dicho documento se remite tanto a la R.F.E.F. como al C.T.A".

Así, se disputó el partido, pero el club está obligado a cambiar las porterías para el próximo encuentro, el día 25 de septiembre ante el Hércules.

FONT: Diari MARCA.

No us sembla al.lucinant????????? Quants anys portem jugant amb aquestes porteries?????????? Em sembla URGENT que es fagi una auditoria de l'estadi, amb una revisió en profunditat de l'estat i condicions de totes les nostres instal.lacions! No podem estar cada jornada que juguem a casa amb un acta desfavorable respecte el nostre estadi! Qui hagi de fer alguna cosa al respecte que la fagi i aviat! Gràcies!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #238 el: 11 de Setembre de 2011, 19:59:29 pm »
Llavors el xut de Lanzarote s'hagués colat per tot l'escaire.

Bromas a part, ens poden sancionar???
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
« Respondre #239 el: 11 de Setembre de 2011, 20:08:14 pm »
En principi, davant la impossibilitat de poder subsanar aquest problema de forma immediata, els dos equips van acordar jugar. Desconec si la Federació actuarà d'ofici i ens caurà una sanció. El que és segur és que pel proper partit amb l'Hércules això ha d'estar del tot subsanat.  De totes maneres, ja ens van advertir que les banquetes no eren les adequades, tampoc la sala anti-doping i ara les porteries... Crec que estem jugant amb foc i en podem acabar cremant... :no: