Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.
m'encanta el resultat i la visió de tot .... però m'ho sembla a mi o el numero 3 en l'any ha quedat massa a prop del 0?? o és només un efecte òptic ??
Yo, lo cambiaria ya que los numeros del equipo local, los numeros 3- 4- 5 y posiblemente el 6 tienen que estar bien engrasados ya que funcionarán mucho.ILUSIÓN TOTAL.
Cita de: soler en 07 de Agost de 2012, 10:48:01 amm'encanta el resultat i la visió de tot .... però m'ho sembla a mi o el numero 3 en l'any ha quedat massa a prop del 0?? o és només un efecte òptic ??Es un efecte optic per veures be la foto s'hagues de haver agafat des de el gol sud darrera la porteria
Cita de: Inda en 07 de Agost de 2012, 10:55:59 amCita de: soler en 07 de Agost de 2012, 10:48:01 amm'encanta el resultat i la visió de tot .... però m'ho sembla a mi o el numero 3 en l'any ha quedat massa a prop del 0?? o és només un efecte òptic ??Es un efecte optic per veures be la foto s'hagues de haver agafat des de el gol sud darrera la porteria Doncs a mi no em sembla un efecte óptic. Crec que el 3 està massa a prop de les escales...
Cita de: J.R.G. en 07 de Agost de 2012, 20:39:51 pmCita de: Inda en 07 de Agost de 2012, 10:55:59 amCita de: soler en 07 de Agost de 2012, 10:48:01 amm'encanta el resultat i la visió de tot .... però m'ho sembla a mi o el numero 3 en l'any ha quedat massa a prop del 0?? o és només un efecte òptic ??Es un efecte optic per veures be la foto s'hagues de haver agafat des de el gol sud darrera la porteria Doncs a mi no em sembla un efecte óptic. Crec que el 3 està massa a prop de les escales... Bé, demá porte un metre i ho mesurarem
Queda fatal!! Si aún están los operarios deberían mover el 3, es de sentido común. Tal y como está ahora, el 3 lo desgracia todo. Si consiguen moverlo quedará perfecto.