És més... escolteu al propi president en el 'A BONA HORA' de Ràdio Sabadell, on ho diu tot ben clar:
http://www.radiosabadell.fm/RSPodcast-V1.0/audio/dpk_6982_15.mp3 Escolteu també a Xavi Andreu i la seva referència a la professionalització del club. Així de clar, hem d'abandonar els vicis de club petit i començar a fer la feina com cal. Bé, com estan fent a l'àrea esportiva i econòmica.
Suposem que convindrem que tot i haver-hi "detalls", la valoració global de la tasca realitzada per la Junta Directiva durant aquesta temporada és molt positiva....un "miracle" autèntic amb el primer equip i un Futbol-Base que cada any va a més en quant a resultats però també en quant a idea de joc i auto-estima....econòmicament s´ha complert....Així doncs ?
Jo no he dit pas que la temporada sigui un desastre. He dit les coses que he vist bé i les coses que es poden millorar. Si basem tot només en la part esportiva i l'actualitat econòmica i oblidem la resta, no tenim futur. El club és un conjunt de totes les àrees que hi han a la directiva, no només de dos o tres. Per mi, ha estat força bé tot, però millorable.
Si parlem de "coses a millorar", trobo perfecte que se´n parli, si ho enfoquem com una espècie de "memorial de greujes", ho trobo francament injust....
A mi em veuràs criticar positivament i donant idees, no caps a tallar. El tema de tallar caps, no és la meva feina. Però coses com el tema de les invitacions, s'ha de regular, estar-hi més a sobre i si cal eliminar fins i tot les que tenim els socis (canviant-ho per exemple per que poguem comprar entrades més barates durant X partits).
I afegiré que mai he pagat tant a gust les 3 jornades econòmiques com aquest any....
Si els últims 5 minuts l'Eibar hagués marcat una de les que va tenir també? També les pagues a gust sabent que tu les pagues i hi ha gent que entra de franc?
I si tant a gust les has pagat, doncs de pas invita'm a les properes a mi, que així també les pagaré a gust.
Jo prefereixo pagar-ho amb el carnet i així ens oblidem de jornades econòmiques i ens evitem xanxullos amb el tema invitacions.
El president, ja podria posar les entrades a 10€ per aquest dissabte.
Això, ja ho han fet, aquest diumenge, la entrada general és a 10€.