Autor Tema: JOAN SOTERAS, UN DELS MILLORS PRESIDENTS DE LA HISTÒRIA DEL CES??  (Llegit 8162 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re:JOAN SOTERAS, UN DELS MILLORS PRESIDENTS DE LA HISTÒRIA DEL CES??
« Respondre #20 el: 31 de Maig de 2011, 21:58:31 pm »
Soteras amb un bé alt va tirant.

Sobren els violents, sobren els enxufats al club i futbol base i els que van donant invitacions en jornades econòmiques i van entrant a gent sense pagar i també falten idees i ganes de fer-les.Dintre d'uns dies posaré exemples i dades per que veges lo que sobra, jordi.g.

eso no pasa por que este el Soteras estamos de acuerdo en que tendria que erradicarlo pero eso viene de años y no uno ni dos atras, varios años hace que pasa eso en este club  :beer2 :beer2

Totalment d'acord, però també ha tingut 5 anys per arreglar estes coses dels violents, i de pas liquidar Gines, Carles Soy, Ribas i Miquels Arroyos, que tants mal foten a la massa social i a l'economia del club. Per açò no le poso un notable alt.  :beer2

HO Sento......

Però no estic gens d'acord que en aquests moments es despotriqui d'unes persones d'una més que reconeguda fidelitat als nostres colors... :bandera

JA SOM A SEGONA A....

Si us plau...ARA NO TOCA !!!....Com deia aquell....

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #21 el: 31 de Maig de 2011, 21:59:00 pm »
Nuestro Presidente Joan Soteras durante el actual mandato se ha propuesto unos objetivos que hasta el momento va cumpliendo, nos sacó de la 3ª División y ya estamos en la 2ª "A" y eso no es fácil de conseguir, lo logrado hasta el momento, coloca a nuestro Presidente entre los mejores dirigentes que hemos tenido en la centenaria historia de nuestro Club.

Hay materias en las que todavía tiene que mejorar,  como puede ser el trato y la relación con los socios que sin ser mala pudiera ser mucho mejor, la falta de un buen sponsor obliga a una aportación mayor a la masa social, no se trabaja el merchandising todo lo bien que se pudiera y el rendimiento económico en esta faceta deja mucho que desear. Se está trabajando para sacar y devolver a la cantera al lugar que le corresponde pero estamos en el camino y todavía hay mucho por recorrer en esta materia.

Ha logrado una buena relación con los Clubs del entorno y por ello se está sacando un resultado positivo.

El camino que falta por recorrer si el resultado es el apetecido y los objetivos se alcanzan puede ser que al final del trayecto sea el mejor Presidente de la historia pero eso está por venir y será el trabajo del día a día que nos permita ir logrando los futuros  proyectos, ampliar la masa social, subir a 1ª división y, sobre todo consolidar al Club en las categorías de la LFP. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #22 el: 31 de Maig de 2011, 22:05:53 pm »
Doncs avui en un quiosc, m'han dit que sí que es farà dvd, però encara no el tenien a punt...

Ni tenen capacitat per fer-ho ni els importa gaire. Total, quan les falti pasta, ja la demanaran a l'ajuntament.

Només un apunt....quan varem fer la promoció d'ascens de tercera a segona B, després del doble descens...ni Ràdio Sabadell va retrenmetre cap partit del Sabadell d'aquella promoció....era un moment super-delicat...i l'únic mitjà que va estar en tot moment informant del Sabadell I DE FORMA EXHAUSTIVA....va ser precisament DIARI DE SABADELL

Estàs parlant d'una collonada d'anys i els temps canvien i evolucionen.

P.D.: Gràcies Ràdio Matadepera per quan no feien els partits per la Ràdio, ells apostaven per naltes.

SI...gracies RADIO MATADEPERA...amb aixó tens tota la raó...però....et diré que no cal que et "piquis"....i no cal que continuis despotricant....

Ni el sr. Bustos s'ho mereix...ni el Diari de Sabadell...ni la Gina..ni el Miquel...ni el Ribes...ni el Juvenal...ni la Fundació...VAja crec jo....

Gaudeix...i deixa gaudir...

VISCA EL SABADELL  :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #23 el: 31 de Maig de 2011, 22:12:50 pm »
Por cierto, se me olvidaba mencionar lo mal que se ha gestionado siempre el paso de jugadores por el Club, ya es hora de sacar un rendimiento económico por el traspaso de los jugadores, rendimiento económico que nos serviría para tener liquidez en los futuras incorporaciones de jugadores, si vemos a los equipos modestos de la LFP, muchas veces salvan la temporada económica traspasando algunos de sus jugadores, aquí el Sr. Soteras tiene mucho que hacer para logras este propósito. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

jordix2

• Visitant
« Respondre #24 el: 31 de Maig de 2011, 22:32:16 pm »
Doncs avui en un quiosc, m'han dit que sí que es farà dvd, però encara no el tenien a punt...

Ni tenen capacitat per fer-ho ni els importa gaire. Total, quan les falti pasta, ja la demanaran a l'ajuntament.

Només un apunt....quan varem fer la promoció d'ascens de tercera a segona B, després del doble descens...ni Ràdio Sabadell va retrenmetre cap partit del Sabadell d'aquella promoció....era un moment super-delicat...i l'únic mitjà que va estar en tot moment informant del Sabadell I DE FORMA EXHAUSTIVA....va ser precisament DIARI DE SABADELL

Estàs parlant d'una collonada d'anys i els temps canvien i evolucionen.

P.D.: Gràcies Ràdio Matadepera per quan no feien els partits per la Ràdio, ells apostaven per naltes.

SI...gracies RADIO MATADEPERA...amb aixó tens tota la raó...però....et diré que no cal que et "piquis"....i no cal que continuis despotricant....

Ni el sr. Bustos s'ho mereix...ni el Diari de Sabadell...ni la Gina..ni el Miquel...ni el Ribes...ni el Juvenal...ni la Fundació...VAja crec jo....

Gaudeix...i deixa gaudir...

VISCA EL SABADELL  :bandera

Més clar impossible! :clap

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 31 de Maig de 2011, 22:41:57 pm »

Sobren els violents, sobren els enxufats al club i futbol base i els que van donant invitacions en jornades econòmiques i van entrant a gent sense pagar i també falten idees i ganes de fer-les.Dintre d'uns dies posaré exemples i dades per que veges lo que sobra, jordi.g.

eso no pasa por que este el Soteras estamos de acuerdo en que tendria que erradicarlo pero eso viene de años y no uno ni dos atras, varios años hace que pasa eso en este club  :beer2 :beer2

Totalment d'acord, però també ha tingut 5 anys per arreglar estes coses dels violents, i de pas liquidar Gines, Carles Soy, Ribas i Miquels Arroyos, que tants mal foten a la massa social i a l'economia del club. Per açò no le poso un notable alt.  :beer2

HO Sento......

Però no estic gens d'acord que en aquests moments es despotriqui d'unes persones d'una més que reconeguda fidelitat als nostres colors... :bandera

JA SOM A SEGONA A....

VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Una pregunta, doncs. Quan toca? Podem tenir llibertat d'expressió? Alguns hem callat fins aconseguir pujar, que era l'objectiu de la temporada, i per mi, ara toca queixar-nos de les coses que no veiem bé.

Em nego a pagar 3 carnets (el meu i el dels meus dos fills) com pago i a pagar 3 jornades econòmiques per que desprès aquestes persones (i alguna més), vagin donant invitacions en jornades econòmiques i vagin donant invitacions a gent que només va al camp quan els regalen les entrades.

Em nego a veure el nostre futbol base amb endollats en varies categories, és molt penós que anem així fa anys. Si algú ha de jugar a la nostre base han de ser jugadors capacitats i no 'fills de' o 'amics de'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #26 el: 31 de Maig de 2011, 23:46:46 pm »
Yo creo que sí que puede que sea el momento ahora que vamos a dar un gran salto de calidad. Los que tenéis más cosas que decir podríais crear un post para ello, yo lo vería perfecto. Creo que hay muchas cosas a mejorar sobre todo y como se ha dicho en el área social, de marketing o de merchandising y que hay gente por aquí que tiene bastantes y buenas ideas que parece ser que a la Directiva muchas veces le faltan. Lo bueno sería debatir antes de que el 9 de Junio nos peguen la primera en la frente con los carnets.  :beer2

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #27 el: 01 de Juny de 2011, 00:01:54 am »

HO Sento......

JA SOM A SEGONA A....

Una pregunta, doncs. Quan toca? Podem tenir llibertat d'expressió? Alguns hem callat fins aconseguir pujar, que era l'objectiu de la temporada, i per mi, ara toca queixar-nos de les coses que no veiem bé.

Em nego a pagar 3 carnets (el meu i el dels meus dos fills) com pago i a pagar 3 jornades econòmiques per que desprès aquestes persones (i alguna més), vagin donant invitacions en jornades econòmiques i vagin donant invitacions a gent que només va al camp quan els regalen les entrades.

Em nego a veure el nostre futbol base amb endollats en varies categories, és molt penós que anem així fa anys. Si algú ha de jugar a la nostre base han de ser jugadors capacitats i no 'fills de' o 'amics de'.

De quina llibertat d'expressió parles...de la teva o de la meva...?

D'acord amb moltes de les coses que dieu, pe´`o en altres repeteixo...apel.la nt a la llibertat d'expresió....ja no n'estic tant...i repeteixo el meu punt de vista...en aquests moments encara menys....i remarco que és el meu punt de vista...i res més....evidentment no tinc en aquests moments cap mena de ganes de polèmica  :beer2

Si cal ja parlarem més endavant...segur que també tindrem alguns temes que ens aproparan...

TOT PEL SABADELL  :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 01 de Juny de 2011, 00:09:21 am »
De quina llibertat d'expressió parles...de la teva o de la meva...?

De la meva, la que (de nou) intentes que no pugui expressar amb una frase com:

I ara, respon, quan toca? S'han aconseguit els objectius de la temporada. Quan toca doncs?

Quan les coses es van aplaçant i no es parlen, segueixen igual. Quan toca millorar les coses que no van bé, doncs?

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #29 el: 01 de Juny de 2011, 00:18:22 am »
Ja t'ho he dit...és el meu punt de vista...i el meu comentari en aquests fórum d'opinió...res més...

Si tu creus QUE TOCA ARA .....Endavant !!!!!!

NO FALTARIA MÉS...Pots començar.... :xin-xin...o continuar...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 01 de Juny de 2011, 00:28:27 am »
Ja t'ho he dit...és el meu punt de vista...i el meu comentari en aquests fórum d'opinió...res més...

Si, però no m'has respòs la meva pregunta: Segons tu, QUAN TOCA?

Més que tot, potser tens raó i tot, i el millor és que seguim funcionant esportivament igual de bé i el demés igual que un equip de barri.
« Darrera modificació: 01 de Juny de 2011, 00:38:52 am per birrero »

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #31 el: 01 de Juny de 2011, 00:42:59 am »

Si, però no m'has respòs la meva pregunta: Segons tu, QUAN TOCA?

Saps...que segurament ni m'ho he plantejat...no cal que m'apretis....

T'HO DEIXO MOLT CLAR !!!!!!!!!!!....COM QUE LES CRÍTIQUES NO VENEN DE LA MEVA PART....I SIMPLEMENT HE FET UN COMENTARI.....Que com a resposta ha rebut que condiciono la llibertat d'expresió...et repeteixo....que aquesta ni de bon tros era la meva intenció...Valga'm Déu...simplement pensava que era moment de gaudir d'alló que des de fa tants i tants anys volíem assolir...i que finalmemt....HEM ACONSEGUIT...L'ANHELAT ASCENS A LA SEGONA DIVISIÓ. Sóc feliç de veure al meu Sabadell de nou a l'èlit....

De tota manera et repeteixo, si tu i altres aficionats penseu que AQUEST ÉS EL MOMENT....ENDAVANT !!!!...NO FALTARIA MÉS...En el meu cas molt de gust de participar de les vostres apreciacions...que evidentment...i no ho dubto gens...seran per poder millorar aspectes de la gestió del nostre estimat CENTRE D'ESPORTS. :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 01 de Juny de 2011, 01:02:19 am »

T'HO DEIXO MOLT CLAR !!!!!!!!!!!....COM QUE LES CRÍTIQUES NO VENEN DE LA MEVA PART....I SIMPLEMENT HE FET UN COMENTARI.....Que com a resposta ha rebut que condiciono la llibertat d'expresió...et repeteixo....que aquesta ni de bon tros era la meva intenció...Valga'm Déu...simplement pensava que era moment de gaudir d'alló que des de fa tants i tants anys volíem assolir...i que finalmemt....HEM ACONSEGUIT...L'ANHELAT ASCENS A LA SEGONA DIVISIÓ. Sóc feliç de veure al meu Sabadell de nou a l'èlit....

De tota manera et repeteixo, si tu i altres aficionats penseu que AQUEST ÉS EL MOMENT....ENDAVANT !!!!...NO FALTARIA MÉS...En el meu cas molt de gust de participar de les vostres apreciacions...que evidentment...i no ho dubto gens...seran per poder millorar aspectes de la gestió del nostre estimat CENTRE D'ESPORTS.

Veus, no costa res aclarir les coses. Escriure és gratuït i llegir és enriquidor. A mi, la frase 'Ara no toca', em sembla inadequada ara, i sempre m'ha semblat una coacció a la llibertat d'expressió.

Segurament no et planteges criticar una gestió desprès d'un ascens, però altres si que ens ho plantegem. I jo, personalment m'ho plantejo i ho faig PER MILLORAR la gestió del club, per fer un club on no es perdi ni un duro i poder establir-nos sense problemes a Segona A.

El dissabte vaig patir com una partera, sobretot els últims minuts. Vaig explotar d'alegria i vaig còrrer des del fons on era l'afició de l'Eibar fins la nostre per la gespa com mai he corregut, amb tota la festa, fins i tot ens vàrem abraçar el regidor d'esports Ayuso i jo... sorprenent, però si. Desprès al túnel de vestuaris vaig ajudar a entrar a Joan Soteras, que estava marejat, i al final el vaig trobar al pàrquing on teníem els dos el cotxe i no el vaig apretar. Per mi, aquells no eren els moments.

Ara, amb l'ascens aconseguit i el cap més fred, és quan cal JA començar a treballar i començar a demanar que es facin bé les coses que no s'estan fent bé. El dia que vulguis, t'ensenyo la col·lecció d'invitacions en jornades econòmiques o del dia del play-off a casa que tinc guardades per portar al president i que vegi que per allà s'escapen molts calés. Tota la part final de la temporada m'he mossegat la llengua, però ara, amb tot aconseguit, crec que és el moment de fer paleses les queixes de les coses que no van bé, no quan la pilota torni a rodar...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #33 el: 01 de Juny de 2011, 01:30:04 am »
Hem d'intentar incorporar a la directiva gent més jove, dinàmica i amb idees fresques, i fer fora a la gent que ha dit el company sexeibirra, perquè té tota la raó. Invitacions amunt i aball, incorporacions sospotoses al futbol base... crec que és hora de donar un cop a sobre de la taula i plantejar-se seriosament què hem de fer. Recordo així, que jugarem en una lliga profesional i que dins d'aquesta directiva ja tenim a grans professionals, però sobra gent que de professional no en té res...

Així mateix, li poso un Bé alt també a Joan Soteras, capaç de portar un equip des de 3a a 2a A en 5 anys, sanejar comptes, i no endeutar al club. Un gran treball econòmic fet per ell i per l'àrea jurídica i econòmica del club!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #34 el: 01 de Juny de 2011, 07:46:48 am »

De tota manera et repeteixo, si tu i altres aficionats penseu que AQUEST ÉS EL MOMENT....ENDAVANT !!!!...NO FALTARIA MÉS...En el meu cas molt de gust de participar de les vostres apreciacions...que evidentment...i no ho dubto gens...seran per poder millorar aspectes de la gestió del nostre estimat CENTRE D'ESPORTS.

Veus, no costa res aclarir les coses. Escriure és gratuït i llegir és enriquidor. A mi, la frase 'Ara no toca', em sembla inadequada ara, i sempre m'ha semblat una coacció a la llibertat d'expressió.

Segurament no et planteges criticar una gestió desprès d'un ascens, però altres si que ens ho plantegem. I jo, personalment m'ho plantejo i ho faig PER MILLORAR la gestió del club, per fer un club on no es perdi ni un duro i poder establir-nos sense problemes a Segona A.

El dissabte vaig patir com una partera, sobretot els últims minuts. Vaig explotar d'alegria i vaig còrrer des del fons on era l'afició de l'Eibar fins la nostre per la gespa com mai he corregut, amb tota la festa, fins i tot ens vàrem abraçar el regidor d'esports Ayuso i jo... sorprenent, però si. Desprès al túnel de vestuaris vaig ajudar a entrar a Joan Soteras, que estava marejat, i al final el vaig trobar al pàrquing on teníem els dos el cotxe i no el vaig apretar. Per mi, aquells no eren els moments.

Ara, amb l'ascens aconseguit i el cap més fred, és quan cal JA començar a treballar i començar a demanar que es facin bé les coses que no s'estan fent bé. El dia que vulguis, t'ensenyo la col·lecció d'invitacions en jornades econòmiques o del dia del play-off a casa que tinc guardades per portar al president i que vegi que per allà s'escapen molts calés. Tota la part final de la temporada m'he mossegat la llengua, però ara, amb tot aconseguit, crec que és el moment de fer paleses les queixes de les coses que no van bé, no quan la pilota torni a rodar...

Suposem que convindrem que tot i haver-hi "detalls", la valoració global de la tasca realitzada per la Junta Directiva durant aquesta temporada és molt positiva....un "miracle" autèntic amb el primer equip i un Futbol-Base que cada any va a més en quant a resultats però també en quant a idea de joc i auto-estima....econòmicament s´ha complert....Així doncs ?

Si parlem de "coses a millorar", trobo perfecte que se´n parli, si ho enfoquem com una espècie de "memorial de greujes", ho trobo francament injust....

I afegiré que mai he pagat tant a gust les 3 jornades econòmiques com aquest any....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #35 el: 01 de Juny de 2011, 09:52:30 am »

AMEN!

Amb aixó i de l'enxufisme al futbol base, estic molt d'acord.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #36 el: 01 de Juny de 2011, 10:00:06 am »

Ah! I per cert...

El president, ja podria posar les entrades a 10€ per aquest dissabte.
I amb part de la recaptació, organitzar una macrobotifarrada abans del partit per a socis i aficionats pagant el club.

Donc, seria el millor president. Amb la panxa plena...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 01 de Juny de 2011, 10:19:56 am »
És més... escolteu al propi president en el 'A BONA HORA' de Ràdio Sabadell, on ho diu tot ben clar:

http://www.radiosabadell.fm/RSPodcast-V1.0/audio/dpk_6982_15.mp3 Escolteu també a Xavi Andreu i la seva referència a la professionalització del club. Així de clar, hem d'abandonar els vicis de club petit i començar a fer la feina com cal. Bé, com estan fent a l'àrea esportiva i econòmica.

Suposem que convindrem que tot i haver-hi "detalls", la valoració global de la tasca realitzada per la Junta Directiva durant aquesta temporada és molt positiva....un "miracle" autèntic amb el primer equip i un Futbol-Base que cada any va a més en quant a resultats però també en quant a idea de joc i auto-estima....econòmicament s´ha complert....Així doncs ?

Jo no he dit pas que la temporada sigui un desastre. He dit les coses que he vist bé i les coses que es poden millorar. Si basem tot només en la part esportiva i l'actualitat econòmica i oblidem la resta, no tenim futur. El club és un conjunt de totes les àrees que hi han a la directiva, no només de dos o tres. Per mi, ha estat força bé tot, però millorable.

Si parlem de "coses a millorar", trobo perfecte que se´n parli, si ho enfoquem com una espècie de "memorial de greujes", ho trobo francament injust....

A mi em veuràs criticar positivament i donant idees, no caps a tallar. El tema de tallar caps, no és la meva feina. Però coses com el tema de les invitacions, s'ha de regular, estar-hi més a sobre i si cal eliminar fins i tot les que tenim els socis (canviant-ho per exemple per que poguem comprar entrades més barates durant X partits).

I afegiré que mai he pagat tant a gust les 3 jornades econòmiques com aquest any....

Si els últims 5 minuts l'Eibar hagués marcat una de les que va tenir també? També les pagues a gust sabent que tu les pagues i hi ha gent que entra de franc?

I si tant a gust les has pagat, doncs de pas invita'm a les properes a mi, que així també les pagaré a gust.  :wink2:

Jo prefereixo pagar-ho amb el carnet i així ens oblidem de jornades econòmiques i ens evitem xanxullos amb el tema invitacions.

El president, ja podria posar les entrades a 10€ per aquest dissabte.

Això, ja ho han fet, aquest diumenge, la entrada general és a 10€.  :ok
« Darrera modificació: 01 de Juny de 2011, 13:14:04 pm per birrero »

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #38 el: 02 de Juny de 2011, 20:19:41 pm »
Ni el sr. Bustos s'ho mereix...ni el Diari de Sabadell...ni la Gina..ni el Miquel...ni el Ribes...

Et confons. De tot este nivelón en parlava ací: Si és que quan se raja dels vostres amiguetes, com perdeu els nervis.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #39 el: 02 de Juny de 2011, 21:11:34 pm »
Ni el sr. Bustos s'ho mereix...ni el Diari de Sabadell...ni la Gina..ni el Miquel...ni el Ribes...

Et confons. De tot este nivelón en parlava ací: Si és que quan se raja dels vostres amiguetes, com perdeu els nervis.

No t'enganyis SexeiBirra...ni són els meus amiguetes....ni MAI amb els molts anys que sóc soci d'aquesta entitat he rebut cap mena de favor d'ells...ni invitacions ni res de res....és més en més d'una d'una ocasió he criticat en aquest fórum....hi ha proves...la gestió del Sr. Arroyos.

He criticat la seva gestió, però mai m'he atrevit a dir que sobren....en alguns moments de la nostra travesia pel desert...i quan ningú volia gestionar el nostre Club....ell s'hi va posar....Mai m'ha agradat el seu tarannà, però mai podre dubtar de l'estima que sent pels nostres colors...demostrada fins i tot fotent-hi calers. Per tant en aquests moments d'il.lusió i d'haver lograt allò que tots volíes...és adir el retorn al futbol professional...pens o que no és, ni molt menys, el moment de restar....ans tot el contrari SUMAR,SUMAR I SUMAR...pel bé del nostre estimat SABADELL :bandera