Autor Tema: PATROCINADORES TEMP:2011-2012  (Llegit 57245 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:PATROCINADORES TEMP:2011-2012
« Respondre #100 el: 25 de Agost de 2011, 15:51:08 pm »
Ahora que ya es seguro que empieza la liga, preocupante la falta de patrocinador principal. Por lo que se ve, comenzaremos la liga sin publicidad en la parte delantera de la camiseta. Esperemos que en pocos días este tema se solucione.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 819
« Respondre #101 el: 26 de Agost de 2011, 09:13:54 am »
Con un poco de rionía, yo diria que podríamos buscar una empresa de publicidad, nosotros la promocionamos y ellos nos gestionan el marketing, así ambos estamos obligados a obtener buenos resultados para continuar con la relación...

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #102 el: 26 de Agost de 2011, 19:01:05 pm »
Estoy viendo el partido GIRONA  hELCHE y veo que en el campo hay mucha publicidad de la caixa de pensions........... ...............noso tros es que somos tontos. :paret :paret :paret :paret :paret :paret

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #103 el: 26 de Agost de 2011, 19:22:19 pm »
Yo tambien lo estoy viendo y tambien he podido ver las publicidades estas que se han puesto de moda a los lados de la porteria.. de Burguer King.. donde estan las nuestras? Tambien hay publicidad de el9ESPORTIU el nuevo diario.. nosotros ya las tenemos ? :confused:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #104 el: 26 de Agost de 2011, 19:24:50 pm »
Yo tambien lo estoy viendo y tambien he podido ver las publicidades estas que se han puesto de moda a los lados de la porteria.. de Burguer King.. donde estan las nuestras? Tambien hay publicidad de el9ESPORTIU el nuevo diario.. nosotros ya las tenemos ? :confused:

Tigues en conte que aquest diari es de Girona per això hi deu haver mes propaganda  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #105 el: 26 de Agost de 2011, 19:29:50 pm »
Estoy viendo el partido GIRONA  hELCHE y veo que en el campo hay mucha publicidad de la caixa de pensions........... ...............noso tros es que somos tontos. :paret :paret :paret :paret :paret :paret

Hay que tener en cuenta que la antigua Caixa Girona, ahora es Caixa Pensions, por lo que es logico que tengan bastante publicidad , como nosotros tenemos de Unin, antigua Caixa Sabadell

la meva sang és arlequinada

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #106 el: 27 de Agost de 2011, 09:49:58 am »

Tigues en conte que aquest diari es de Girona per això hi deu haver mes propaganda  :mmmm

S'edita a Girona, però es pot aconseguir a qualsevol kiosk del Vallès i consultar a moltes biblioteques...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #107 el: 28 de Agost de 2011, 11:02:18 am »
Estoy viendo el partido GIRONA  hELCHE y veo que en el campo hay mucha publicidad de la caixa de pensions........... ...............nosotros es que somos tontos. :paret :paret :paret :paret :paret :paret

Hay que tener en cuenta que la antigua Caixa Girona, ahora es Caixa Pensions, por lo que es logico que tengan bastante publicidad , como nosotros tenemos de Unin, antigua Caixa Sabadell

Puedes que tengas razón, he visto varios partidos televisados y por ejemplo el Granada lleva "Caja Rural" el Huesca Caja3, etc., aquí parece ser que de momento no encontramos que ponernos en la camiseta que nos deje una buena cantidad de dinero que nos ayude a cerrar el presupuesto.

:mmmm    :ostres
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #108 el: 28 de Agost de 2011, 13:38:57 pm »
Estoy viendo el partido GIRONA  hELCHE y veo que en el campo hay mucha publicidad de la caixa de pensions........... ...............nosotros es que somos tontos. :paret :paret :paret :paret :paret :paret

Puedes que tengas razón, he visto varios partidos televisados y por ejemplo el Granada lleva "Caja Rural" el Huesca Caja3, etc., aquí parece ser que de momento no encontramos que ponernos en la camiseta que nos deje una buena cantidad de dinero que nos ayude a cerrar el presupuesto.

:mmmm    :ostres

Aquí tenim a Unnim, que amb unes tanques a Tribuna, ja compleix. També a la Fundació de l'Esport Sabadellenc hi ha representació de La Caixa, i amb dues tanques ja compleixen.

Els primers per que no tenen ni un duro i els segons per que per política de direcció de zona (que està a Sabadell), destinen els calers a l'espot per a descapacitats, no crec que aportin res més.
« Darrera modificació: 28 de Agost de 2011, 13:42:19 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #109 el: 28 de Agost de 2011, 13:49:45 pm »
Oblideu-vos ja de les almoines, no som un equip de barri... aqui les empreses que posen publicitat per col·laborar no s'han d'anar a buscar, aquestes venen soles i no ens aporten gran cosa (se'ls hi ha d'estar agrait i s'han de tractar be logicament). Futbol professional, gestió professional... nosaltres venem un producte i algú l'ha de comprar, algú té experiències en fer empresa a la directiva? Quin valor afegit donem al nostre client en publicitat? Com ho divulguem? Com li presentem? Quin preu tenim sobre el mercat? Algu ha fet un estudi? Tenim comercials al carrer buscant publicitat? Tenim un departament comercial que vengui aquest producte? Atenem bé les reclamacions dels nostres clients? Quines condicions tenen en el contracte que els fem firmar? Que reben a canvi? Quin retorn tenen a la seva inversió?

(...)

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #110 el: 29 de Agost de 2011, 10:02:55 am »
No todo sera culpa de la directiva cuando la mitad de equipos de PRIMERA division no tienen patrocinador principal...

Desconnectat vier

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #111 el: 29 de Agost de 2011, 22:22:37 pm »
K fichen al patrocinador k no kiere el sevilla...k le da 5 mill. E...

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #112 el: 30 de Agost de 2011, 00:12:04 am »
Todo estaria en llamarlos y negociar  :xin-xin

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #113 el: 02 de Setembre de 2011, 16:41:24 pm »
K fichen al patrocinador k no kiere el sevilla...k le da 5 mill. E...

Todo estaria en llamarlos y negociar  :xin-xin

:borratxo

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #114 el: 04 de Setembre de 2011, 13:23:59 pm »
Este fin de semana que solo hay futbol de segunda me estado fijando en casi todos los campos,en los laterales de las porterias hay publicidad de Burger king.
Es pero que por lo menos pregunten.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #115 el: 05 de Setembre de 2011, 00:04:34 am »
Por otro lado tambien me efijado que el Xerez y el Recreativo llevan el mismo patrocinador caja sol  si que tienen pasta estas cajas, :sad2: :sad2: :sad2: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Desconnectat dani_crack

• Aleví
  • Missatges: 38
« Respondre #116 el: 05 de Setembre de 2011, 01:38:26 am »
Eso iba a poner yo ahora en un tema y veo que ya se hablaba... me parece increible que no se tenga sponsor a estas alturas.... es muy importante para la economía.... pero por lo que parece no somos los únicos, creo que el tampoco Espanyol no tiene así que... ya se podrían rascar los bolsillos empresas de la ciudad que tengan beneficios importantes, ya sean bancos o cajas que son los que nos han metido en el tema de la crisis precisamente...

¡¡¡Amunt el CE Sabadell FC!!!

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #117 el: 05 de Setembre de 2011, 09:20:53 am »
Eso iba a poner yo ahora en un tema y veo que ya se hablaba... me parece increible que no se tenga sponsor a estas alturas.... es muy importante para la economía.... pero por lo que parece no somos los únicos, creo que el tampoco Espanyol no tiene así que... ya se podrían rascar los bolsillos empresas de la ciudad que tengan beneficios importantes, ya sean bancos o cajas que son los que nos han metido en el tema de la crisis precisamente...

El Espanyol si que tiene publicidad , esta temporada lo pratrocina Cancun, lugar turistico de Mexico.
la meva sang és arlequinada

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #118 el: 06 de Setembre de 2011, 12:16:06 pm »
Esta mañana e visto una pancarta publicitaria en el campo del Burguer King,solo pancarta nada en los lateraales de las porterias.
Algo es algo. :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #119 el: 07 de Setembre de 2011, 12:17:08 pm »
Esta mañana e visto una pancarta publicitaria en el campo del Burguer King,solo pancarta nada en los lateraales de las porterias.
Algo es algo. :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Ya estaba el dia del Huesca. En la zona del lateral/preferencia. :xin-xin
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord