Autor Tema: Menos gritar y más coherencia y valentía!  (Llegit 688 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Menos gritar y más coherencia y valentía!
« el: 13 de Novembre de 2005, 21:55:39 pm »
Sóc dels que SEMPRE he apuntat els meus comentaris crítics cap als nostres jugadors. Ells, i gairebé només ells, són els culpables de la nostra actual situació. Tant amb Pere Valentí Mora com amb José Luís Montes, tenim una serie de jugadors que encara és hora que apareguin en escena i justifiquin el que estan guanyant. Per tant, vagi per endavant que els meus trets sempre han anat dirigits a ells.

Ara bé, el nostre entrenador no pot marxar de "rositas", i si els jugadors no podien escudar-se en el Mora, tampoc Montes ho pot fer ara en els jugadors. Considero que l´EMPANADA MENTAL que l´actual tècnic del Sabadell té és de campionat. Diria que entre lliga i copa RFEF, ja porta més partits que el propi Mora. Les conclusions són que els experiments amb l´onze titular són encara constants. Cada diumenge tenim un onze diferent i en general, sobretot jugant a fora, l´acolloniment és la tònica general en els seus plantejaments tàctics. Encara és hora que algú comenti aquí que dels tres davanters que tenim, dos s´han quedat a casa. Home, ja sabem que no són cap fenòmen futbolístic, però jo pregunto, i si Gallo avui s´hagués lesionat als deu minuts de joc a Alacant??? Qui  hi havia a la banqueta per suplir-lo?? Desserne, Peque, Xavi Muñoz o De Miguel???? Tan sols teníem un home en tota la banqueta d´inspiració ofensiva, Iván Díaz. Lo dit, per mi les seves convocatòries són una conya marinera. Per mi és de calaix que com a mínim, ha d´emportar-se a Alacant un altre davanter a banda del Gallo. D´altra banda, que collons hi fot Peque d´interior????? Per què no es confia més amb el Desserne?? Un dels dos únics defenses centrals que tenim, i no juga un sol minut????
El plantejament i convocatòria d´avui són de lo més covard que hem pogut veure en anys. Per això li dic que menys cridar i més idees i a poder ser, coherents. I insisteixo, l´actual plantilla és per engarjolar-la, però és la que tenim i a la banqueta necessitem algú que hi posi ordre, que aposti per un sistema i onze concrets i que deixi de desorientar a jugadors i afició. Prou d´experiments!!! Avui hem sortit cagats a Alacant i només hem atacat, com de costum, quan li hem vist les orelles al llop. Hem marxat ja vençuts de Sabadell i així és impossible guanyar cap partit.
Montes ens diu primer que el problema de l´equip no és físic, després ens diu que amb el Sant Andreu a la copa RFEF els últims 10 minuts estavem cansats, i a la roda de premsa del partit amb l´Alcoià ens diu que l´equip se´l va trobar "hundido física y mentalmente". Orife, Marc Pérex, Iván Díaz, Madrigal, Neftalí, Pablo Sanz, Peque, David Medina i un llarg etcètera, avui hi són i demà no hi són, o avui juguen aquí,i demà juguen allà. Portem un munt de partits i encara és hora que repetim un sol onze. La plantilla, insisteixo un cop més, té delicte, però molt, però si l´home que l´ha de dirigir té l´empanada que té...
Avui hem tornat a perdre llastimosament, i ja van 1000 partits així. Quan no és la inoperància defensiva ho és l´ofensiva, quan no és la gespa, és que salimos "dormidillos", quan no és que estem cansats, és que "hemos salido asustados (paraules d´avui mateix de Nandi)", etc, etc. Davant teníem un gran equip, però no és el Milan, c***!!! Ens han xutat tres vegades i ens han fotut 4 gols. Inclús m´estic començant a qüestionar el propi Ramón Martí!

Per tant, demano claredat, demano valentía, coherència i honestedat. Aguantem fins l´opertura del mercat d´hivern, mirem de treure més profit del que ja tenim i si arribem a Nadal igual o pitjor que l´any passat (que ja té mèrit la cosa), serà moment de prendre decisions. Avui ho ha dit Sergi Garcés a Ràdio Sabadell, si obrim l´aixeta de les baixes no ens podem quedar en una sola, per equilibrar aquest equip caldrà fer-li tres o quatre retocs, fitxatges que ajudin a compensar una plantilla que ranqueja per totes bandes. No ens podem quedar amb un retoquet de res, caldrà posar-hi els cinc sentits i deixar-se de diplomàcies.
De moment, paciència, unió, que la verge de la Salut ens ampari, i que qui tingui de tenir les idees clares i prendre decisions fagi el que ha de fer, en defintiva, que es vagi posant les piles!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: Menos gritar y más coherencia y valentía!
« Respondre #1 el: 13 de Novembre de 2005, 23:17:11 pm »
Del tema de que el Montes nomes s'ha emportat a un davanter ja s'ha parlat i estic d'acord en que s'havia de portar a un altre. Per lo demes, m'esta agradant força el Montes, ja que jo crec que cada dia es juga millor. Si demanes valentia, potser el fet de deixar a gent que no s'ho curra ho es  :-\
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Menos gritar y más coherencia y valentía!
« Respondre #2 el: 14 de Novembre de 2005, 01:06:10 am »
Sort que cada dia juguem millor !!.
L'Alacant amb 10 jugadors es capaç de fer-nos 2 gols i un de jugada que ens agafa en inferioritat...Perd em 4-2 contra un equip que de moment no és ni de bon tros el de l'any passat...
Contra 10 jugadors, nosaltres som incapaços de fer una aposta ofensiva perquè simplement els davanters que, en teoria es van fitxar per fer gols, eren a Sabadell...
DE moment el Montes no està aportant,sota el meu punt de vista, gaires coses i no ha sigut en vuit jornades el revulsiu, ni de bon tros, que tots esperavem amb el canvi d'entrenador...i a més el que li demanaria és, "senyorio". Ja ha sigut expulsat una vegada (Copa Federació) i diumenge va caure en les provocacions de la banqueta de l'Alcoià i se li va escapar alguna butifarra... Söm el Sabadell, un club històric i senyor i encara que en hores baixes, crec que això els que estimem el Sabadell no li podem permetre. A Alcoi on històricament sempre hi ha hagut molt bona relació amb Sabadell ja ens esperen...Aquesta no és manera de projectar l'imatge del nostre Club...
Espero que les coses canviin i si l'objectiu d'aquesta temporada ha de ser la permanència, amb l'inversió que s'ha fet,  serà un fracàs absolut...
Visca el Sabadell!!!!