Autor Tema: JOAN SOTERAS, UN DELS MILLORS PRESIDENTS DE LA HISTÒRIA DEL CES??  (Llegit 8153 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re:JOAN SOTERAS, UN DELS MILLORS PRESIDENTS DE LA HISTÒRIA DEL CES??
« Respondre #40 el: 02 de Juny de 2011, 21:16:09 pm »
Ni el sr. Bustos s'ho mereix...ni el Diari de Sabadell...ni la Gina..ni el Miquel...ni el Ribes...

Et confons. De tot este nivelón en parlava ací: Si és que quan se raja dels vostres amiguetes, com perdeu els nervis.

No t'enganyis SexeiBirra...ni són els meus amiguetes....ni MAI amb els molts anys que sóc soci d'aquesta entitat he rebut cap mena de favor d'ells...ni invitacions ni res de res....és més en més d'una d'una ocasió he criticat en aquest fórum....hi ha proves...la gestió del Sr. Arroyos.

He criticat la seva gestió, però mai m'he atrevit a dir que sobren....en alguns moments de la nostra travesia pel desert...i quan ningú volia gestionar el nostre Club....ell s'hi va posar....Mai m'ha agradat el seu tarannà, però mai podre dubtar de l'estima que sent pels nostres colors...demostrada fins i tot fotent-hi calers. Per tant en aquests moments d'il.lusió i d'haver lograt allò que tots volíes...és adir el retorn al futbol professional...pens o que no és, ni molt menys, el moment de restar....ans tot el contrari SUMAR,SUMAR I SUMAR...pel bé del nostre estimat SABADELL :bandera

Te repeteixo, els noms los vaig posar ací:
Gran Arroyos, si, tant gran que mos van fotre a tercera, tant gran que sempre ha manegat per la directiva i fins ara, que pinta menys que Zetaparo a la econmia de la UE, sempre ha endollat, ha beneficiat amigotes i ha anat medrant amb gent com Llamas, el dels sopars a 150€.
I repetesc, este és el post: [url=http://www.c****n SOTERAS, UN DELS MILLORS PRESIDENTS DE LA HISTÒRIA DEL CES??
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #41 el: 02 de Juny de 2011, 21:43:33 pm »
Tot el que dius del Miquel...jo també ho he criticat...suposo que encara hi ha proves en aquest fórum.

El que no puc acceptar, és el que em dius davant la meva opinió, que quan es parla dels amiguetes ens posem nerviosos....perquè aquests no és el meu cas.....No et confonguis, altra cosa és que en aquests moments de glòria ens carreguem a tots aquells que han aportat el seu gra de sorra pel SABADELL....No sé si m'explico....

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #42 el: 02 de Juny de 2011, 21:50:39 pm »
Tot el que dius del Miquel...jo també ho he criticat...suposo que encara hi ha proves en aquest fórum.

El que no puc acceptar, és el que em dius davant la meva opinió, que quan es parla dels amiguetes ens posem nerviosos....perquè aquests no és el meu cas.....No et confonguis, altra cosa és que en aquests moments de glòria ens carreguem a tots aquells que han aportat el seu gra de sorra pel SABADELL....No sé si m'explico....

Ja ho mourà un admin amb ganes.
Te costa explicar-te per lo que t'he llegit, però al final, se't treuen les paraules, collona.
Jo preferesc rajar ara i quant més millor, quan les coses van bé. Amb tanta nata no se veuen les meduixes podrides i s'han de traure del plat, collona.

Total, m'he estat callant fins a final de temporada per petició d'altris foreros, però ara toca netejar tota la m**** incrustada a la directiva.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #43 el: 02 de Juny de 2011, 21:57:13 pm »
Sexeibirra... Te doy el título: COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP. Yo también creo que ahora puede ser el momento de criticar todas las cosas que nos han ido jodiendo durante la temporada y que ahora con la euforia pueden quedar difuminadas.  :beer2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #44 el: 02 de Juny de 2011, 22:01:00 pm »
Sexeibirra... Te doy el título: COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP. Yo también creo que ahora puede ser el momento de criticar todas las cosas que nos han ido jodiendo durante la temporada y que ahora con la euforia pueden quedar difuminadas.  :beer2

Te cojo la palabra: COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #45 el: 03 de Juny de 2011, 14:14:26 pm »

Ja ho mourà un admin amb ganes.
Te costa explicar-te per lo que t'he llegit, però al final, se't treuen les paraules, collona.
Jo preferesc rajar ara i quant més millor, quan les coses van bé. Amb tanta nata no se veuen les meduixes podrides i s'han de traure del plat, collona.

Total, m'he estat callant fins a final de temporada per petició d'altris foreros, però ara toca netejar tota la m**** incrustada a la directiva.

HO CONSEGUIREM?

DIGA'M COM HO HEM DE FER I HI PARTICIPO. ARA ÉS EL MOMENT!
DIGA'M EN UN PRIVAT QUÈ HI PUC APORTAR, I ALLÀ HI SEREM.

O ARA O MAI!