Tinc l'estranya i molt trista sensació de que el nostre míster no continuarà amb nosaltres la propera temporada.
El fet de que s'estigui dilatant tant la seva renovació, aquesta indeterminació constant de les seves paraules, fent que tot quedi sempre a l'aire... No em dona cap bona espina. De fet és normal que després del tros de temporada que s'ha marcat, li puguin sortir moltes nòvies i algunes de molt nivell.
En fi, tan de bo m'equivoqui i el projecte a Segona A l'encapçali Lluis Carreras des de la banqueta.
doncs avui ha dit a QHD? a la plaça sant roc que només faltaven "flecos" per renovar!
OJALÀ!!
Crec que tal com estan d'endeutats els clubs, si som capaços d'agafar jugadors joves amb il·lusió i alguna bona cessió, podríem fer un bon campionat i perdre pocs partits. Sommiar? I per què no? Quantes vegades es fa un equipàs i amb prou feines et salves, i fas un equipet i lluites per l'ascens fins al final?
Molts equips estaran tocats econòmicament. Nosaltres, si som capaços de superar els 4000 socis tindrem ingressos de 1 milió d'euros en carnets i un altre milió en entrades. A part, sumem patrocinis, tv i quinieles i podríem gaudir d'un pressupost superior als 3 milions. No està malament!
I en Carreras crec que té un plantejament de joc molt més productiu a 2aA que a 2aB. Crec que amb poc podrà oferir molt amb aquest estil de joc a 2a divisió. Fins i tot crec que podria provocar un augment de socis important un cop començat el campionat si es segueix jugant amb aquest estil, vistòs per la categoria.
SOM-HI CARRERAS, JO EM SUMO AL MANIFESTA PER QUE CONTINUÏS AMB NOSALTRES UN ANY MÉS, I MOLTS ANYS MÉS1.- KITA
2.- KITA (DONA)
3.- KITA (FILL)
4.- KITA (PARE)
5.-