Autor Tema: Adeu a Aleix Giol  (Llegit 12516 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Re:Adeu a Aleix Giol
« Respondre #40 el: 12 de Juny de 2011, 15:33:35 pm »
He escoltat que será el entrenador que tenia el Mollet Juvenil de Divisio d'Honor...

Desconnectat orgullo_arlekinado

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #41 el: 20 de Juny de 2011, 04:28:15 am »
ahora entendeis como nos sentimos algunos jugadores el año pasado cuando a estas alturas de temporada incluso antes, habiendo ascendido con el amateur a 1a regional y habiendo cenas de celebracion de por medio todavia, nos cojieron como a los *****, nos metieron en la barraca de la sala de trofeos de tribuna y nos fueron dando las bajas uno x uno sin un motivo de peso no? pues lo que yo vaticine en ese momento, ese show no iba a acabar ahi... y poco me ekivoque... por subir al equipo te echan a la calle, y por mantener a un ekipo al año siguiente quedando incluso subcampeon, y a la **** calle tambien... entnces que tenemos que hacer? hacerlo al reves? bajar al equipo y al año siguiente mantenerlo en una categoria inferior para que te renueven?? PIDO PERDON EN NOMBRE DEL AMATEUR DEL AÑO PASADO A LA DIRECTIVA DEL FUTBOL BASE POR HABER DEVUELTO AL AMATEUR DONDE SE MERECE!! lo que hay que ver en el futbol madre mia...

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
« Respondre #42 el: 20 de Juny de 2011, 08:30:07 am »
ahora entendeis como nos sentimos algunos jugadores el año pasado cuando a estas alturas de temporada incluso antes, habiendo ascendido con el amateur a 1a regional y habiendo cenas de celebracion de por medio todavia, nos cojieron como a los *****, nos metieron en la barraca de la sala de trofeos de tribuna y nos fueron dando las bajas uno x uno sin un motivo de peso no? pues lo que yo vaticine en ese momento, ese show no iba a acabar ahi... y poco me ekivoque... por subir al equipo te echan a la calle, y por mantener a un ekipo al año siguiente quedando incluso subcampeon, y a la **** calle tambien... entnces que tenemos que hacer? hacerlo al reves? bajar al equipo y al año siguiente mantenerlo en una categoria inferior para que te renueven?? PIDO PERDON EN NOMBRE DEL AMATEUR DEL AÑO PASADO A LA DIRECTIVA DEL FUTBOL BASE POR HABER DEVUELTO AL AMATEUR DONDE SE MERECE!! lo que hay que ver en el futbol madre mia...
Ets un jugador del B oi? No té cap lògica el que es fa amb aquest equip oi? Ara ja tenim la confirmació oficial, l'opinió des de dins del vestuari que confirmen el què deiem. Què faràs, et quedaràs l'any vinent?
VISCA EL SABADELL

Desconnectat orgullo_arlekinado

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #43 el: 20 de Juny de 2011, 14:36:59 pm »
felix es pot dir que a mi em van donar de mamar al Sabadell al futbol base, vaig ser jugador de lamateur 3 anys fins que vem aconseguir lascens lany passat i un dels jugadors al que li van donar la baixa nomes 4 dies despres dascendir. Se el que em dic i se com es van fer les coses, i em vaig sentir com un g*s kuan labandonen a lautopista al igual que 2 o 3 companys que tambe hem defensat aquest escut durant mes de 10 anys. Va ser patetic y decepcionant, no ens van deixar ni acabar de celebrar lascens i ja ens van donar la baixa per lany seguent. Jo durant aquests deu o onze anys ja havia vist mil coses inexplicables al futbol base per mai mesperava que em passes a mi fins que mira...