Autor Tema: Adeu a Aleix Giol  (Llegit 12494 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maqui

• Infantil
  • Missatges: 140
Re:Adeu a Aleix Giol
« Respondre #20 el: 05 de Juny de 2011, 12:03:10 pm »
Felicitar a todos los jugadores y cuerpo tecnico por la gran temporada que han realizado sobre todo en la segunda vuelta,un equipo que ha quedado subcampeon de su grupo con gente joven y algunos veteranos no se merece su entrenador ese trato le deseo lo mejor a Aleix .y sobre las bajas se sabe algo? todo lo mejor para el amater se lo merecen los chavales.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 05 de Juny de 2011, 13:19:48 pm »
Avui al DS surt una foto del Pirri a Wembley, no fa falta dir res més no?
Què hi tindrà a veure això...

Conec a molts arlequinats i culés, que es van deixar una morterada i un munt d'hores per anar a animar al CE Sabadell FC a Eibar, i al final del partit, enlloc d'anar a veure la final de Champions, varen estar celebrant l'ascens. És més, a un molt culé li vaig dir que si es recordava de la final i em va dir que havent guanyat el CE Sabadell el demés se la portava al paire.

Pirri cobra del nostre club i de les nostres butxaques per donar una imatge. Si no era a Eibar, haver estat al Parc Catalunya, com altres als que viuen del CE Sabadell i en canvi van fer el més correcte, donar imatge.

I afegeixo...PIRRI FÓRA !!!!!. Hi ha moltes persones que poden ocupar el seu lloc...que ho poden fer igual o millor que ell. Què es busqui la vida....difícil ho té segur...No mereix estar en nòmina....

I en el seu lloc Pep Pagés...que us sembla un jugador que en cinc anys d'estar al nostra Club ha fet vestidor...i ha mostrat una total i absoluta professionalitat... i a més sembla coherent i el veig capacitat ?

Totalment d'acord amb tu, per una vegada.

Espero que si el filial la propera temporada no està per sobre de la mitja taula, aquest 'entrenador' que ja ha demostrat en el primer equip i en algun partit que va dirigir al filial les seves 'qualitats', tingui la decència de dimitir.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #22 el: 05 de Juny de 2011, 13:49:36 pm »
Lamentable que una persona que es dedica al club estigui a Wembley i no veient la final del CE Sabadell, el seu club.

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #23 el: 06 de Juny de 2011, 07:28:21 am »
Crec quela directiva hauria de donar explicacions perque el Pirri estava a Wembley i no patint a Eibar i encara te la cara dura de sortir al Diari Sabadell

PIRRI DIMISSIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #24 el: 06 de Juny de 2011, 08:15:32 am »
que tio mas penoso que lo echen y pongan en su lugar a Pep Pages seguro que lo hace mejor y no hace ese tipo de cosas, a mi ya me caia bastante mal cuando hacia las ruedas de prensa el año pasado cuando cogio al equipo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #25 el: 06 de Juny de 2011, 10:01:22 am »
Os puedo explicar que Pirri es el padrino de una de las hijas de David Villa, y seguramente el jugador blaugrana haya sido el que habrá invitado a Pirri a Wembley.

Aún y así, algo raro hay, no es normal que el entrenador que asciende a un equipo si quiere seguir, no lo pueda hacer.  A ver que ocurre con el tema y que entrenador habrá para la próxima temporada...
@javi_gt86

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #26 el: 06 de Juny de 2011, 10:21:58 am »
No ser, doncs potser al directiu que li correspon al futbol base potser hauria de donar explicacions!!

Crec que li correspon al direcitiu Jose Maria Sabater o el mateix David Pirri podria donar explicacions perque l'ha fet fora!!

Ara que penso, espero que ven aviat faràn una assemblea, i allà sortira tot el que hagui de sortir.
« Darrera modificació: 06 de Juny de 2011, 10:26:20 am per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #27 el: 06 de Juny de 2011, 11:39:35 am »
Estoy con los que piden la dimision del Pirri,por mucho padrino que sea se deve a un club que es el que le paga.
 Pirri queremos gente que sea profesional y que este comprometida con el club.
                          PIRRI DIMISION. :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #28 el: 06 de Juny de 2011, 11:45:11 am »
Açò ja és per pixar i no traure gota. Totalment infumable el procedir d'aquest personatge, que només està fent que mal al club. La temporada passada, com a entrenador del primer equip, sense tenir ni **** idea, mos va dixar sense ficar-nos en copa del rey, amb el perjudici econòmic que va suposar, i ara se carrega a un tio que ha demostrat amb un equip acabat de pujar la seva vàlua. Era tant dolent que un dia que va dir a un davanter en un còrner en contra que se fos a mig camp per a obligar a algun defensa rival a quedar-se més endarrera el vam aplaudir tot l'estadi. Canvis absurds, ordres contradictòries, era més dolent que la carn de g0s.
DAVID PIRRI DIMISSIÓ.

Os puedo explicar que Pirri es el padrino de una de las hijas de David Villa, y seguramente el jugador blaugrana haya sido el que habrá invitado a Pirri a Wembley.
Segurament si m'hagués mogut hagués pogut anar a Wembley, en canvi vaig preferir moure'm per anar a un lloc que se diu Eibar a vore l'ascens del meu equip.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #29 el: 06 de Juny de 2011, 11:55:42 am »
Totalment LAMENTABLE, quan ens lliurarem de certs personatges i certes maneres de fer impropies d'un club com el Sabadell???

lo de Wembley es per pixar i no treure gota ja,... primer que ja hauria de surtir d'ell mateix anar a Ipurua i no a Wemley, però segon, com collons un tio que cobra del nostre club, de les nostres quotes, se'n va a Wembley quan el seu equip viu un moment històric???? aixo que collons és?...

Pirri dimisión!!!collona!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #30 el: 06 de Juny de 2011, 12:26:29 pm »
Jo no vull la dimissio del Pirri, pero si que vull unes explicaciones

Desde que hi ha Pirri al futbol base a millorat molt!!

Potser m'equivoco pero jugadors como Fito crec que son troballes seves.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #31 el: 06 de Juny de 2011, 14:21:29 pm »
Senyors la qüestió és xq l'Aleix Giol deixa la banqueta? Quins objectius hi havia marcat? Senzillament era quedar entre els 10 primers, per tant la feina i objectius els ha complert de sobres. Crec k Pirri no ha sigut adecuat el viatge a Wembley, pero tambe el futbol base funciona millor del que anava. També crec k allà on vagi l'Aleix segur que li surtiran les coses com aqui. Molta sort Aleix

Desconnectat Eibar 2011

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #32 el: 06 de Juny de 2011, 21:21:39 pm »
para mi es una pena que Aleix deje el cargo y por lo que decis por lo que lo hace

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 08 de Juny de 2011, 15:56:06 pm »
Doncs al final, alguna cosa ha passat, però m'ha arribat la notícia que David Pirri no serà l'entrenador del Filial la propera temporada.

Crec que és el més coherent que podia haver fet la directiva. Ara cal que em confirmin el nom del nou entrenador, que està quasi lligat, i que podria ser Xavier Gratacós, entrenador aquest any del Cadet A.
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2011, 23:36:28 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #34 el: 08 de Juny de 2011, 19:27:36 pm »
Crec que el foro ha tingut alguna cosa a veure.... a part que personas importants del club que han mostrat el seu desencant per com han acabat las coses amb els jugadors i el cos tecnic.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #35 el: 09 de Juny de 2011, 12:49:49 pm »
Algu sap com a acabat el tema?  Qui es el nou entrenador? quins moviments a la plantilla s´han fet?
Pel que jo se la directiva s´ha possat en ferm a l´asumpte i sembla que estan prenent decissions.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #36 el: 09 de Juny de 2011, 13:39:17 pm »
Algu sap com a acabat el tema?  Qui es el nou entrenador? quins moviments a la plantilla s´han fet?
Pel que jo se la directiva s´ha possat en ferm a l´asumpte i sembla que estan prenent decissions.

Ja tenim substitut per l'Aleix Giol. El que passa és que prefereixo que sigui el club qui ho faci oficial. Jo me'n vaig assabentar ahir de bona mà.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #37 el: 10 de Juny de 2011, 12:12:15 pm »
yo , como kikillo y otros simpatizamos con el equipo cule, pero un tio que es el lider del futbol base , se tiene que dedicar a lo suyo, que es el sabadell pero bueno  los resultados del futbol base son exelentes, pero ahora aparte de lo deportivo que aprenda , otros valores , señorio , logica y deberse a su labor, si hay que despedir a tecnicos o jugadores que lo haga pero con clase, y por delante, el sabadell a despertado y ahora hay que estar a la altura!! pirri!!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #38 el: 10 de Juny de 2011, 20:27:01 pm »
Diuen que Alex Giol podria treballar amb Xavi Roca fent feines d'scouting.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jimmy

• Jugador Prof.
  • Missatges: 799
« Respondre #39 el: 12 de Juny de 2011, 00:01:27 am »
Algú sap qui serà el nou entrenador ?