Autor Tema: Otro resultado desastroso........  (Llegit 3188 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Otro resultado desastroso........
« Respondre #20 el: 13 de Novembre de 2005, 20:16:40 pm »
El Vaixell es va enfonsan lentament ... molt em tomo q no hi haurà salvació per aquesta temporada  :( :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Si que ens salvarem Randel.......... però ens salvarem per l'afició, i sobretot i ho torno a dir que estem perdent una oportunitat MOLT bona per estar a dalt, ja que hi ha una GRAN quantitat d'equips MOLT fluixos...... però hi ha 5 o 6 MOLT pitjors que el nostre. Per això ens salvarem.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1015
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #21 el: 13 de Novembre de 2005, 20:24:55 pm »
El mes probable a falta d'alguna reaccio miraculosa de cara a la segona volta es que aquest any lluitem per a salvar els mobles com gairebe sempre (tan debo m'equivoqui) pero crec que ja comença a ser hora de que en materia esportiva deixem de donar bandasos i que es concreti una politica esportiva estable donç em dona la sensacio de que es passa del blanc al negre amb massa facilitat. No acabo de comprendre massa com es pot passar de dir un any que la politica esportiva ha de passar per gent jove amb projeccio i baix cost economic a poder ser de l'ambit de catalunya per evitar desarrelaments i amb un secretari tecnic responsable dels fitxatges a passar radicalment a prescindir de la figura d'aquest carrec i passar a una politica de contractacions radicalment  oposada. No estic dient que sigui millor una o l'altre pero si crec que aquest club en materia esportiva crec que s'hauria de definir perque sino cada temporada suposa un cambi radical respecte de l'anterior i aixi dificilment es poden consolidar projectes i el resultat es començar cada any de cero amb els resultats que ja estem veient.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #22 el: 13 de Novembre de 2005, 20:29:08 pm »
Haviam nois, jo confio en salvarnos, pero visto lo visto ...

avui torno a estar molt desanimat i per això he escrit allò del vaixell, pero espero q duran la semana anem agafant moral i poguem afrontar l partit contra l Recreación amb garanties.

Ara tenim 3 partits molt complicats dels de la 'nostre lliga' i dos a fora.

Sabadell-Recreación
Reus-Sabadell
Zaragoza B-Sabadell
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1015
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #23 el: 13 de Novembre de 2005, 20:42:24 pm »
El principal problema que veig jo sobre tot es que a hores d'ara i vistos els nostres numeros, tant a Reus com a Saragossa ja es deuen esta fregant les mans donç som un dels equips sino l'equip mes assequible com a visitant del grup i aixo fa que els rivals vagin a per nosaltres i amb les facilitats que nosaltres donem donç com no espabilem ho tenim negre negre negre.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #24 el: 13 de Novembre de 2005, 20:53:52 pm »
el tema esta molt negra!!!! pero si aket ekip explotes !!!!!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #25 el: 13 de Novembre de 2005, 21:11:53 pm »
Vist los vist fins ara, els ànims es que ens salvarem i poca cosa més. La llástima com diu en Mutio és que aquest any és un grup força fluix i amb un equip apanyadet es poden fer coses bones ( sino mireu la Grama), ve lo de sempre un any més a la patètica 2ªB a menys que fem una segona volta espectacular.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #26 el: 13 de Novembre de 2005, 21:23:43 pm »
Doncs jo crec que a mes de l'aficio, el que salvara a aquest es l'evolucio en el tema de joc que esta duent cada dia, com a minim jo crec que va evolucionant. El problema (com be ha dit Montes), es que no ens poden fer 3 gols per errades nostres, no pot ser, i que tampoc pot ser que fent dos gols a camp contrari no puntuis. Ara ve una tanda de partits claus, un minim de 7 punts hem de treure per viure tranquils. A casa hem de guanyar si o si, no hi ha mes collons, i despres a Reus sera dificil però al cuer se l'ha de guanyar com sigui, sino...  :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat calu 815

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #27 el: 13 de Novembre de 2005, 21:56:07 pm »
la verdad eske este ekipo o en concreto varios jugadores no dan todo en el campo voi a decir parami jugadores k sobran en esta plantilla sergio iglesias , pablo sanz , gallo , madrigal , esto 4 no valen para nada i sinceramente creo k se tiene k acer limpieza en este invierno si keremos ver un sabadell ya de una **** vez arriba i no siempre sufriendo abjo

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #28 el: 13 de Novembre de 2005, 22:11:04 pm »
El 3-1 i el 4-1, sent un de més, no haurien d'haver existit. Que ens passa que no sabem jugar amb 1 de més :icon_question: :ko

Mira el dia del Terrassa, vam jugar contra 2 de menys...

Mira la gran cantitats de partits que em jugat amb l'arbit totalment en contra...

Lo d'avui a sigut mala sort i sumat a un parell de errades que an aprofitat pues... :disappointed:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #29 el: 13 de Novembre de 2005, 22:27:41 pm »
Cudis van mases dies q tenim mala sort, i que les arredes q fem les paguem cares, no podem estar sempre amb lamentacions, el problema està en que l'equip no evoluciona i semana rere semana es multipliquen els problemes, primer no teniem gol, dsp no teniem gol ni entrenador, dsp ni gol ni entrenador ni defensa ni mitja , i ara ja n'hi a algun q diu q tmb falla el porter...
total ens falla porter, defensa,mitja,davanters i entrenador.  :no:
Jo confeso no trobar solucions per aquest equip, primer em queixava del Mora i ara sense Mora la cosa no a cambiat, crec que el que  s'ha de cambiar es la mentalitat de l'equip i el plantejament perque tal com stan les coses ni que fitxessim a Ronaldinho, Robihno i Lampard em sembla que  seguriem perdent = amb la mentalitat perdedora i d cagalera q tenim fora d la NCA.
Avui que a passat? q amb l'1-1 ens em quedat mes alucinats nosaltres d veure q marcavem q ells i llavors amb els nervis i la poca ambició q tenim ens han guanyat i no precisament per la mínima.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8278
  • un camp de primera
« Respondre #30 el: 13 de Novembre de 2005, 22:34:24 pm »

Tenim la segona defensa més golejada del grup després del Peralta.  Amb això ja està dit tot....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.