Autor Tema: COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP.  (Llegit 43858 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat fossil

• Aleví
  • Missatges: 79
  • Gènere: Masculí
Re:COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP.
« Respondre #120 el: 25 de Setembre de 2011, 18:41:04 pm »

a lo mejor no eran nuevas, a lo mejor eran de recambio por lo que pueda pasar, ya años atras las habia visto pero luego las quitaron, las porterias tenian las medidas bien solo era culpa del cesped de aquella zona segun dijeron  :beer2 :beer2

Et creus tot el que et diuen? si estaven be perquè en varen posar unes altres, perquè  no eren les mateixes al menys a mi m'ho vare semblar :mmmm

Las porterías que había ayer en el gol sur, son porterías de entrenamiento que han estado usando esta semana, precisamente porque en las areas no se podía pisar ya que han realizado trabajos en el césped para solucionar el tema de las medidas..... es decir, soy como Toni78 antes que creerme el marca y montarme películas, me creo lo que diga el Centre d'Esports Sabadell!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #121 el: 25 de Setembre de 2011, 19:04:09 pm »
Aquesta setmana passada es va fer una reunió de penyes on es va comentar que al final dels partits s'obririen les portes dels passadís que va de general al Gol Nord per a que la gent sortís de manera més còmode i sense tanta aglomeració per sortir de l'estadi.

No es va complir. Hi ha alguns directius al nostre club que només serveixen per menjar canapès a la mitja part.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #122 el: 25 de Setembre de 2011, 19:11:51 pm »
Aquesta setmana passada es va fer una reunió de penyes on es va comentar que al final dels partits s'obririen les portes dels passadís que va de general al Gol Nord per a que la gent sortís de manera més còmode i sense tanta aglomeració per sortir de l'estadi.

No es va complir. Hi ha alguns directius al nostre club que només serveixen per menjar canapès a la mitja part.

Te'ls has de creure son la nostra directiva :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #123 el: 25 de Setembre de 2011, 19:20:02 pm »

Sincerament, me la porta al paire el que em diguin fins que no em demostrin que fan les coses bé. També hi han directius amb credibilitat i altres als quals ni els bons dies em crec. És qüestió de criteri.

S'han fet coses bé, com l'etiquetatge dels seients i de les files, però els falta marcar també els blocs. S'han fet també coses bé, com posar un correu d'atenció al soci, ja que abans, et queixaves i ni et contestaven, i s'ha millorat aquesta setmana (per fí), l'entrada al camp, però quan una cosa no la compleixen, també s'ha de dir.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #124 el: 25 de Setembre de 2011, 19:44:45 pm »
Jo estic amb el BIRRERO, tal i com li vaig dir a l´ Albert a la entrada del camp, es d´aplaudir que hagin arreglat les aglomeracions de las entradas al principi del partit (una mica tard peró)
Aixo si, a la reunio de penyes ens van dir que obririan tots els accesos per poder vuidar el camp rapid i aixo no va ocorrer, espero que si ho van dir ho compleixin, aixi dons que es possin mans a l´obra per solucionar aquests problema, que ha mes ja ens van dir que ho arreglarian. 
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #125 el: 25 de Setembre de 2011, 20:29:17 pm »

no me vengas con segundas inda las cosas no se dicen asi ee, yo solo dije que me creia antes lo que decian nuestros directivos antes que lo que dijera un periodista que lo unico que quiere es rellenar diarios, y la prueba esta en que un forero te ha dicho por el motivo que estaban las porterias alli asi que antes de tirar tiritos leete el foro  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #126 el: 25 de Setembre de 2011, 21:08:33 pm »
no me vengas con segundas inda las cosas no se dicen asi ee, yo solo dije que me creia antes lo que decian nuestros directivos antes que lo que dijera un periodista que lo unico que quiere es rellenar diarios, y la prueba esta en que un forero te ha dicho por el motivo que estaban las porterias alli asi que antes de tirar tiritos leete el foro  :beer2 :beer2

A veure Toni78, sense cap anim de polèmica, doncs amb aquest escrit la deixaré tancada.
En primer lloc com t'he dit abans jo no crec ni deixo de creure a ningú, nomes els fets em porten a fer unes reflexions i son fetes a partir del que hi havia escrit al acta arbitral, ho sigui que lo que digui qualsevol periodista sigui d'allà on sigui no te res a veure.

Primer quant un mesura una porteria general-ment es mesura per les dues puntes i per el mig si al centre de la porteria fa vuit centímetres mes el primer que es mira es si el travesser fa panxa i els travesser no en feien de panxa doncs la conclusió es que el terra no es pla i si aquest fos el cas ha de ser molt ase el que mesura per dir que les porteries no estan a la mida i en tot cas inclús s'hages pogut arreglar aquells moments per el que DEDUEIXO jo que alguna cosa mes fallava, es clar la directiva no volia anar dient que les porteries estaven malament, potser es varen treure en algun moment i no es van galgar be, per això van dir que era un bony al terra per treure ferro al assumpte.

Segon tot això com dic abans ho dedueixo jo i ja dic mes amunt que es un soliloqui meu, es possible que les porteries del gol sud siguin per un entrenament o no però això no em treu que jo pensi el que penso i personal-ment no en deixo emportar per el que diuen els diaris mes aviat soc critic amb ells,
equivocat o no penso el que penso i així ho exposo.

Per la meva part deixo tancada la possible polèmica que al cap i la fi tampoc ens porteria enlloc :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #127 el: 25 de Setembre de 2011, 21:13:50 pm »
no te quito razon inda pero tu respuesta a birrero de te lo has de creer por que lo dice la directiva a sobrado en mi opinion, yo tampoco pienso decir nada mas del tema sea lo que sea ya se ha solucionado asi que por mi parte no hay que darle mas vueltas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #128 el: 25 de Setembre de 2011, 21:20:10 pm »
no te quito razon inda pero tu respuesta a birrero de te lo has de creer por que lo dice la directiva a sobrado en mi opinion, yo tampoco pienso decir nada mas del tema sea lo que sea ya se ha solucionado asi que por mi parte no hay que darle mas vueltas  :beer2 :beer2

Si això te molestat et demano disculpes :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #129 el: 25 de Setembre de 2011, 21:33:11 pm »

Si això te molestat et demano disculpes :mmmm

no pasa nada todo aclarado por mi parte saludos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #130 el: 26 de Setembre de 2011, 19:58:32 pm »
Jo estic amb el BIRRERO, tal i com li vaig dir a l´ Albert a la entrada del camp, es d´aplaudir que hagin arreglat les aglomeracions de las entradas al principi del partit (una mica tard peró)
Aixo si, a la reunio de penyes ens van dir que obririan tots els accesos per poder vuidar el camp rapid i aixo no va ocorrer, espero que si ho van dir ho compleixin, aixi dons que es possin mans a l´obra per solucionar aquests problema, que ha mes ja ens van dir que ho arreglarian.

y lo peor de todo es que el guardia de seguridad encargado teóricamente de abrir la puerta, la excusa para no hacerlo es que según el no le dejan de parte de los Mossos, por no hacernos coincidir con la afición visitante.... A ver, PERO SI ERAN 4 PERSONAS las del Hércules!!!  . El dia del Cartagena eran mas, y bien que abrieron la puerta.
O por poner un ejemplo, nuestra afición el otro dia fueron a Riazor, ante mas de 20.000 personas, y pudieron entrar y salir por donde quisieron, tanto unos como otros....

Además , las razones del segurata este son un poco incongruentes, pues si no salimos con los del Hercules, los del Hércules salen por la misma puerta y a la misma hora que los Hooligans.... Porque si si, hay Hooligans (igual no se han enterao), pero la afición rival sale por la misma puerta!!!

En fin, que aqui todo se hace como el ****. Primero que salgan los visitantes (eran 4 solo, y se podria hacerles que se queden hasta que se vacie el estadio, como pasa en tooooodos los campos de categorias profesionales), y luego nosotros mismos, pues nos jodemos, que ya que hemos bajado escaleras, para luego subirlas, pues ya no nos cuesta nada patear tooooodo el campo para salir por el lado contrario.

En fin, peor imposible    :ko
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #131 el: 26 de Setembre de 2011, 21:37:28 pm »
El club ha dicho en Twitter que el tema de no abrir todas las puertas fue un error de la empresa de seguridad y que no volverá a pasar. El lunes que viene contra el Recre lo comprobaremos.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #132 el: 05 de Octubre de 2011, 11:32:02 am »
Se sabe algo del tema banquetas sala dopint,etc,etc, yo se que el vestuario de los arbitros los han reformado y que la sala miguel quereda tambien,las oficinas tabiem.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #133 el: 05 de Octubre de 2011, 20:36:05 pm »
Se sabe algo del tema banquetas sala dopint,etc,etc, yo se que el vestuario de los arbitros los han reformado y que la sala miguel quereda tambien,las oficinas tabiem.

Hi ha projecte de modificació de la sala antidòping i de les banquetes.

I la sala Miguel Quereda, segons una persona molt propera al club, està molt xula i s'inaugurarà abans de Nadal amb aquest nom. S'han posat cadires noves (amb pupitre per als periodistes), taula nova color marró clareta i al lateral una foto gegantesca de la Nova Creu Alta.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #134 el: 05 de Octubre de 2011, 21:00:47 pm »

Hi ha projecte de modificació de la sala antidòping i de les banquetes.

I la sala Miguel Quereda, segons una persona molt propera al club, està molt xula i s'inaugurarà abans de Nadal amb aquest nom. S'han posat cadires noves (amb pupitre per als periodistes), taula nova color marró clareta i al lateral una foto gegantesca de la Nova Creu Alta.

Imágen colgada por Álvaro Montoliu en su twitter: http://yfrog.com/oe7itj Birrero si le has preguntao a él habrá querido compartirlo con todos  :laugh2: Me emociono con estas cosas, el club avanza y todo lo que hagamos durante esta temporada nos servirá para las que vengan, ya sea más arriba o, Dios no lo quiera, más abajo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #135 el: 05 de Octubre de 2011, 22:19:16 pm »
Que va, no tinc el plaer de ser conegut d'Álvaro Montoliu, però també he vist que el tema ja s'està comentant.

M'agrada molt aquestes noves incorporacions. Tant Montoliu, com Monclús, com Isa, d'atenció al soci, son tres excel·lents fitxatges per al club.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #136 el: 06 de Octubre de 2011, 08:27:19 am »
grans fixatges  sobretot la isa que esta ben bufona!!!! :beer2

el senyor monclus a sigut el millor fixatge.
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #137 el: 06 de Octubre de 2011, 16:54:44 pm »
Hay que mejorar el tema camisetas de niños! , sobretodo.
Hace más de 3 semanas que estoy pendiente de una de la talla 12, a los grandes nos hace ilusión y cada partido da alegria ver tantos arlequinados con la camiseta puesta, pero es una pena que de tallas infantiles no traigan y niños (como es el caso de mi sobrino) que van todos los domingos y no puedan tener la suya.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #138 el: 20 de Octubre de 2011, 19:12:19 pm »
Creo que he intuído una pequeña puyita en la rueda de prensa de hoy de Carreras cuando le han preguntando sobre las dimensiones del campo del Guadalajara. Ha dicho que en cualquier caso los entrenamientos se hacen en campos más pequeños que ese. Deberíamos tener un campo de entrenamiento propio y exclusivo? Dónde?  :beer2

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #139 el: 20 de Octubre de 2011, 19:34:41 pm »
No hay sitio en la olimpia