Autor Tema: COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP.  (Llegit 43784 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re:COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP.
« Respondre #160 el: 08 de Abril de 2012, 17:56:06 pm »
Como avisando?

Por favor, en que trabajo se ha visto eso? Es de tener muy poca verguenza. MUY POCA. Esque no saben a que club se Deben? Si quieren ir a ver al Barsa pues que pongan substitutos o lo que sea. Imaginaos yo o otras personas que a lo mejor podriamos haber venido expresamente a buscar entradas desde OTROS PUEBLOS. Llego a encontrarme con eso y monto un cirio de cuidado.

QUE POCA VERGUENZA TIENEN ESTA GENTE. Es absolutamente inadmisible. Despues vamos diciendo que la ciudad de sabadell es muy poco consciente de que su equipo esta en segunda. Y mientras tanto, nosotros mismos nos vamos tirando m***** desde dentro, con gente tan lamentable como la que tenemos. Tendrian que hacerselo mirar MUCHO.

Ah, y por cierto, a esta gente que se hace fotos en el campo del barça en un partido de champions, que sepan que a mi y a muchos otros, los 15 minutos finales de sufrimiento y amor a un club que pasamos este sabado contra el nastic no nos los compensan ni 25 finales de champions del equipo de la gran ciudad. Asi que deberian cuidar un poco al mal logrado socio que esta sufriendo por estos colores y estos escudos.

Esque es totalmente inaceptable. ***** ****, mira que estaba contento con la victoria, pero esque estas cosas me sacan de quicio, no lo puedo aguantar, nos empequeñecemos nosotros mismos desde dentro.

Asco de gente de verdad.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #161 el: 08 de Abril de 2012, 18:22:03 pm »
La verdad es que es del todo intolerable. Y esta vez es peor. Ya ha habido veces que las oficinas se han cerrado antes de lo que se debía, incluso una hora antes, pero cerrar a las 19:00 de la tarde, sin avisar y encima porque sus trabajadores se van a ver un partido de fútbol de otro equipo..... me parece vergonzoso. A la directiva parece que les importa una m***** los socios/aficionados/gente del futbol base que tienen que ir a las oficinas por la razón que sea. Si se ponen unos horarios en las oficinas es para cumplirlos señores. Que poca seriedad....

Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #162 el: 08 de Abril de 2012, 18:39:17 pm »
Me río por no llorar.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #163 el: 08 de Abril de 2012, 19:31:17 pm »
els que em coneixeu ja sabeu q precisament el Barça no és un club el qual en tinc cap simpatia. Ara bé, nosaltres q n'hem de fotre del q facin els treballadors de les oficines entre setmana? Tema tancar abans, hi ha algú que tingui una necessitat explícita de que estigui oberta la oficina un dimarts a les 19 H del vespre? Q potser jugàvem algun partit de vida o mort el dimecres i teníem cents d'aficionats al carrer esperant per a comprar entrades? Vinga home, siguem coherents, el q vulgui treure entrades pel partit de dissabte, comprar un pin o un clauer del Sabadell ho pot fet qualsevol altre dia de la setmana (dimecres, dijous, divendres, dissabte matí..). Si aquell dia tothom de les oficines a de fotre el camp ja sigui pel motiu q sigui hi han de  tancar q tanquin, no hi vec cap problema, sigui perq hagin d'anar a Can Barça com si tenen una festa de cumpleanys del gat de la noia de les oficines, no crec q tinguin CAP necessitat de donar explicacions ni avisar prèviament a ningú. Jo dijous vaig tancar la meva empresa a les 18:30 H en comptes de les 20 H i no per això tinc q donar explicacions a ningú, vaig penjar un cartellet a la porta la mateixa tarda i ja està, qui vulgui alguna cosa q vingui dimarts vinent q tornarem a estar oberts com qualsevol dia d'entre setmana xDDDD

PD: Vaya robo de partit al Camp Nou, el segon penalty no era.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #164 el: 08 de Abril de 2012, 19:41:25 pm »
els que em coneixeu ja sabeu q precisament el Barça no és un club el qual en tinc cap simpatia. Ara bé, nosaltres q n'hem de fotre del q facin els treballadors de les oficines entre setmana? Tema tancar abans, hi ha algú que tingui una necessitat explícita de que estigui oberta la oficina un dimarts a les 19 H del vespre? Q potser jugàvem algun partit de vida o mort el dimecres i teníem cents d'aficionats al carrer esperant per a comprar entrades? Vinga home, siguem coherents, el q vulgui treure entrades pel partit de dissabte, comprar un pin o un clauer del Sabadell ho pot fet qualsevol altre dia de la setmana (dimecres, dijous, divendres, dissabte matí..). Si aquell dia tothom de les oficines a de fotre el camp ja sigui pel motiu q sigui hi han de  tancar q tanquin, no hi vec cap problema, sigui perq hagin d'anar a Can Barça com si tenen una festa de cumpleanys del gat de la noia de les oficines, no crec q tinguin CAP necessitat de donar explicacions ni avisar prèviament a ningú. Jo dijous vaig tancar la meva empresa a les 18:30 H en comptes de les 20 H i no per això tinc q donar explicacions a ningú, vaig penjar un cartellet a la porta la mateixa tarda i ja està, qui vulgui alguna cosa q vingui dimarts vinent q tornarem a estar oberts com qualsevol dia d'entre setmana xDDDD

Ferni sento dir-te que no tens rao. Quan es treballa de cara al public, tens un horari que TENS QUE COMPLIR. Potser a tu t'es igual pero jo, que treballo tota la santa semana de 16:30 a 23 i el meu unic dia en el que per exemple aquesta semana, plego a les 18:00 coincideix amb  un dia com el dimarts de la semana pasada, vaig tot confiat des de un poble situat a 20 km a treure la meva entrada que NO HE POGUT anar a treure abans i em trobo l'oficina tancada perque les noietes puguin anar al camp nou, sense avisar previament, ni penjar-ho a la web, si aixo a tu et sembla normal, apaga i vamonos.

Esque es collonut, que a sobre ho justifiquem. No ja perque vagin a veure un partit del Barça, cosa que em sua 3/4 els ous, esque tenen un horari que l'han de cumplir i tot el que no sigui complir-lo es vergonyos.

M'agradaria saber com et sentaria a tu, anar a recorrer 20 km a un lloc que SAPS que hauria d'estar obert a aquella hora i que t'el trobis tancat perque els senyorets han marxat per gustet a veure un partit de futbol.

Hem sembla vergonyos de totes totes, molt poc rigoros i absolutament fora de lloc.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #165 el: 08 de Abril de 2012, 19:51:31 pm »

Ferni sento dir-te que no tens rao. Quan es treballa de cara al public, tens un horari que TENS QUE COMPLIR. Potser a tu t'es igual pero jo, que treballo tota la santa semana de 16:30 a 23 i el meu unic dia en el que per exemple aquesta semana, plego a les 18:00 coincideix amb  un dia com el dimarts de la semana pasada, vaig tot confiat des de un poble situat a 20 km a treure la meva entrada que NO HE POGUT anar a treure abans i em trobo l'oficina tancada perque les noietes puguin anar al camp nou, sense avisar previament, ni penjar-ho a la web, si aixo a tu et sembla normal, apaga i vamonos.

Esque es collonut, que a sobre ho justifiquem. No ja perque vagin a veure un partit del Barça, cosa que em sua 3/4 els ous, esque tenen un horari que l'han de cumplir i tot el que no sigui complir-lo es vergonyos.

M'agradaria saber com et sentaria a tu, anar a recorrer 20 km a un lloc que SAPS que hauria d'estar obert a aquella hora i que t'el trobis tancat perque els senyorets han marxat per gustet a veure un partit de futbol.

Hem sembla vergonyos de totes totes, molt poc rigoros i absolutament fora de lloc.

De la manera q m'ho expliques tinc que reconéixer que és una situació amb bastant mala llet. El 98% d'aficionats del Sabadell tenen opció de recollir entrades personalment qualsevol dia apart d'un dimarts a partir de les 19 H.  En aquest cas penso que per a q no torni a passar res semblant el que podrien fer és avisar el dia abans de que tancaran a les 19 H el dimarts, no cal pas explicar el motiu. A molt males deixar a 1 persona a les oficines q no crec jo q un dimarts de 19 a 20:30 H el nivell de feina sigui molt elevat allà.
Igualment en casos d'aquest estil abans d'obrir un post per parlar del tema el q faria és trucar i preguntar si amb el teu carnet de soci pot venir algú a treure't les entrades perq tu no tens cap hora més per anar al camp a buscar.les.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #166 el: 08 de Abril de 2012, 19:56:50 pm »
Esta clar Ferni, si s'avisa, no hi ha cap problema, pero pensa que no tothom fem el mateix horari, no tots tenim horari d'oficina de poder plegar a les 18:00 o de poder anar un dissabte al matí i com a minim si sabien que havien d'anar al Camp nou, posar un comunicat oficial a la pagina web, un o 2 dies abans, tampoc fa falta tant, dient que aquell dia es tancarán a les 19h.

Si solucions hi han, el que passa es que es mes facil fotre les coses malament.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #167 el: 08 de Abril de 2012, 20:02:43 pm »
 :scut

Tot això quedaria solucionat si el club estigues informatitzat i es poguessin les operacions per internet i els caixes, per exemple BS, però som un club "pobret" i no tenim cales el que sol passar es que ha vegades encontes de pobrets sembem una mica " racanets" :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #168 el: 08 de Abril de 2012, 21:01:07 pm »
Ferni, el tema és que una persona en horari d'oficina ha d'estar. Són gent professional que té el seu sou i es deu a la seva empresa, en aquest cas el CE Sabadell. A mi en la meva feina no em deixen sortir abans de temps per veure un partit de fútbol, i menys si és d'un Clun diferent del que et paga.

No tothom té les mateixes possibilitats en quant a horari, i si les oficines tenen un horari, es compleix. Al menys amb una persona, per què tot el que sigui donar prioritat a un partit de Champions d-un altre equip que no pas atendre als teus socis, em sembla una falta de professionalitat absoluta.

Si a més amb una persona ja salvas el tema en plena setmana santa. Què necessitats tens de donar una imatge tan poc professional? Jo era l'unic dia de la setmana que podia anar, i com s'ha d'anar amb el DNI, em vaig quedar sense poder agafar la invitació...i havent pagat el que es paga de carnet, que et quedis sense invitacions perquè no es cumpleixen els horaris d'oficina perquè els treballadors marxen a veure un partit del Barça, doncs crema una mica.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #169 el: 09 de Abril de 2012, 03:48:33 am »
El que comenta sexeibirra és cert. Jo vaig ser un dels socis que vaig pasar a les 7:15 de la tarda a per una invitació i em vaig trobar tancades les oficines amb un cartell que deia que excepcionalment tancaven a les 7 de la tarde.

La meva sorpresa va ser que a twitter a la nit vaig veure a les treballadores de la oficina a una foto al Camp Nou.

Falta de professionalitat brutal del Club. Si pel propi Club és més important que les seves treballadores vagin a veure un partit d'un altre Club que no pas fer atenció al seu propi soci i, per què no, potser deixar de vendre merchandaising, no arrivarem molt lluny.

Lamentable. Això ho puc entendre d'un Club de barri...però de un Segona Divisió A? Per favor...una cosa és que no estem a l'alçada en quant a instal.lacions dp de 18 anys a Segona B i Tercera, però un altre cosa és que pasin aquestes situacions. I és una més.

Patètic.

Totalment d'acord amb tu, company.

Absolutament negatiu.  Deixar plantada a la teva clientela per anar a veure un competidor que et roba un munt de clientela potencial.  Al.lucinant  :****
Totalment d'acord amb tu, company.

Muy lamentable! Podrían a ver avisado en la web que cerraban a las 7, para que por lo menos nadie vaya hasta el estadio para nada.
TOTALMENT INADMISSIBLE !!!!! Falta de professionalitat,i de falta de respecte al club i al soci.Detalls com aquests son propis de club de regional !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Espero i desitjo que no es torni a repetir.VERGONYÓS I PATÉTIC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #170 el: 09 de Abril de 2012, 11:03:21 am »
Teneis toda la razon  :ok,pero pensando en el equipo y sabiendo que solo que dan 4 partidos en casa de liga y viendo como estaba el campo el sabado contra el Nastic,podrian sacar alguna clase de lote especial para estos 4 partidos y que el campo presente un aspecto mejor.
Soy socio pero no somos ni seremos los unicos que a estas alturas se hacen estas cosas,la directiva tendria que pensar en algo,los jugadores se lo merecen y lo necesitan. :xin-xin

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #171 el: 09 de Abril de 2012, 12:32:02 pm »
Està clar que 18 anys a la misèria han fet mal. Les coses ben fetes costarà a tornar a veure-les en aquest club en bastant temps. Una pena però, que coses tant fàcils i de sentit comú sempre acaben perjudicant al soci, que és el que en part fa el pressupost del club i que serveix per pagar la gent que desaten els que els paguen. Certament subrealista  :confused:
I menys per veure el farsa que aixó si que és una tocada de collons suprema sincerament.
Wish you where here

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #172 el: 18 de Maig de 2012, 08:44:47 am »
10 minuts abans de que comences el partit contra el Almeria, sabent que s'havien acabat les entrades anticipades del Gol Nord, al Stand de la zona, ja no quedaven bufandes a la venta, deundido baix pensar, els hi vaig preguntar quantes n'havien venut, i em va dir que 3... Només havien agafat 3 bufandes per vendre... :no:

Això no pot ser, han de preveure que en vendran moltes i un stock més gran.... Hem va dir que a la mitja part n'anirian a buscar més...

Vem passar al final del partit, el Stand ja estaba tancat :icon_exclaim:

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #173 el: 18 de Maig de 2012, 20:11:01 pm »
10 minuts abans de que comences el partit contra el Almeria, sabent que s'havien acabat les entrades anticipades del Gol Nord, al Stand de la zona, ja no quedaven bufandes a la venta, deundido baix pensar, els hi vaig preguntar quantes n'havien venut, i em va dir que 3... Només havien agafat 3 bufandes per vendre... :no:

Això no pot ser, han de preveure que en vendran moltes i un stock més gran.... Hem va dir que a la mitja part n'anirian a buscar més...

Vem passar al final del partit, el Stand ja estaba tancat :icon_exclaim:

Sembla que siguin una tradició aquest tipus de coses. Folklore del CES. Tant de bo millorem aquestes absurditats que no costa re i pots fer calers. Seguim sent de segona b en moltes coses encara, paciència...
Wish you where here

Desconnectat kituz*

• Juvenil
  • Missatges: 558
« Respondre #174 el: 19 de Maig de 2012, 14:05:59 pm »
Queda taaaant per millorar i per profesionalitzar... 18 anys al pou ens han fet molt mal, espero q de cara a l'any q vé ja notem millores significatives.

Volem un club més professional, un club del segle XXI!!!

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #175 el: 19 de Maig de 2012, 21:51:28 pm »
Mirar no es criticar pero yo cuando veo alguna cosa que no es muy logica ,cojo el lunes o el martes me paso por las oficinas del club y lo digo a veces te escuchan y a vecas pasan de mi pero yo me quedo muy a gusto.
Por que no probais de hacer lo mismo,seguro que no arreglareis nada pero por lo menos  beran que hay gente que se preocupa. :xin-xin

Desconnectat Jose pérez

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #176 el: 20 de Maig de 2012, 10:58:37 am »
Potenciar les relacions amb els clubs de la comarca, per a anar veient xavalets per portar al futbol base.
Potenciar les relacions amb clubs de tercera i segona B per cedir jugadors.
Tenir a algú com atenció al soci, tant entre setmana a les tardes com en dies de partit per imprevistos.
[/quote]

Esto es definitivo, más razón que un santo. Hay muchísimos niños sabadellenses que por no saber del club, no saben ni cómo es la camiseta del CES. Para otros muchos no es más que un equipo al que se enfrentan con su equipo del barrio dos veces al año.

¿Cuándo se acercará alguien del club a las reuniones que el Consell Esportiu de Sabadell prepara dos veces al mes para los niños que practican iniciación deportiva en los colegios de la ciudad?

¿Cuándo la promoción de un partido dejará de limitarse a la colocación de carteles en la Gran Vía, Eix Macià y Avda. Matadepera? (Ojo, me parece encomiable el trabajo de quien lo hace y muy útil pero no suficiente. Hace falta un plan integral de promoción en la ciudad. Estar presente en cada evento, montar un stand de información/venta de material en la fiesta mayor de cada barrio de la ciudad (ahora que es la época),... hay mil ideas y mil propuestas que podrían llevarse a cabo y que socios/aficionados y no precisamente la directiva harían/mos gustosamente.
[/quote]

Esta debe ser la línea correcta a seguir, según mi punto de vista. Necesitamos aumentar la masa social  y esto solamente lo conseguiremos con más preséncia en la vida social de la comarca. Por tanto, deberíamos establecer como club un planning de los actos institucionales, fiestas, ferias comerciales, asambleas de las penyas, etc.. en definitiva, todo aquello que "visualice" el CES en la comarca del Vallès Occidental i Oriental. Este año se han hecho cositas en esta línea, pero hay que darle una prioridad absoluta ( necesitamos, como mínimo, doblar el númoro de abonados para establecernos en 2ª).

Por último, y para no hacerme pesado, el tema de llegar a acuerdos y convenios con el futlbol amateur del Vallès para la cesión y pruebas de jugadores me parece fundamental y ligado al crecimiento social del que antes hablaba. En fin, esto es y ha sido siempre nuestro "talón de arlequinados" ( en vez de Aquiles). Pero ahora percibo muy buenas vibraciones en el campo, todo y que hay mucha gente que se impacienta y lo quiere todo y ya, pero también es comprensible después de 18 años tan duros y difíciles. A todos ellos y a ellas un saludo también.

Ànims i Visca el CES!

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
« Respondre #177 el: 21 de Maig de 2012, 10:41:31 am »
Una persona de la directiva me a comentado que de cara ala proxima temporada,(12-13) habrian algunas cosillas que estaran muy bien.
1-el carnet de socio se podra pagar en varios plazos
2-los abonos de parados y pensionistas tendran un precio mas asequible
3-se esta estudiando que el precio de los carnets de socio sean exactamente los mismos de esta temporada sin que suba ni un solo euro.
Todo esto quiere decir que las cosas poco a poco se estan haciendo,este año aran casas y seguramente nos quejaremos de que faltan muchas mas por hacer.
Mejor ir poco a poco que no hacer nada. :xin-xin

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #178 el: 21 de Maig de 2012, 10:57:08 am »
En la ce.sabadell.store online creo que se podria iniciar con una iniciativa que vendrían muy bien a arlequinados de fuera de la comarca e afición visitante. VENTA DE ENTRADAS ONLINE, ahora que todo el campo tendra asientos, ya irá todo numerado y la venta de entradas online podría ser una realidad, y no creo que cueste en demasié.

Y sobretodo, espero una buena campaña de socios este verano que empieze cuando antes mejor para poder superar los 4000 de este año !!! Saludos

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #179 el: 21 de Maig de 2012, 11:22:14 am »
En la ce.sabadell.store online creo que se podria iniciar con una iniciativa que vendrían muy bien a arlequinados de fuera de la comarca e afición visitante. VENTA DE ENTRADAS ONLINE, ahora que todo el campo tendra asientos, ya irá todo numerado y la venta de entradas online podría ser una realidad, y no creo que cueste en demasié.

Y sobretodo, espero una buena campaña de socios este verano que empieze cuando antes mejor para poder superar los 4000 de este año !!! Saludos

buena propuesta y muy bien mirado  :ok
@javi_gt86