Autor Tema: COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP.  (Llegit 43781 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re:COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP.
« Respondre #180 el: 21 de Maig de 2012, 19:46:35 pm »
Todo lo que sean facilidades para los socios que vivimos fuera de Sabadell serán bien recibidas.

Salud y suerte...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #181 el: 21 de Maig de 2012, 19:48:56 pm »
En la ce.sabadell.store online creo que se podria iniciar con una iniciativa que vendrían muy bien a arlequinados de fuera de la comarca e afición visitante. VENTA DE ENTRADAS ONLINE, ahora que todo el campo tendra asientos, ya irá todo numerado y la venta de entradas online podría ser una realidad, y no creo que cueste en demasié.

Y sobretodo, espero una buena campaña de socios este verano que empieze cuando antes mejor para poder superar los 4000 de este año !!! Saludos

Sin duda es una de las cosas que yo creo que son muy necesarias pero no nos engañemos, este club no esta preaprado para esto...

Incluso el poder retirar las dos invitaciones de una manera mas " comoda " que no tener que ir entre semana expresamente. Por ejemplo, que te den las 2 invitaciones al renovar el carnert

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #182 el: 21 de Maig de 2012, 20:33:11 pm »

Incluso el poder retirar las dos invitaciones de una manera mas " comoda " que no tener que ir entre semana expresamente. Por ejemplo, que te den las 2 invitaciones al renovar el carnert
Doncs jo proposaria per aquest cas poder-les reservar per telefon, donar el nom número de carnet ,D.N.I i numero de pantalons si fa falta, i al dia de partit anar-ho a recollir a les taquilles de les invitacións, perquè pregunto els de general no serem menys que els que van a tribuna ?.

Així donem opcions als que viuen fora de la ciutat i els va malament desplaçar-se DUES vegades per anar a recollir unes invitacions, ja se que pot donar una mica mes de feina però avui dia feina es el que falta
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #183 el: 21 de Maig de 2012, 20:37:08 pm »

Doncs jo proposaria per aquest cas poder-les reservar per telefon, donar el nom número de carnet ,D.N.I i numero de pantalons si fa falta, i al dia de partit anar-ho a recollir a les taquilles de les invitacións, perquè pregunto els de general no serem menys que els que van a tribuna ?.

Així donem opcions als que viuen fora de la ciutat i els va malament desplaçar-se DUES vegades per anar a recollir unes invitacions, ja se que pot donar una mica mes de feina però avui dia feina es el que falta

Molts interessant aquesta opció Inda, això s'hauria de proposar a l'assemblea de socis per exemple.

:ok
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #184 el: 21 de Maig de 2012, 20:41:01 pm »

Molts interessant aquesta opció Inda, això s'hauria de proposar a l'assemblea de socis per exemple.

:ok

M'alegra que t'agradi, jo mateix estic amb aquesta situaciò tinc de pujar dues vegades a la NCA per recollir unes invitacions, la benzina i el bus tampoc el regalen  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #185 el: 22 de Maig de 2012, 01:26:27 am »
el que crec que posaran sera seients torns , marcador y crec que milloraran una mica la zona del equip visitant y ja esta .
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #186 el: 25 de Maig de 2012, 12:29:34 pm »
Algú sap quan començaran les obres... :icon_question: a posar les cadires als gols  i els torns :icon_exclaim:

Posaran un marcador nou :icon_question:  :mmmm
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #187 el: 25 de Maig de 2012, 18:35:58 pm »
Algú sap quan començaran les obres... :icon_question: a posar les cadires als gols  i els torns :icon_exclaim:

No crec que al menys aquesta temporada facin mes dispendis que les cadires i els torns per entrar i jo tinc un altre dubte... es continuarà aquest any amb el "xiringuito bar" o es farà alguna obra per fer-lo mes gran?
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat calamar

• Mecenes 2012
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 138
« Respondre #188 el: 07 de Juny de 2012, 00:03:06 am »

No crec que al menys aquesta temporada facin mes dispendis que les cadires i els torns per entrar i jo tinc un altre dubte... es continuarà aquest any amb el "xiringuito bar" o es farà alguna obra per fer-lo mes gran?

Ha quedat molt saturat aquest bar??? Si és lo normal no crec que hi facin res. I si estava molt saturat..crec que tampoc. Temps al temps
Wish you where here