Autor Tema: COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP.  (Llegit 43794 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Re:COSES A MILLORAR AL CLUB DE CARA A LA SEVA PROFESSIONALITZACIÓ A LA LFP.
« Respondre #140 el: 20 de Octubre de 2011, 19:49:17 pm »
Antes de que hagan los otros campos(en olimpia)que miren las dimensiones del terreno y a ver si sepuede hacer un campo de entrenamiento exclusivo para el primer equipo.
Estos tiritos de Lluis Carreras ya van dirijidos a la directiva de cara a la temporada que viene.
Y por cierto veo bien dirigidos esos tiritos y algunos mas que iran callendo.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #141 el: 12 de Febrer de 2012, 18:35:50 pm »
segons un amic soci de tribuna, té dos abonaments (amb seient numerat), em va comentar l'altre día, que un dels dos el número corresponent no existeix, es a dir, el número toca a les escales, jejje, que primer partit de lliga ho va dir al club i van dir que ja ho solucionarien, ho va reclamar quan va passar el temps, i encara no han fet res ni l'hi han comentat cap solució.

Clar que avui no s'ompla l'estadi ni menys la tribuna, però si arribessim a jugar alguna cosa important aquest any i quan arribi aquest bon home on seu si esta tot plé o esta tot venut?

Crec que es podria solucionar, no serà tan difícil.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #142 el: 12 de Febrer de 2012, 18:41:29 pm »
 :scut :bandera :bandera
I tambè millorar lo del bar ahir varen tenir d'obrir la porta que separa el gol nord i la preferència perquè al xiringuito del gol nord no hi ha café hi ahir erà un dia per pendre alguna cosa calentona, amb lo facil que hagués sigut moure la tanca nomes un parell de metres i no hi hauria aquest problema :borratxo
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #143 el: 13 de Febrer de 2012, 14:44:43 pm »
Papereres al Gol Nord. Indispensables.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Sheldon Cooper

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
« Respondre #144 el: 13 de Febrer de 2012, 18:54:01 pm »

:yes: :yes: :yes:

Alguien me podría contestar porque no podemos salir al exterior al descanso? Contra el Xerez intente salir al descanso al mercadona para comprar algo y los steward que custodiaban la puerta me dijeron que el que salia no volvía a entrar, le pregunté que porqué y me contesto que eran normas del club.

Antonio Recio

• Visitant
« Respondre #145 el: 13 de Febrer de 2012, 19:00:41 pm »

Alguien me podría contestar porque no podemos salir al exterior al descanso? Contra el Xerez intente salir al descanso al mercadona para comprar algo y los steward que custodiaban la puerta me dijeron que el que salia no volvía a entrar, le pregunté que porqué y me contesto que eran normas del club.

Perquè ells no poden controlar qui entra i qui surt, es podria "colar" algú al camp, també es podria fer alguna cosa a l'entrada per poder entrar i sortir!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #146 el: 13 de Febrer de 2012, 21:35:45 pm »

No existe un motivo de peso por el cuál una persona tenga que salir del estadio en el descanso ( a no ser que se encuentre mal o por algú caso muy concreto).
La NCA es un campo de fútbol, no es un colegio en el cuál en la hora del recreo los alumnos pueden irse a comprar el desayuno en el supermercado de enfrente. En el campo hay lavabos, hay bebida y dejan entrar bocadillos, con lo cuál no creo q exista ningún motivo como para q dejen salir y entrar a la gente.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #147 el: 13 de Febrer de 2012, 22:34:59 pm »

És una normativa sobre seguretat en el futbol professional. En molts estadis de Segona B també es feia per preservar els interessos dels que han demanat la concessió dels bars dels estadis, cosa de força lògica.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #148 el: 28 de Febrer de 2012, 07:09:50 am »
als accesos als gols , la zona inferior son massa grans, i resten aforament, no cal una entrada amb tanta alçada espero que l'any que ve tinguem seients, podriem guanyar un  centenar de seients fent-les mes petites! l'any que ve seients si o si .  visca el sabadell un deu a la aficio!!!
« Darrera modificació: 28 de Febrer de 2012, 08:19:41 am per Markgsi »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #149 el: 28 de Febrer de 2012, 08:12:56 am »
OK Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #150 el: 28 de Febrer de 2012, 09:23:56 am »
als accesos als gols , la zona inferior son massa grans, i resten aforament, no cal una entrada amb tanta alçada espero que l'any que ve tinguem seients, podriem guanyar un  centenar de seients fent-les mes petites! l'any que ve seients si o si .  visca el sabadell un deu a la aficio!!!

Discrepo company, per sobre de tot ha d'haver seguretat. En cas d'emergència les escapatòries han de ser amples i amb les reformes només tens l'opció de sortir per aquí o saltar al camp.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #151 el: 28 de Febrer de 2012, 09:31:04 am »
si ok, pero em refereixo  a l'alçada perque tant altes si ja son bastant amples? els seients ho faran mes adecuat
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat miguellll

• Jugador Prof.
  • Missatges: 640
« Respondre #152 el: 28 de Febrer de 2012, 13:02:52 pm »
 :scut si se consigue la permanencia arreglaran muchas cosas(asientos,banquillos, marcador,tornos etc) nos les queda otra, ahora a esperar.
Honor al Sabadell! Honor a la Ciutat! i visca el nostre club sempre estimat!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #153 el: 28 de Febrer de 2012, 13:55:22 pm »
si ok, pero em refereixo  a l'alçada perque tant altes si ja son bastant amples? els seients ho faran mes adecuat

Amb tot el respecte:

Imagina't qualsevol desgràcia: la histèria col·lectiva fa que la gent surti corrents, peti qui peti. El normal és que algunes persones caiguin i quedin estessos a terra i els altres passin per sobre... si li poses l'alçada d'una porta, el tap de persones pot ser tràgic.

Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #154 el: 08 de Abril de 2012, 12:49:53 pm »
Desprès de molt temps que no podia anar, per viure a l'estrabger, ahir vaig anar a la NCA i vaig vore coses que no van molt fines, al final del partit:
-En la zona mixta, entre jugadors locals i rivals, hi havia gent que ni eren periodistes ni equip tècnic de cap equip, molestant a algun jugador rival demanant samarretes i tal. Fallo gran.
-En la sala de premsa, van entrar també personatges que ni tant sols son periodistes. Fins i tot jo vaig entrar i sortir d'allà. A més me consta que a Ràdio Sabadell se varen queixar del tema.

I la cirereta, que alguns s'encabronaran i amb raó:
-Me van comentar que dimarts, dia de Champions, se va tancar les oficines del club abans de les 7, ja que tots els treballadors de la oficina se van anar al camp nou a vore el Barça-Milan. Açò és una manca de professionalitat brutal.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #155 el: 08 de Abril de 2012, 13:07:42 pm »
Desprès de molt temps que no podia anar, per viure a l'estrabger, ahir vaig anar a la NCA i vaig vore coses que no van molt fines, al final del partit:
-En la zona mixta, entre jugadors locals i rivals, hi havia gent que ni eren periodistes ni equip tècnic de cap equip, molestant a algun jugador rival demanant samarretes i tal. Fallo gran.
-En la sala de premsa, van entrar també personatges que ni tant sols son periodistes. Fins i tot jo vaig entrar i sortir d'allà. A més me consta que a Ràdio Sabadell se varen queixar del tema.

I la cirereta, que alguns s'encabronaran i amb raó:
-Me van comentar que dimarts, dia de Champions, se va tancar les oficines del club abans de les 7, ja que tots els treballadors de la oficina se van anar al camp nou a vore el Barça-Milan. Açò és una manca de professionalitat brutal.

Quina poca vergonya redeu.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #156 el: 08 de Abril de 2012, 16:55:31 pm »
El que comenta sexeibirra és cert. Jo vaig ser un dels socis que vaig pasar a les 7:15 de la tarda a per una invitació i em vaig trobar tancades les oficines amb un cartell que deia que excepcionalment tancaven a les 7 de la tarde.

La meva sorpresa va ser que a twitter a la nit vaig veure a les treballadores de la oficina a una foto al Camp Nou.

Falta de professionalitat brutal del Club. Si pel propi Club és més important que les seves treballadores vagin a veure un partit d'un altre Club que no pas fer atenció al seu propi soci i, per què no, potser deixar de vendre merchandaising, no arrivarem molt lluny.

Lamentable. Això ho puc entendre d'un Club de barri...però de un Segona Divisió A? Per favor...una cosa és que no estem a l'alçada en quant a instal.lacions dp de 18 anys a Segona B i Tercera, però un altre cosa és que pasin aquestes situacions. I és una més.

Patètic.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #157 el: 08 de Abril de 2012, 17:00:47 pm »
El que comenta sexeibirra és cert. Jo vaig ser un dels socis que vaig pasar a les 7:15 de la tarda a per una invitació i em vaig trobar tancades les oficines amb un cartell que deia que excepcionalment tancaven a les 7 de la tarde.

La meva sorpresa va ser que a twitter a la nit vaig veure a les treballadores de la oficina a una foto al Camp Nou.

Falta de professionalitat brutal del Club. Si pel propi Club és més important que les seves treballadores vagin a veure un partit d'un altre Club que no pas fer atenció al seu propi soci i, per què no, potser deixar de vendre merchandaising, no arrivarem molt lluny.

Lamentable. Això ho puc entendre d'un Club de barri...però de un Segona Divisió A? Per favor...una cosa és que no estem a l'alçada en quant a instal.lacions dp de 18 anys a Segona B i Tercera, però un altre cosa és que pasin aquestes situacions. I és una més.

Patètic.

Totalment d'acord amb tu, company.

Absolutament negatiu.  Deixar plantada a la teva clientela per anar a veure un competidor que et roba un munt de clientela potencial.  Al.lucinant  :****

A veure si entretots entenen que  el Sabadell es primer (o únic si es vol)....
« Darrera modificació: 08 de Abril de 2012, 17:06:53 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #158 el: 08 de Abril de 2012, 17:04:22 pm »

Patètic.

Absolutament negatiu.  Deixar plantada a la teva clientela per anar a veure un competidor que et roba un munt de clientela potencial.  Al.lucinant  :****

Muy lamentable! Podrían a ver avisado en la web que cerraban a las 7, para que por lo menos nadie vaya hasta el estadio para nada.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #159 el: 08 de Abril de 2012, 17:08:55 pm »

Patètic.

Muy lamentable! Podrían a ver avisado en la web que cerraban a las 7, para que por lo menos nadie vaya hasta el estadio para nada.

Ni avisando Evir.  Es una desatención al socio y punto y alguien tendría que dar una explicación....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.