Autor Tema: Banderes a la NCA  (Llegit 74890 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re:Re:Socis 2011-2012
« Respondre #100 el: 25 de Setembre de 2011, 23:40:48 pm »
L'Espanyol ja no és de Barcelona.
EL RCDE DE BARCELONA,SEMPRE SERÀ DE BARCELONA,també el far$a té la ciutat esportiva a Sant Joan Despi,i el camp nou quasi be a l´hospitalet. :borratxo :borratxo :borratxo
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #101 el: 26 de Setembre de 2011, 00:00:25 am »
EL RCDE DE BARCELONA,SEMPRE SERÀ DE BARCELONA,també el far$a té la ciutat esportiva a Sant Joan Despi,i el camp nou quasi be a l´hospitalet. :borratxo :borratxo :borratxo

En resum, els dos equips de Can Fanga, sempre seran una m**** imperialista.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #102 el: 26 de Setembre de 2011, 00:41:29 am »
Segons paraules del president Soteras a Ràdio Sabadell, avui al matí s'ha arribat als 3.500 socis.

Vaig portar al matí el dia de l'Hércules a 2 amics de Sant Quirze del Vallès a fer-se socis i ens va dir la noia d'oficines que eren el 3499 i el 3500  :)
Després, allà a Gol Nord amb l'ambientàs que tenim i amb el joc tan maco que fem, em van dir 'buah tio, no em penedeixo gens d'haver-me fet soci!  :oooooo::happy2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #103 el: 26 de Setembre de 2011, 00:50:55 am »

Era de Barcelona. El dia que la NCA estigui a Castellar del Vallès serem d'allà i no de Sabadell.

Pd: t'agrairia no posis la pancarteta dels collons al mig de la nostra afició aquest diumenge. M'agradaria passar com una afició respectuosa i animadora sense provocar a casa seva. A títol propi en un raconet endavant, però enmig de totes les arlequinades ens embrutes a molts. Salut
« Darrera modificació: 26 de Setembre de 2011, 19:06:14 pm per X-Woman Centella »
The pride of Catalunya

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #104 el: 26 de Setembre de 2011, 01:03:55 am »

Era de Barcelona. El dia que la NCA estigui a Castellar del Vallès serem d'allà i no de Sabadell.

Pd: t'agrairia no posis la pancarteta dels collons al mig de la nostra afició aquest diumenge. M'agradaria passar com una afició respectuosa i animadora sense provocar a casa seva. A títol propi en un raconet endavant, però enmig de totes les arlequinades ens embrutes a molts. Salut
Es la teva opinió,la respecto pero no la comparteixo.I jó no embruto a ningú.Per cert,parlant de respecte,la poca afició del far$a que va al mini,son tot el que vulguis menys respectuosos,maleducats i prepotents com pocs,jà fa molts anys que desgraciadament,l´afició arlequinada hem de soportar els seus brams despectius cap el nostre club i la nostra ciutat.Salut.
« Darrera modificació: 26 de Setembre de 2011, 19:06:28 pm per X-Woman Centella »
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #105 el: 26 de Setembre de 2011, 01:08:16 am »
al final la dichosa pancarta traera problemas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #106 el: 26 de Setembre de 2011, 01:11:25 am »
A mi una persona del Barça amb aquesta pancarta a la NCA a l'inversa li dic de tot menys guapo. El tema de penjarla no es tracta de si tu o jo estem d'acord, sino que representa la nostra afició. Espero i desitjo no veurela, es més, si la veig allà enmig avisaré al propi club pq la retirin del camp.
The pride of Catalunya

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #107 el: 26 de Setembre de 2011, 01:24:11 am »
A mi una persona del Barça amb aquesta pancarta a la NCA a l'inversa li dic de tot menys guapo. El tema de penjarla no es tracta de si tu o jo estem d'acord, sino que representa la nostra afició. Espero i desitjo no veurela, es més, si la veig allà enmig avisaré al propi club pq la retirin del camp.

Totalment d'acord amb tu, company.  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #108 el: 26 de Setembre de 2011, 07:14:36 am »
Em sembla que us esteu anticipant massa als fets;  L´Encigalat sempre diu que l´únic camp on precisament no porta la pancarta és al Mini-Estadi. Simplement succeix que no la deixen entrar i punt....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #109 el: 26 de Setembre de 2011, 08:31:14 am »
Em sembla que us esteu anticipant massa als fets;  L´Encigalat sempre diu que l´únic camp on precisament no porta la pancarta és al Mini-Estadi. Simplement succeix que no la deixen entrar i punt....
És evident. Aquesta pancarta molesta a culés i pot incitar a la violencia.
Per cert, pregunta d'examen: Aquesta passada temporada, del futbol base, quants jugadors ens han robat els pericos i quants els culés?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #110 el: 26 de Setembre de 2011, 09:14:16 am »
Guanyen els pericos per golejada
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #111 el: 26 de Setembre de 2011, 09:23:03 am »

De quina pancarta parleu?
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #112 el: 26 de Setembre de 2011, 12:06:08 pm »

de la que ponen en la grada de enfrente de tribuna que pone Barça is not catalonia  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #113 el: 26 de Setembre de 2011, 12:21:27 pm »

de la que ponen en la grada de enfrente de tribuna que pone Barça is not catalonia  :beer2 :beer2

De verdad que los arlequinados deberíamos dar gracias a esa pancarta, sin ella no se entiende nuestra historia centenaria, gracias a ella hemos llegado y somos lo que somos actualmente, el mágnifico beneficio que aporta a nuestros colores es de agradecer, es más propongo hacer a su creador un monumento en las inmediaciones de la NCA.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #114 el: 26 de Setembre de 2011, 12:25:32 pm »
La pancarta que hay que llevar es " Eusebio, si solo vas a utilizar a Cuenca 15 minutos, devuélvenoslo ! " xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #115 el: 26 de Setembre de 2011, 13:02:33 pm »
La pancarta que hay que llevar es " Eusebio, si solo vas a utilizar a Cuenca 15 minutos, devuélvenoslo ! " xDD
JA,JA,JA,JA, !!!!!!!!!!!!!! :scut :bandera :xin-xin

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #116 el: 26 de Setembre de 2011, 13:11:45 pm »

De verdad que los arlequinados deberíamos dar gracias a esa pancarta, sin ella no se entiende nuestra historia centenaria, gracias a ella hemos llegado y somos lo que somos actualmente, el mágnifico beneficio que aporta a nuestros colores es de agradecer, es más propongo hacer a su creador un monumento en las inmediaciones de la NCA.

Que deuriem donar gràcies a la pancarta per la nostra història centenària???
Que gràcies a ella som el que som???

Jo flipo amb alguns comentaris, no entenc rés...

Per cert per quan una pancarta que digui: MADRIT NO IS SABADELL????

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #117 el: 26 de Setembre de 2011, 13:16:53 pm »

Per ser més exacte crec que posa "Bar$a is not catalonia"
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #118 el: 26 de Setembre de 2011, 13:42:38 pm »

Que deuriem donar gràcies a la pancarta per la nostra història centenària???
Que gràcies a ella som el que som???

Jo flipo amb alguns comentaris, no entenc rés...

Per cert per quan una pancarta que digui: MADRIT NO IS SABADELL????

Te dejas lo más importante, ya que los seguidores que tiene el autor de dicha pancarta deberían dirigirse por escrito y con firmas al Club para empezar la documentación relativa a los preparativos para levantar dicha estatua, vendría bien en la zona de bares en la calle Olimpia, así cada vez que estemos por allí rendir los honores oportunos a tan brillante pancarta, a su autor y seguidores.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #119 el: 26 de Setembre de 2011, 13:52:42 pm »
dejad ya el tema, que este post es para hablar de otra cosa

que cada uno vaya con la bandera o pancarta que quiera, faltaria mas. Libertad de expresión, no?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma