El Sabadell és un equip que cau simpàtic arreu de l'estat i desde fa molt anys, al menys desde que jo tinc conciència futbolera, es a dir, desde que el Sabadell estava a primera. Per qué cau simpàtic, doncs perque som respectuosos amb tothom, som humilds, quan estavem a primera i ens van xiular 17 penalts en contra en una temporada, la gent en comptes de xiular a l'àrbrit e insultar-lo aplaudia i celebrava amb ironia els penalts en contra, quan venien les brigadas blanquiazules amb simbologia nazi, jo veia gent arlequinada que s'infiltrava i els hi estripava, recordo a un skinhead de l'espanyol passejant-se per dins l'estadi cantant el cara el sol i com un avi de més 70 anys li fotia un cop de puny que encara li deu fer mal, etc...
Podria explicar moltíssimes més anecdotes, al igual que vosaltres, del que significa el Sabadell, però em faria cansino.
És per això que em dol, veure banderetes que no ens representen, em dol veure com insultem a una afició pel fet de ser de Euskadi, em dol escoltar insults rascistes, sí volem seguir sent simpàtics hem d'explicar a les noves generacions el que ha estat el sabadell i no permetre a nous personatges que NO SON DEL SABADELL, que embrutin la nostre imatge amb simbologia no arlequinada.
Estic totalment en contra de dur banderes a l'estadi que no siguin del Sabadell i menys encara si son espanyoles, aquestes ja les duen altres equips, que tal sí tenim una mica de personalitat i demostrem ser una miqueta diferents.