Autor Tema: Banderes a la NCA  (Llegit 74742 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat lita

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
Re:Banderes a la NCA
« Respondre #40 el: 05 de Juny de 2011, 19:56:48 pm »
Algu podria dir qui es aquest tal chinarro i perquè se li demanava la llibertat  :mmmm

Em sembla q tots plegats n'esteu fent un gra massa amb el cuento de les banderes.
Jo no sóc del parer de fer cap tipus de reclam o protesta no relacionada amb l'esport en un camp de futbol, ara bé, cap de nosaltres estem en dret de dir si hi han d'haver senyeres i banderes espanyoles a l'estadi, q cadascú faci el que vulgui !!! Em sembla q estem donant un protagonisme inecessari a una bandera q una penya va lluir a l'estadi durant el dia d'ahir, ells sabran els motius q tenen per a fer això, i la relació q té això amb el futbol, q diria q és poqueta o nula, pero vaja, ja et dic q ni ho sé ni tampoc m'interessa massa aquest tema. De fet ara mateix acabo de veure per TV una bandera espanyola en el sector d'aficionats del Badalona a camp del Mirandés i de ben segur q ningú n'hi donaria la importància q ni estem donant nosaltres... particularment m'agrada veure més banderes catalanes q no espanyoles quan ens desplacem fora de Catalunya, més q res perq una bandera espanyola a camp del Mirandés no identifica absolutament res, però una catalana, al igual q una vasca quan va venir l'Eibar doncs si que dona una identificació més pròpia als aficionats i dona color a l'estadi.  Com a mínim q se sàpiga d'on són els equips q l'altre dia a Eibar una noia em va dir, lo único q sé es q sois catalanes pero no sé ni como se llama el ekipo xD

No es que en fem un gra massa es que estem debatin una cosa equivocada per això mes amunt he posat lo del dit i la lluna NO ES LA BANDERA el que feia mal els ulls sinó el que posava, banderes que cada persona porti la que vulgui però el debat no es aquest al menys crec jo, si algú pot contestar QUI ES EL CHINARRO I PERQUÈ SE LI DEMANAVA LA LLIBERTAT , potser veurem la lluna i no el dit
 :mmmm

chinarro no.... Chicano

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 05 de Juny de 2011, 20:03:01 pm »

chinarro no.... Chicano

Be si es veritat, però qui es?
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #42 el: 05 de Juny de 2011, 20:05:00 pm »
És famoso en Sabadell porque varias veces ha estado detenido por distintas cosas.

En las elecciones del 2004 se presento con un partido llamado Movimento Social Revolucionario (MSR) que era un partido de ideología nazi.

Desconnectat lita

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #43 el: 05 de Juny de 2011, 20:10:28 pm »
y creo que está en la cárcel desde antes del play off de irun

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #44 el: 05 de Juny de 2011, 21:07:26 pm »
Doncs per aqui va la cosa, segons les meves informacions ( no contrastades) presumptament va tenir alguna cosa a veure amb els incidents contra el Lleida, per això dic que aquestes coses no s'haurien de veure a la creu alta, si volen demanar lliberta o el que sigui que vagin al lloc adequat i no compliquin mes les coses al CES, sobre les banderes tinc la meva opinió com tothom te la seva.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #45 el: 05 de Juny de 2011, 21:32:02 pm »
Em podríeu confirmar si a la grada del gol d'Olimpia n'hi havia una Estelada?  :malament
I senyeres hi havia un munt. Des del meu punt de vista, la bandera d'espanya aquesta no l'haurien d'haver portat.

¿I les estelades si?
Aquest és un tema curiós. Per mi; en un estadi de fútbol no haurien de haver banderes de ningun tipus excepte arlequinades. Però si es permeten l'entrada d'estelades, tenen tot el dret a portar una bandera espanyola també.

La única bandera que debería de abundar en el estadio es la arlequinada, pero en mi opinión por que este una senyera o una bandera española tampoco pasa nada, yo no le doy importancía.

Totalment d'acord amb tu, company.

Jo no he dit cap bandera espanyola, jo he dit la bandera espanyola aquella (que posava chicano libertad o algo així).

:ok

Desconnectat lita

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #46 el: 05 de Juny de 2011, 21:39:54 pm »
Doncs per aqui va la cosa, segons les meves informacions ( no contrastades) presumptament va tenir alguna cosa a veure amb els incidents contra el Lleida, per això dic que aquestes coses no s'haurien de veure a la creu alta, si volen demanar lliberta o el que sigui que vagin al lloc adequat i no compliquin mes les coses al CES, sobre les banderes tinc la meva opinió com tothom te la seva.

efectivament, les teves informacions NO estan contrastades... no te res a veure amb lleida

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #47 el: 05 de Juny de 2011, 21:43:05 pm »

efectivament, les teves informacions NO estan contrastades... no te res a veure amb lleida

per això ho poso i si algu vol informar que ho faci doncs la persona que m'ho va dir deuria tenir els papers mullats :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #48 el: 06 de Juny de 2011, 09:30:02 am »
A la segona part, no hi eren, que va passar?

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #49 el: 06 de Juny de 2011, 09:42:31 am »
odio cuando se mezcla politica con fútbol, me pongo malo.

Es de risa ver gente sacando banderas independentistas o nacionalistas cuando un equipo catalán gana a otro español o al revés. Que manera de reivindicar es esa? si te gusta la politica vete a manifestaciones y aprovecha para llevarte la bandera pero si vas al futbol, lleva la bandera o colores de tu equipo. Fácil no?
@javi_gt86

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #50 el: 06 de Juny de 2011, 09:48:04 am »
como también me parece inapropiado lo de los hools, si reivindican la libertad de Chicano, que lo hagan en el sitio correspondiente, es decir, delante de la cárcel donde se encuentre.

Porque ponerla en el campo y justo delante de su zona lo único que te hace ver es que son unos malotes y que uno de ellos esta en chirona por haber hecho algo nada bueno.
@javi_gt86

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #51 el: 06 de Juny de 2011, 11:05:16 am »
De la bandera-pancarta dels Hools, s’ha de distingir entre la frase i la bandera.

Pel que fa a la frase, és una reivindicació que fan el grup del gol sud, per una persona que està a la presó, per uns fets que van  pasar a Lleida i pot ser alguna cosa més… Pot ser reivindicació? Pot ser ostentció de “chicos duros”? Ells sabran, ells sabran si els hi convé anar alimentant certes fames….

Pel que fa a les banderes polítiques, les trobo fora de lloc, totes, ja que és un recinte esportiu i no una seu d’un partit polític i aquí tots hi som només per una cosa, pels “CUADRUS”.

Però si volem dur banderes polítiques al camp siguem lógics. Una bandera espanyola contra el Múrcia, a qui representa? Als dos equips? Doncs si partim que un camp de futbol és com un camp de batalla, una bandera espanyola contra qualsevol equip de la lliga española és …… com un absurd, ja que representa a tothom en general i a ningú en concret.
Per això, la bandera espanyola, jugant la lliga espanyola la trobo redundant, neutral, ineficaç, com ho trobaria l’europea per anar a la UEFA o la catalana contra un equip català.

P.D.: Com es nota que ha arribat l’estiu, comencem amb els temes “lights”, jejejejeje
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #52 el: 06 de Juny de 2011, 11:13:34 am »
Hi ha una sentència judicial, no? Doncs que se pudra a la presó, rodejat de gent com ell, pederastes, traficants, lladres i altri gent de mal viure. Que se vajan a queixar a on toca.

Però si volem dur banderes polítiques al camp siguem lógics. Una bandera espanyola contra el Múrcia, a qui representa? Als dos equips? Doncs si partim que un camp de futbol és com un camp de batalla, una bandera espanyola contra qualsevol equip de la lliga española és …… com un absurd, ja que representa a tothom en general i a ningú en concret.
Per això, la bandera espanyola, jugant la lliga espanyola la trobo redundant, neutral, ineficaç, com ho trobaria l’europea per anar a la UEFA o la catalana contra un equip català.
Aquí l'has clavat.

A la segona part, no hi eren, que va passar?
Un dels hools 'històric' me va enviar un e-mail on m'explicava que se liquiden la penya per que ells no volen als que venen a liarla amb motius espanyolistes com el dia de l'Eibar i que ells volen només animar al Sabadell, que ells només la lien si los busquen i tal.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #53 el: 06 de Juny de 2011, 11:32:23 am »
Doncs això sexebirra, per a mi la pancarta roja y gualda a la NCA contra el Murcia em va semblar absurda per dues raons.

Per l’eslogan S’ha d’anar a reivindicar la llibertat del Chicano davant de la presó o de l’administració de justicia o com a últim recurs devant de casa del jutge que va sentenciar-lo. Fer-ho al camp ho trobo barrejar coses, és com la gent que talla una carretera perquè li aumentin el sou, colapsant la xarxa viaria, mentres el seu patro està tant tranqueil a la seva urbanització de luxe…

La bandera. Pertany tant a la liiga espanyola el Múrcia com el Sabadell, no? Al verura-la els jugadors pimentoneros es debien sentir com a casa. Quina utilitñat tenia doncs? O és que tenia algún altre sentit polític, que no sé…?

jordix2

• Visitant
« Respondre #54 el: 06 de Juny de 2011, 11:34:37 am »
recordo que a sobre del marcador està ple de banderes! :unsure:

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #55 el: 06 de Juny de 2011, 11:36:16 am »
La bandera. Pertany tant a la liiga espanyola el Múrcia com el Sabadell, no? Al verura-la els jugadors pimentoneros es debien sentir com a casa. Quina utilitñat tenia doncs? O és que tenia algún altre sentit polític, que no sé…
Per ara estes coses han provocat ja la dissolució de la penya com a tal i la molèstia d'alguns socis i d'algun dels nostres jugadors.

Son les oficials i obligatòries en un estadi.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #56 el: 06 de Juny de 2011, 12:31:18 pm »

Jordi, estem parlant de les banderes que duu el públic a la grada, no de les banderes  institucionals/ obligatoris als màstils.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #57 el: 06 de Juny de 2011, 14:39:52 pm »
La bandera. Pertany tant a la liiga espanyola el Múrcia com el Sabadell, no? Al verura-la els jugadors pimentoneros es debien sentir com a casa. Quina utilitñat tenia doncs? O és que tenia algún altre sentit polític, que no sé…
Per ara estes coses han provocat ja la dissolució de la penya com a tal i la molèstia d'alguns socis i d'algun dels nostres jugadors.

Son les oficials i obligatòries en un estadi.

Si es treu una bandera pot molestar a alguns socis i algun jugador, si es treu l´altra més de lo mateix....polèmique s estèrils aquí al Fòrum, etc., etc.

Solució;   no entrar cap bandera a la NCA que no sigui l´arlequinada....

Hem de permetre que la p***  política ho embruti tot ?   :****
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #58 el: 06 de Juny de 2011, 18:46:20 pm »

Hem de permetre que la p***  política ho embruti tot ?   :****

Sobre les banderes no tinc res a dir cada persona que faci el que vulgui, sobre la política nomes recordar que tot el que fan les persones tot es política inclòs veure un partit de futbol o anar al teatre. :mmmm
La política (del grec πολιτική "política", i aquest de πόλις "ciutat") és el procés de presa de decisions en grups humans, els mètodes per guanyar i conservar el suport de les persones per a realitzar una acció en grup. Aquesta noció precedeix la societat humana. Es tracta de "les relacions socials que involucren l'autoritat o el poder,[1] i fa referència a la regulació d'una unitat política,[2] i als mètodes i les tàctiques utilitzades per a formular i aplicar polítiques.[3] També pot ser entesa com l'activitat dels que procuren obtenir el poder, retenir o la intimidació a un fi que es vincula al bé o amb l'interès general o del poble.[4]

Tot i que s'aplica habitualment als governs, el comportament polític també s'observa en les institucions acadèmiques, empresarials, religioses i d'altres. La paraula prové del grec polis, que significa ciutat; la política és, etimològicament, tot allò que té a veure amb la ciutadania i les seves preocupacions, especialment la ideologia dels grups.

Les ciències polítiques són la disciplina de les ciències socials que estudien el comportament polític i que examinen l'adquisició i l'aplicació del poder, així com l'habilitat per imposar la voluntat d'una persona o un grup sobre una altra. Els acadèmics d'aquesta disciplina són els politòlegs. Els politòlegs analitzen les eleccions, l'opinió pública, les activitats institucionals (com operen els cossos legislatius i la importància relativa de les diverses fonts del poder polític), les ideologies dels grups polítics, i la forma en què els polítics exerceixen la seva influència.

Viquipedia :llegir
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #59 el: 06 de Juny de 2011, 19:25:28 pm »
creo q el tema es fácil...

... una cosa es lo legal

... y otra, lo ético (o lo pertinente si se prefiere).

creo q debemos respetar el derecho (es una cuestión de creer en la libertad) de las personas en llevar una bandera. si es legal, ¿por qué no? sea española, catalana, estelada o de fuentealbilla. no hay q rasgarse las vestiduras en exceso pq si nos ponemos a prohibir todo, mal vamos...

pero otra cosa es lo ético (o pertinente). si se va a ver el Sabadell, digo yo que se va a animar el Sabadell. y lo bonito es hacerlo aunque aquel que está a mi lado tenga otras ideas diferentes a las mías. LO QUE NOS UNE en ese momento es el Sabadell... y lo lógico y pertinente es que llevemos los dos una bandera del Sabadell para hacer unión y dar fuerza a lo que nos une (repito) allí: el Sabadell.
si, en cambio, vamos a ver el Sabadell... pero uno lleva la bandera catalana y otra la española, pues muy bien... es legal (y no hay q prohibir)... pero sinceramente estamos haciendo un poco el '*****' pq allí lo importante es el sentimiento futbolístico que nos UNE... y no otras historias que nos diferencian.

espero no haber faltado el respeto a nadie. hablo con la mejor de las intenciones. lo de 'hacer el *****' es cariñoso.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant